петак, 23. октобар 2015.

Selena Gomez's street style

Heey! Evo konačno da sjednem i da napišem post. :-) Kao što vidite, danas ću komentarisati neke Selenine outfite. Pa da počnemo!

Svi znamo da osim što je talentovana, lijepa i dobra, Selena jednostavmo zna kako da se obuče i pritom oduševi sve redom. Danas cu postaviti nekoliko njenih outfita i reći šta ja mislim o njima :-) Let's start...

1.

Prva Selenina kombinacija me je ostavila bez daha. Zaista mi se dopada sve u ovoj kombinaciji, apsolutno sve. Frizura je takodje prelijepa! Ovo je kombinacija koju bih definitivno nosila. Ocjena 10/10
  
2.
         Woow! Još jedna prelijepa kombinacija u kojoj mi se takođe sve dopada. Mislim da bi svi mi ovo nosili. Nemam zaista ništa vise da kažem. Riječi su suvišne.       Ocjena 10/10
3.


Ovo je možda i kombinacijakoja mi se najviše dopada. Haljinica je prelijepaaaa kao i vijenac. Čizmice mi se taklodje dopadaju. Torpa takodje. Sve je savršeno uklopljeno!

4.



Još jedna savršena kombinacija.  Jakna mu se posebno dopada. Helanke su savršene. Šal takođe :-) Jedino što bih možda izmijenila jesu ove čizme mada mi je i ovako sasvim ok.  Ocjena 9,9/10 (moglo je 10 ali eto da ne bude sve 10, a ipak eto zbog čizmica :-)


5.  


Šta reći za ovakvu kombinaciju sem SAVRŠENO! Zaista je teško naći  manu nekoj Seleninoj kombinaciji. Ocjena:10/10


6.


Kada sam vidjela ovu kombinaciju ostala sam bez riječi. Definitivnoo moja omiljena kombinacija. Savršena je!  Ocjena 10+/10

7.


Ima li potrebe komentarisati? Mislim da nema!        Ocjena 10/10



T
o bi bilo to :-) Nadam se da vam se post dopao i da vam nije bio dosadan. Sve ocjene su visoke ali zaista nijesam mogla da nađem ni jedan Selenin loš outfit. Na kraju samo mogžemo zaključiti da je Selena zaista savršena i da mi, Selenatori možemo biti ponosni na nju :-)
 Šta vi mislite o njoj? Kako vam se dopada njen stil? Njene pjesme? Pišite mi u komentarima :-)


Prom Dresses London

13 коментара:

  1. Selena Gomez se mnogoo lepo oblaci.. Odlican post..☺♥

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj..
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Potpuno se slazem sa tobom, Sel se zaista prelijepo oblaci!

      Избриши
  2. Selena se stvarno lepo oblaci i obozavam njen stil.Posebno mi se svidja 6. outfit :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja obožavam njen stil oblačenja a i 6. outfit mi je omiljeni :-)

      Избриши
  3. Meni se veoma svidja Selenin stajling! Super post, inace.

    inmyownworld321.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post ♥ Selena se prelepo oblaci
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se uzvraticu
    vannja9.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :-) Slazem se sa tobom! Pogledala sam tvoj blog i uclanila se. Ako zelis, uzvrati :-)

      Избриши
  5. Selena mi je omiljena pevačica i obožavam tu njenu jedinstvenu skromnost sa dozom elegancije koju prikazuje u autfitima. Po meni, pravi teen fashion uzor!

    Poseti moj blog ----> bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imamo skroz isto mišljenje :-) Selena je zaista pravi teen fashion uzor :)

      Избриши
    2. Posjetila sam tvoj blog i uclanila se :-) Uzvrati ako zelis! :-)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...