четвртак, 15. октобар 2015.

My Romwe wishlist


Evo još jednog posta :-) Danas ću vam predtsaviti svoju listu želja sa sajta www.romwe.com :-) Da ne dužim punoo u uvodu! Let's start...

Prva stavr na mojoj listi je ova jaknica. Cim sam je vidjela, oduševila sam se. Kod nje mi se svidja apsolutno sve!






Sledeća stavr je ovaj prsluk, ako ga tako mogu nazvati. Sličan je nosila Selena i prosto me oduševilo. Na sajtu Romwe, njegova cijena je $21.00 , na sniženju!


Jaooo, kome se jos ovo ne bi svidjelo! Preslatkoo jeee! Inace cijena je 19.67 takođe na sniženju :-)



Još jedan presladak džemperić. Na sajtu se nalaze i druge boje mada mi se i ova sviđa :-)



Na red je došla ova kapa. Zaista je prelijepa. Jedino što mi smeta jeste ova crna boja a na sajtu nema drugih :-( Sve u svemu kapa je cute :-)




I poslednja stvar na mojoj listi želja je ova ogrlica. Njena cijena je $ 5.99
 To bi bilo sveee! Nadam se da vam se post dopao! U komentarima pišite mi kako vam se svidjaju ove stvari. Sjutra najvjerovatnije neću uspjeti da napišem post i izvinjavam se zbog toga!
Bay!
























































13 коментара:

  1. Odlican izbor! :)
    Fashion and style
    Da li, molim te, mozes da posetis ovaj link ----> http://www.lucluc.com/?lucblogger1755

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post. Svidaju mi se sve stvari.
    Hvala ti sto si posjetila moj blog. Uclanila sam se na tvoj, ako zelis uzvrati
    Puno pozdrava
    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo! Drago mi je da ti se svdjaju stavri :-) Naravno da cu se uclaniti na tvoj blog :-)

      Избриши
  3. A da li moze za Srbiju da se poruce stvari jer vidim da je tekst na englesko

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moze da se poruci za Srbiju :-) Jedno sto ne znam jeste kolika je postarina. To provjeri :-) Mada mislim da nije velika :-)

      Избриши
  4. Odlican odabir! Sve mi se stvari svidjaju,posebno jakna! :)

    Pratim te na Google +

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo je sve prelepo :)

    Bacite pogled na moj blog i zapratite me, nova sam. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam ove dzeperice...☺♥ Prelep post..☺

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj.. :) I zaprati me, ja sam tebe..
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :-) I ja obožavam ove džemperiće :-)
      Naravno da ću pogledati tvoj blog :-)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...