четвртак, 29. октобар 2015.

Whats in my school bag :)

Hii! Evo konačno da sjednem za kompjuter i da vam pišem post :-) Kao što vidite, tema današnjeg posta je ,,Whats in my school bag'' odnosno ,,Sta se nalazi u mojij školskoj torbi'' . Ovaj post sam odavno namjeravala da napišem ali nikako da uspijem da islikam stvari :-) I sada, konačno sam to uradila.  Pa, da počnemo! :-)


Dakle, ovo je moja školska torba. Moram reći da se
meni dopada iz prostog razloga što ima uloške i onda koliko god da nosim knjiga ništa me ne žulja :-) Boja je tamno plava (na slici se ne vidi baš najbolje) tako da je ne moram prati svakog drugog dana. Ona ima dvije velike i dvije male pregrade kao i još dva mala džepčića, ako ih u opšte tako mogu i nazvati, sa strane :-) Jedna mala pregrada se nalazi na mjestu dje piše ,,Crazy Duck'' a druga se nalazi na mjestu sa istim natpisom, ali nešto manjim. A sada, da vam pokažem šta se nalazi u torbi :-)



Prva i osnovna stvar jesu knjige i sveske. Ovo je samo jedan dio knjiga koje ja nosim svakoga dana. Ima ih još mnogo. No, to sada nije bitno.  Idemo dalje :-)


Sledeća stvar jesu olovke, gumice, oštraljke i ostali pribor. Ni sama ne znam iz kog razloga, ali me mrzi da sve to stavljam u pernicu. Umjesto toga sam odvojila jednu pregradu u rancu u kojoj držim sve to.




Od kozmetike nosim labelo, stik i kremu. :-) To je nešto što mi je najpotrebnije :-)


Sledeće stvari koje se nalaze u mojoj školskoj torbi su futrolica za telefon i ova pernica :-) U pernici se vjerovali ili ne nalaze...



Hahaha, sličice :-) Ok, pisala sam kako sam to prevazišla ali... Onda su se pojavile promo sličice novog crtanog filma ,,Hotel Transylvania 2 ''. Te sličice dolaze u čipsevima i ja ih, naravno sklupljam iz razloga što se u nekome od njih nalazi slika Seleninog lika. :-) (Sliku sam zamutila jer je sve blještalo od blica)


Jedna od sličica sa Seleninim likom

Poslednja stavr koja se nalazi u mojoj torbi, sasvim slučajno je ova narukvica sa mojim imenom! Nju sam kupila za uspomenu sa ekskurzije na Cetinju. Nije ništa posebno ali mi je ipak draga :-) No, da ne dužim o njoj. Napisaću vam post o tome šta sam sve kupila na Cetinju :-) Očekujte ga uskoro :-)



To bi bio kraj ovog posta :-) Nadam se da vam se dopao!
Baaay! <3 <3 <3

P.S. Želim da se zahvalim svima vama na 1000+ pregleda i 22 čitaoca. Sa blogovanjem sam počela prije nepunih 20 dana i ovo smatram velikim uspjehom! Još jednom, hvalaaa vam punooooo! Volim vas <3 :*

P.S.S. Izvinite zbog lošijeg kvaliteta slika, fotografisala sam ih na lošem svetlu :-(



30 коментара:

  1. Jaoj mnog ti je sladak ranac. Inace jakoo dobar post..☺

    Na mom blogu je novi post pa ako mozes pogledaj.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. meni su ovakve objave uvijek zanimljive...volim vidjeti što drugi nose u torbama :)


    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Aaaa i ja skupljam te sličice! Čestitam na pregledima draga!

    bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvaalaa punooo :* <3 <3 Ja sam prosto lud aza njima i to samo zbog Sel :-) Uzgred, je li ti došla sličica njenog lika? Meni je došla samo ona sa slike :-) Znam da ih ima još ali ni mojim prijateljima ni meni nijesu došle njene ostale sličice :-)

      Избриши
  4. Odlican post!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post! Torba je bas bas slatka, a najvise mi se dopada narukvica s imenom. Imam i ja slicnu. Inace volim postove ovakvog tipa, slicne stvari nosimo u torbi :)
    Posjeti moj blog: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr pretplati se, uzvracam!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Pa i ja volim ovakve postove, zato sam i napisala bas ovaj post :-) Prijavila sam se na tvoj blog, ako zelis, uzvrati :-)

      Избриши
  6. Sjajan post! Torba je bas bas slatka, a najvise mi se dopada narukvica s imenom. Imam i ja slicnu. Inace volim postove ovakvog tipa, slicne stvari nosimo u torbi :)
    Posjeti moj blog: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr pretplati se, uzvracam!

    ОдговориИзбриши
  7. Jako zanimljiv post <333 Narukvica je prelepa, kao i ostale stvari :)
    Ah, da samo da ti kazem sam vec clan tvog bloga <3
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, draga! :-) I ja sam član tvog bloga i jakoo mi se dopada! :-)

      Избриши
  8. Nice Post! Maybe we could follow each other on GFC? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it. Let me know with a comment on my Blog pinkrabbitbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post, baš volim ovakve postove ☺

    Pročitaj moj prvi vlog ☺
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo! Pogledala sam tvoj prvi vlog i komentarisala ga :-)

      Избриши
  10. sviđa mi se post, uvijek volim vidjeti što drugi nose u školskim torbama

    pogledaj moj blog i pretplati se, uskoro giveaway http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada :-) Mislim da sve djevojcice (djevojke) vole da vide sta se nalazi u necijoj torbi :-)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...