недеља, 25. октобар 2015.

Autumn tag

Evo još jednog posta :-)  Dugo sam razmišlala o čemu ću da pišem. Tačnije kolebala sam se, jer sam imala više ideja :-) Ali na kraju, nijesam izabrala ni jednu od njih. Na  Tijaninom blogu sam vidjela ovaj Tag i odlučila da ga odradim, iako me niko nije nominovao :-) Pa, da počnemo :-)



1.Zašto voliš jesen?
Zaista ima mnoogoo razloga. Volim te jesenje boje, jesenje kombinacije, jesenje slike, čitanje knjige, gledanje TV-a uz čaj, pisanje bloga, spremanje zimnice i još mnoogo toga :-) Takodje volim jesen zato što počinje škola, znam čudna sam, ali je to jednsotavmo tako :D I da, moram naglasiti da mi je jesen omiljeno godišnje doba.

2.Modni dodaci- za šta se odlučuješ, šal, rukavice, čizme?
Hmm, pa ja iskreno smatram da za rukavive još nije vrijeme. A sada šal ili čizme? Hmm, zaista ne mogu da odvojim :-)

3.Kafa ili topla čokolada?
 Kafu i ne pijem (sem po nekad sa mlijekom :-) a toplu čokoladu obožavam, tako da biram toplu čokoladu :-)





4.Opuštanje uz film ili knjigu?

Ehh, ovo je teško pitanje. Filmove obožavam da gledam ali isto tako i da čitam knjige. Ako već moram da odaberem jedno, neka to bude film, jer bih njih mogla da gledam u bilo kojem trenutku dok mi se nekada jednostavno ne čita knjiga :-) Tako da, odgovor je film :-)




5. Sta najčešće nosiš tokom jeseni?
 Najčešće nosim farmerke ( mislim da svi mi baš često nosimo farmerke:-) , dukserice, džemperčiće.



6.Omiljeni miris svijeće?
 Nemam. Iskreno rečeno, ne koristim ih :-)



To bi bilo to :-) Nadam se da vam se post dopao. Za ovaj Tag nominujem:
moju prijateljicu Lejlu
Milicu :-) i Baby Blue
Kao i sve ostale kojima se ovaj tag svidja :-) 

P.S. Ko se god prijavi na moj blog neka mi napiše u komentar da mu uzvratim. Zaista želim da pratim što više blogova i da steknem što više poznanstava :-)





12 коментара:

  1. Zaista ima puno pitanja za koja bih se jedva odlučila.☺ I blago tebi što voliš spremanje zimnice, mene će pečene paprike na kraju ubiti. Ali ostalu "kiselu" zimnicu takođe volim da spremam.☺ Super post!♥

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja zaista volim spremanje zimnice :-) To radim sa užitkom :-) I da, hvala ti punoo :-)

      Избриши
  2. Zanimljiv post i jos zanimljiviji odgovori.I da pratim te ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :-) Ja sam sada usla na tvoj blog, ali nigdje ne vidim opciju da se prijavim na tvoj blog. Zato ću ti lajkovatio postove preko google plus-a :-)

      Избриши
  3. Super post. Slike su predivne. Puno srece sa daljim blogovanjem, sjajna si <3
    P.S. Hvala ti sto si se uclanila na moj blog, i ja sam se uclanila na tvoj :)
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo :-) Zaista mi znaci. Nemas na cemu da mi se zahvaljujes, tvoj blog je sjajan :-)

      Избриши
  4. Uradila sam tag, hvala na na nominaciji ♥ ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
  5. ja se se nikad ne mogu odlučiti je li mi draža jesen ili ljeto, oba godišnja doba jako volim. Pratim te s gfc-om, broj 20.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa i meni je ljeto jako lijepo. Ali i zima, a i proljece. Tako da mi je tesko izabrati omiljeno. Ali, eto, mozda za nijansu volim jesen vise od svih njih :-)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...