среда, 14. октобар 2015.

My music playlist :)

Heeey! Konačno sam našla vremena da napišem post :-)
Danas ću vam pisati o svojoj playlist-i. S obizirom da non-stop slušam muziku, moja playlist-a je dosta dugačka. Pa da počnemo!


Veliki fan sam Selene Gomez tako da imam punoooo njenih pjesama na telefonu. Evo nekih :

1. Slow Down
Zaista odlična pjesma i sjajna za djuskanje :-) Popravlja mi raspoloženje i uživam dok je slušam!

2. Same old love
Nova pjesma, sa seleninog albuma Revival-a. Savršena je!

3. Who says
Pjesma koja nas uči da budemo ono što jesmo. Osim sto nosi poruku sjajna je za đuskanje!

4. Good for you
Prva pjesma sa albuma koju je Sel objavila. U pitanju je balada, ali je fantastična!

5. Me & The Rhtyhm
 Po broju pjesama od Selene ste mogli zaključiti da ja nju obožavaaam! Sve njene pjesme su sjajne i kada bih sve njih napisala, ne bi imalo smisla :-) Inače ova pjesma je zaista savršena! Poslušala sam još par njenih pjesama (sa albuma) ali da ne pretjerujem :-)


    ONE DIRECTION

1. Drag me down
Ima li potrebe da komentarišem pjesmu.Vjerovatno ste je poslušali. Sjajna pjesma!

2. What makes you beautiful
Starija pjesma, ali mi ipak nije dosadila!

3. You and I
Još jedna savršena pjesma, kao i sve pjesme 1D-a!

Da ne pretjerujem sa pjesmama jednog izvođača ili benda. :-) I ono sa Selenom je bilo previše, ali jednostavno niejsma mogla da skratim. Inače, pisaći poseban post posvećn Directionarima i Belibierima. Biće u pitanju post o izslasku toliko očekivanih albuma 1D-a i  Justina :-)

Little Mix
Moj omiljeni bend je, pored 1D-a i Little mix. Djevojke zaista imaju sjajne pjesme!

1. Love me like you

Njihova najnovija pjesma! Izašla je skoro a izašao je i spot. U koliko niejste pslušali pjesmu ili pogledali spot, obavezno to učiniteee!

2. Change your life
Pjesma koja me slušajući je jednostavno natjera da zaplačem. Ni sama ne znam razlog. Eto samo tako. Takodje u meni budi sjećanja i prisjećam se svih lijepih i ružnih trenutaka. Obožaavaaam je!

3. DNA
Brza pjesma koju obožavam da slušam! Poslušajte!





Osim već pomenutih pjesama, na mojoj playlist-i se nalaze i :

Rihanna- Diamnod, Monster, Love the way you lie
Demi Lovato : Cool for the summer, Give you heart a break, Heart attack
J Lo: Papi, On the floor
Shakira: Ojos Asi, She wolf, Whenever Wherever, Empire, Can't remmember to forget you
Ariana Grande: One last time, Problem
Celine Dion: My heart will go on



 Nemam puno naših pjesama. Ima samo par njih :-)

Negative: Zbunjena
Kaliopi;: Melem
Jelena Tomašević- Usnila je dubok sanak

To je to! Nadam se da vam se post dopao :-) Pišite mi u komentarima kom fandomu pripadate i koje su vaše omiljene pjesme! :-)






2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...