петак, 13. новембар 2015.

Fashion Tag

Hejj! Danas mi u opste nije bio u planu tag post, ali sam nominovana od strane moje prijateljice Lejle i ovim putem joj se zahvaljujem na nominaciji <3 Kao što znate, danas je taj famozni, petak, 13. :-)  Kako ste proveli dan? Da li vam se desilo nešto čudno? Nego, da ne pišem više gluposti. Iskreno nijesam sujevjerna (barem ne toliko) da vjerujem u taj ,,ukleti dan''. Nešto što je zaista vrijedno pomenuti  jesu  Directionari i Belibieri koji su bili posebno radosni danas. Pa, imali su i razlog :-) Kao što znate, danas su izašla 2 albuma. Justinov kao i 1D-ja :-) Albumi su dostupni u vecini drzava, medjutim, posebmo me je začudilo to da se album ,,Made in a.m'' prodjae i u našem gradu :-) Nijesam kupila album, jer smatram da je bolje poslušati pjesme na netu, kada izadju. A sada, da se vratimo na temu posta.
Tag nije dug, ali je bilo dosta zanimljivo odraditi ga.
So,let's strat...

1. Da li pratis modu?

Hehe, da :-)

2. Farmerke VS trenerka?
Pa, kako kad. Sve zavisi od mog raspoloženja. Nekada volim da nosim širu odjeću i tada je trenerke moj izbor. Medjutim i u farmerkama se lipo osjeća. Hmm, tek sada shvatam da je ovo pitanje zaista teško. Neka budu farmerke, iz razloga što ih češće nosim :-)

3. Stavi sliku neke majce za koju mislis da je in.




4. Koja ti je omiljena modna marka?
Hmm, neka bude Chanel :-)

5. Koju kombinaciju najvise volis da nosis?
Pa to su neke casual kombinacije. Za ove hladnije jesenje dane, to su obicno farmerke, neki duks ili dzepmerić. :-)

6. Da li vise volis duboke cizmice ili kratke?

Kratke :-) Ni sama ne znam zašto je tako :-) Mada, volim i duboke čizmice, ali za nijansu manje od kratkih :-)


7. Volis li da nosis kape?
Obožavaam!!!


8. Da li mislis da su sljokice na usnama in?
Veoma su popularne medju tinejdzerima, ali se meni iskreno ne dopadaju :-)



9. Koliko ti je vremena potrebno da se spremiš?
Uhh, zaista mnogo! Mozda pola sata. Nekada i više. Sve zavisi od toga koliko vremena imam na raspolaganju :-)


10. Koji ti je omiljeni komad odjeće?Duksevi  i džemperčići :-)


12. Sta se nalazi u tvojoj kozmetickoj torbici? (ne treba sve da nabrajas samo par stvari)Labela, krema za ruke, krema za lice, za tijelo, stik, sjaj za usne i još dosta toga :-)

To bi bilo to :-) Nadam se da vam se post svidio. Za ovaj post ne tagujem nikoga. Neka ga odradi onaj ko želi i kome se dopada :-)


8 коментара:

  1. Super post,svaka cast ♥Jako mi se svidja tvoj blog :) Ako zelis pogledaj i moj(i komentarisi ako heces)izbacila sam svoj prvi post,mnogo bi mi znacilo ♥ https://ilanna07.wordpress.com/2015/11/13/simple-school-outfit/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, jako mi se sviđa. ♥

    http://mybeautyempire.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Sviđa mi se tvoj post, odličan je! Ako hoceš zaprati me na blogu, uzvratiću :)<3 http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđa mi se tvoj post, odličan je! Ako hoceš zaprati me na blogu, uzvratiću :)<3 http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...