понедељак, 19. октобар 2015.

My hobbies :)

Hiiii! Evo mene ponovo! Ovih dana nijesam bila aktivna jer sam imala obaveza. Juče sam htjela da napišem post ali nikako nije moglo da mi učita blog. Pisalo je da je stranica nedostupna. Pa evo, danas vam pišem :-)
Tema današnjeg posta su moji hobiji. Oni koje sam imala a i one koje imam sada :-) Pa, da počnemo!

Skupljanje sličica
Prvi hobi koji sam imala jeste skupljanje sličica.  Mislim da su sve djevojčice to nekada radile :-) Ja sam prvo skpuljala obične, papirne sličice, kasnije stikere a na kraju sam popunjala album sa sličicama. To je zaista trajalo dugooo! Mislim da sam najviše novca potršila baš na to i da mogu da vratim vrijeme ne bih to ponovo radila :-)

Skupljanje kamenja
Moj drugi i možda najčudniji hobi za koji ste ikada čuli je skupljanje kamenja :D Sve je to počelo kada sam našla jedan, čudam kamen, koji je bio sastavljan od kristala. Tada mi je sve to postalo zanimljivo i krenula sam u potragu za što čudnijim kamenom :-) Mislim da nema kamena u okolini kojeg nijesam pregledala a zatim naučila sve o njemu. O njima sam izučavala i preko enciklopedija. Dvorište mi je bilo punoo kamenja i zaista mi je trebalo dugoo da shvatim koliko je sve to u stavri čudno :D


Čitanje knjiga i pisanje
Citanje knjiga i pisanje proze i poezije! Ovo je definitovno najbolji hobi koji sam ikada imala! Ljubav prema pisanju i čitanju mi se javila u 8. godini i ona je i dalje prisutna. Dakle ovo je jedini hobi koji traje sve do danas :-)
Skupljanje starih stvari
Ranije sam skupljala stvari koje su se davno koristile u namjeri da otvorim muzej :-) To je trajalo svega mjesec dana a onda sam odustala od toga :-)

FotografisanjeHmm, ko od nas ne voli forografisati? Ja obožavam! Šetnja, zalazak sunca, muzika ,fotografisanje... Prelijepooo!

Blogovanje!
Skoro sam počela sa blogovanjem i moram reći da je to nešto što me ispunjuje i čini srećnom!




To bi bilo sve! :-) Nadam se da vam se post dopao! Imala sam još hobija ali ne mogu da se sjetim trenutno! U komentraima mi obavezno pištie kakve ste vi hobije imali ili ih trenutno imate! :-)
Baay!
P.S. Zaboravih da kažem da ću sjutra najvjerovatnije objaviti jedan DIY projekat :-)

16 коментара:

  1. Super post! Bas smo slicne.

    inmyownworld321.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo, mnogo mi znači! Drago mi je da imamo dosta toga zajedničkog :-)

      Избриши
  2. Post ti je prelep! Imas prelep dizaj! Samo tako nastavi!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala punoo! Ni sami ne znate koliko mi ovo znači!

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, pronalazim se u nekim definitivno :) Želim ti svu sreću u daljnjem radu na blogu, super si. :) Posjeti moj blog, giveaway je u tijeku :* http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svdja post :-) Hvala ti punooo, sve mi ovo mnogo znači! Posjetiću zvoj blog, svakako :-)

      Избриши
  5. Odlicni su ti hobiji,i meni je prvi hobi bio sakupljanje slicica,a sada mi je kao i tebi,blogovanje :) Super ideja za post,i jedva cekam tvoj DIY projekt,obavijesti me kad ga napravis,tj napises haha <3

    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post!
    Sve sam to radila i radim!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jako lepa tema:) pisanje definitivno omiljen hobi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :-) Pisanje je zaista prelijep hobi. Ja obozavam da pisem :-)

      Избриши
  8. Ja sam obozavala da skupljam sliice i dalje cuvam sve te albume dole u podrumu.Pratim te.Pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se dopadne.♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ih takodje cuvam :-) Pogledacu tvoj blog i uclanicu se na njega :-)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...