понедељак, 26. октобар 2015.

MTV EMA - outfits

Hejj! Evo mene i danas.  Udjem maloprije na internet i vidim da su sinoc dodijeljene MTV EMA nagrada. I tako, ugledam slike kombinacija koje su nosile poznate ličnosti da napišem post na tu temu. Svaki outfit ću prokomentarisati :-) So, let's start!


1.
Shakira
Pa... Iskreno mi se ovaj outfit i ne dopada. Tačnije, cipele su zaisza lijepe, ali haljina... Ne volim veliki dekolte pa mi se vjerovatno zbog toga i ne dopada.                                                    Ocjena 6/10

2.
Justin Bieber
Meni je ovo OK. Nema nekih zamjerki. Jedino sto mi se ne dopada jeste to što od ove crvene boje, zaista bole oči. Previše je drečava. Mada sve u svemu OK :-)                                   Ocjena: 8/10

3. 

Tory Kelly
Ovaj outfit mi se dopada. Nije sada nešto savršeno ali je Ok :-) Sandale mi se jakoo dopadaju :-)
                                                                                                                           Ocjena: 8/10

4.

Shay Mitchell
Opet ista priča, dekolte. Ne dopada mi se. Mislim da je mogla mnogo toga ljepšeg da obuče.
                                                                                                                       Ocjena: 3/10

5.
James Bay
Ovaj outfit mi se već dopada. Nemam nikakav poseban komentar.                                Ocjena 9/10

 6.
Hayley Williams
Ohh, zaista sve bolje od boljeg :D Nemam komentara. Kako sam listala slike zgrožavala sam se za pojedine outfite. Ovaj ipak nije jedan od tih, jer vjerovali ili ne ima gorih outfita. Ja zaista ne znam da li ovaj outfit toliko loš ili me je prosto njena kosa zaprepastila.                                            Ocjena: 2/10


7.

Rihanna
Mislim da na svakoj svečanosti mora imati barem jedna ovakva haljina. Ništa posebno. Nije baš po mom ukusu. Mislim da je Rihanna mogla obući mnogo stavri koje su ljepše od ove haljine.       Ocjena: 6/10

8.


Neka mi neko, molim vas, objasni na šta ovi liči :D Imam osjećaj kao da se spremal aza Halloween a ne za dodjelu nagrada. Iako nema slika gdje možemo vidjeti cio outfit, mislim da je ovo sasvim dovoljno :D


9.
Priscila De Gustim
I i kraju, po meni najbolji outfit na MTV EMA dodjeli nagrada. Imali ste i sami priliku da vidite kakvu su bili outfiti tako da je ovo definitivno najbolji. U ovoj kombinaciji mi se posebno dopadaju čizmice :-)
                                                                                                                                     Ocjana: 10/10
                              

To bi bilo to :-) Nadam se da vam se post dopao. Ja iskreno nijesam oduševljena outfitima sa dodjele nagrada. Zaista sam očekivala punoo više. No, samo se nadam da vas nijesam smorila  U komentarima pišite kako su se vama dopali, koji najviše a koji najmanje. :-)

Bye!

P.S. Nijesam sigurna da ću sjutra objaviti post jer imam dosta obaveza.  :-)

Prom Dresses London

13 коментара:

  1. Meni se sviđa duboki dekolte, ali to pristaje samo onim tipovima građe kao što se Shakira inače to izgleda previše vulgarno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa, svak ima neki svoj ukus. I da, veliki dekolte ne stoji bas lijepo svima. :-)

      Избриши
  2. I ja sam mnogo vise ocekivala od outfita za Mtv Ema.Ali ova slika pod brojem 8 je uzas uzasa ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno se slazem sa tobom. Slika pod brojem 8 je krajnje zastrašujuća. Generalno su outfiti užasni.

      Избриши
  3. Super ti je ovaj post, dosta si dobra, tj. odlična, i jako mi se svidjaš, kao blogerka naravno.
    smile132.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoooo, draga! Zaista si mi uljepsala dan sa ovim komentarom :-) Hvala svima vama koji posjecujete moj blog! Ni sami ne znate koliko mi ovo znaci!!

      Избриши
  4. Super post. Slike i outfiti su bas kull. Poseti moj blog i uclani se.

    www.emi134.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Одговори
    1. Hvala :-) Pa enmi se iskreno kombinacije u opšte ne dopadaju, ali svak ima svoj ukus :-)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...