среда, 21. октобар 2015.

How to wake up on time and not be late

Na početku vam se moram izviniti jer nijesam juče objavila post kao i što danas ne objavlujem DIY projekat. Zaista se mnogo toga dešava u mom životu tako da zaista ne mogu da postignem sve. Pisanje postova na blogu sam shavtila kao obavezu i utipovala se da svakoga dana moram objaviti post. To je za mene zaista opterećujuće.No,konačno sam shvatila da je ovo u stavri moj hobi i ne želim da sebe opterećujem tačnim datumom izbacivanja posta, jer to ubija ljubav prema blogovanju. Naravno, turdiću se da što češće pišem i za to ću koristiti svaku moguću priliku :-) Nego, da ne dužim i da počnem da pišem na temu današnjeg posta!


   Ja sam definitivno neko ko uvijek kasni. Sve radim u poslednjem trenutku :-) Najgore je kada kasno ustanem i nemam vremena za spremanje za šolu. To zaista mrzim i zbog toga se trudim da ustanem što ranije. Evo nekoliko stavri koje će vam pomoći da rano ustanete i ne zakasnite ni minut :-)




1. Idite rano na spavanje
Dakle, pod brojem 1, idite rano na spaavanje. Što ranije legnete ranije ćete i ustati i samim tim nećete zakasniti. Najbolje je da spavate više od 9 a manje od 12 sati. Znači, ako ustajete u 7h na spavanje idite u 9:30h i nećete imati problema :-)

2. Navijte alarm
Jedan od najboljih načina za buđenje je alarm. Navijte alarm i ostavite ga blizu vašeg kreveta, da bi bolje zvuk bio glasniji. Visina zvukaneka ne bude povećana na maximum vec za 1 ili 2 stepena manje. Takođe, poželjno bi bilo da stavite neku lozinku i da vam alarm zvoni sve dok je ne unesete. Na taj način će vam se brže razdrijemati. A osim toga, postoje i igrića koju morate odigrati da bi zvono prestalo. Cool, zar ne? :-)

3. Umijte se čim ustanete
Čim ustanete, umijte se. Na taj način ćete brže doći sebi i brže ćete se spremiti a i ne može vam se desiti da ponovo zaspite :-)



4. Ne gubite vrijeme na sitnice
Jako je bitno da ne gubite vrijeme na neke potpuno nebitne stvari. Kao što su chatovanje, pregledavanje email-a, ulazak na društvene mreće i sl. Najbitnije je da se spremite i pođete na vrijeme, a već pomenuto možete pregledati i usput ili jednostavno po povratku kući.



5. Pripreme obavite uveče
Sve pripreme obavite uveče. Spakujte knjige, pribor, izaberite šta ćete obući itd. To je jako vžno obaviti uveče, jer vam ujutru oduzima mnogo vremena.



Nadam se da vam se post svidio i da možete izvući bar nešto korisno.  Iskreno sve sam mogla pisati u u pvom licu jednine jer ni ja još ne mogu da savladam rano ustajanje. Iskreno, mislim da sam ja nepopravljiv slučaj :-) U komentarima mi pišite temu na koju bi voljeli vidjeti sledeći post kao i nešto o vašem ranom ustajanju!
Bye!

P.S. Izvinite ako ima grešaka. Morate znati da mi se jako spava, da jedva ovo pišem :-) Upravo sam tako i dobila inspiraciju za post.




15 коментара:

  1. Odlican post! Super pises, svaka cast.
    Novi post, komaj ako hoces:

    http://inmyownworld321.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post.Ja te potpuno razumem,jer i ja uvek kasnim hahah.Super saveti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Ma ja kasnim skoro svako jutro. Uvijek nesto zaborvaim i onda se vracam po to ili jednostavno ustanem kasno:-)

      Избриши
  3. Super post :)
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako hoces uclani se uzvracam
    vannja9.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. Baš mi se svidjaju odgovori. Poseti moj blog i učlani se ako hočeš.

    www.emi134.blogspotcom

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Posleticu ga. I ti se, u koliko zelis, uclani na moj :-)

      Избриши
    2. Vec su se uclanila, tek sada primiejtih. Hvala ti :-) I ja cu na tvoj svakako :-)

      Избриши
  5. Odlican post!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post,i vecinu toga i znam no ovo prvo nikako ispostovat,ahh ja nikako ne mogu ranije leci niti da hocu,no valjda cu se ubrzo nekako naviknuti :)
    Svida mi se tvoj blog.
    Novi post kod mene,pa ako pronades vremena,procitaj i uclani se kod mene ako vec nisi <3

    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja iskreno nemam problma sa ranim lijeganjem. Moja rutina je: Lijeganje u pola 10 a ustajanje u pola 8. Tako radim i kada je vikend :-)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...