субота, 31. октобар 2015.

BFF TAG

Heey! Izvinjavam se što juče nijesam pisala post, ali zaista sam bila umorna i nije mi bilo do toga. Kao što znate, noćas je Halloween. Ja zaista mrzim taj praznik i ne želim da pišem o njemu. Konkretno, kada sam čula kako je on nastao, zgrozila sam se. Tako da, umjesto da vam čestitam Halloween, svima koji slave Sv. Luku, želim srećnu slavu! Nego, da se vratim na temu posta. Danas sam odlučila da odradim BFF Tag sa mojom bff, sa bloga  Make it shine .  Pa, da počnemo!


1. Kada ste se upoznale?
  - Upoznale smo se prije 2 godine. (sada je 3 :-) kada je ona došla u naše odjeljenje :-)

2. Šta najviše volite jedna kod druge?
  - Pa ja kod nje volim baš sve! Najviše volim njenu duhovitost. Ona me uvijek nasmije sa svojim ludorijama :-) Takodje, mogu da joj kažem svaku svoju tajnu a da je ona nikome ne oda :-)

3. Šta mrzite jedna kod druge?
  - Zaista ne mrzim ništa kod nje :-) Ahh, ipak mrzim jednu stvar. Kada god kaze nešto, njen odgovor je: ,,Eh, pomisli''. To me jako nervira :-)


4. Šta najviše volite da radite zajedno?
  - Najviše volim naše duge razgovore. To me opušta i čini srećnom. Takodje volim naše tračanje, smijanje kao i sve naše ludorije :-)

E sada, smo vam spremile nešto malo drugčije. U ostatku posta, moći ćete da vidite koliko zapravo poznajemo jedna drugu.

1. Milica: Koji je moj omiljeni sok?
Lejla : Sprite.
Milica: Sprite jeste jedan od mojih omiljenih sokova. Takodje volim sok od breskve i Fantu :-)

2. Lejla: Koje su moje omiljene serije?
Milica: Victorious, Sam & Cat i Elif :-)
Lejla: Tacnoo!!!

3. Milica:Koje je moje omiljeno jelo?
    Lejla: Pizza i pomfrit!
    Milica: Tacno :-)

4. Lejla: Koja mi je omiljena boja?
   Milica: Imas dvije omiljene boje, rozu i zelenu :-)
   Lejla: Trueee!

5. M: Koji su moji omiljeni gradovi (gradovi iz snova) ?
    L: LA i London!
    M: Tacnoo! Mada si zaboravila New York i Moskvu :D Ok, znam. To je previše, ali šta ću, obožavam ih :-)



6. L: Koji su moji omiljeni filmovi?
    M: Anakonda. Hmm, pitanje je za više filmova ali stavrno nzm... :-(
    L: Uz film ,,Anakonda'' idu i filmovi: ,,Sam u kuci'' kao i ,,Swindle''

7. M: Koji su moji omiljeni, crtani filmovi ?
     L:  Frozen, definitivno!
     M: Hmm, Frozen jeste jedan od mojih omiljenih crtanih filmova, ali ih ima jos mnogo :-) U Ovom postu možete pogledati koje crtane filmove ja volim :-)



To bi bilo to. Nadam se da vam se post dopao. Inače, Lejlin blog mozete pogledati Ovdje
Bye!


8 коментара:

  1. Simpatičan post, jako mi se sviđaju ova kao pitanja jedna drugoj, na kraju. :))

    ОдговориИзбриши
  2. Hi!
    Congratulations on the blog, it looks beautiful!
    I loved the post and photos.
    I have been following his blog. You could also follow me?
    Kisses from Brazil!
    http://viciadaporlivro.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  3. Fin post! :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma interesantan post,do sada još nisam videla ovako nešto :)

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...