недеља, 11. октобар 2015.

Početak blogovanja

Hi everyone!
Moje ime je Milica, imam 13 godina :-) Zbog velike ljubavi prema pisanju i blogovima, odlucila sam da se i sama oprobam u blogovanju. U svom prvom postu cu vam pored imena, reći još nešto o sebi :-)





Ja sam neko ko je veoma druželjubiv.Volim da stičem nova poznanstva i da sklapam prijateljstva :-) Obožavam kada sam okružena rodbinom, prijateljima i ljudima koji me cine srećnom!

Volim knjizevnost i u slobodno vrijeme pišem pjesme kao i prozna djela :-)

Pričljiva sam :-)

Obožavam životinje :-)

Mogla bih slušati muziku po cijeli dan, a da mi to ne dosadi
  :-)
Omiljene pjevačice su mi je Selena Gomez i Shakira :-)




















Omiljeni bendovi su mi One Direction i Little Mix :-)

Omiljeni filmovi su mi Gospodar prstenova i Hobbit.

Omiljene boje su mi siva i plava. :-)

Napisala sam vam neke osnovne stavri o meni :-) Nadam se da vam se post dopao! Trudiću se da budem što aktivnija na blogu i da pišem što zanimljivije postove :-)

Bye!














4 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...