уторак, 13. октобар 2015.

Nikad kasno za crtaće :)

Heey! Pored svih obaveza uspjela sam da nađem vremana za pisanje posta. Dakle, tema današnjeg posta su crtaći! Mislim da nema osobe koja neka, jednostavno ima želju da pogleda crtani film, bez obzira na to koliko ima godina. Ja cu danas napisati nekoliko crtanih filmova koje volim :-) Pa, ako nijeste gledali neki od njih, pogldajte!

1. Frozen
 Frozen je definitivno najbolji Diznijev crtani film, svih vremena! Svjetlo dana je ugledao 2013. godine i osvojio brojne nagrade. Gledala sam ga više puta i zaista sam oduševljena.
U crtanom filmu se govori o dvije sestre,  Elsi i Ani, koje bivaju razdovojene zbog moći koje Elsa posjeduje. Ipak sestrinska ljubav ruši sve prepreke i one ponovo postaju bliske. U koliko nijeste, obavezno pogledajte crtani film!



2. Sunđer Bob
Hmm, ko još nije gledao Sunđer Boba?! Ja ga zaista obožavam.Vi?




3. The Croods
Sjajan crtani, koji prati avanture grupe praistaorijskih ljudi. Tople preporuke!





4. The monsters University
Još jedan sjajan crtani iz 2013. godine! U crtanom filmu se govori o malom, slatkom čudovištu koje upisuje Univerzitet za monstrume. On se na univerzitetu susreće sa mnogim problemima zbog toga što je mali i zato što ga se niko ne plaši, štaviše, svima je sladak! Ipak, njegovi snovi se ostvaruju i on postaje važan u društvu. Iako ne završava univerzitet on uspijeva postati jednak svim ostalima, možda čak i više. Crtani obavezno pogledajte! Osim sto je jako lijep, poučan je. Uči nas da vjerujemo u sebe, budemo svoji i da imao svoj cilj.


To bi bilo to! Nadam se da vam se post dopao! Pišite mi u komentarima koji su vaši omiljeni crtani filmovi!
Bye!



Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...