понедељак, 23. новембар 2015.

Kombinacije za hladne dane

Heeej! Evo mene ponovo! Žao mi je što vam nijesam pisala neko vrijeme, ali nije do mene. Mogli ste primijetiti da sam objavljivala post o prijateljstvu ali sam ga izbrisala. Font slova je bio poremećen i koliko god da sam ga vraćala na normalan, on bi se sam promijenio na najmanji. Ali, da ne dužim. Danas ću vam postaviti nekoliko kombinacija za hladnije dane, a koje su mene oduševile. Postavići vam samo kombinacije poznatih blogerki, a uskoro i kombinacije kombinovene sa odjećom iz mog ormara :-) Let's start...


Mene je ova kombinacija oduševila. Jako mi se dopada. Iscijepane farmerke, majica, preko ova čupava jaknica, patike i kapa, sve je prelijepo. Posebno mi se dopada kapa.                 




 Druga kombinacija je dosta slična prvoj. Kao i prva, ove me je takodje oduševila! Posebno mi se dopada čupava jaknica. Jako mi se svidjaju takve jaknice i prsluci koje su više nego popularne ove jeseni.




Wooow! This is so cuteeee! Kada sam ugledala ovu kombinaciju, ostala sam bez teksta. Jako mi se dopada! Iako je sada isuviše hladno za nešto ovako, morala sam ovo da objavim. U pitanju je kombinacija koju je nosila Kenza. Inače i prethodne kombinacije su uzete sa njenog bloga :-)






Ova kombinacija je pogodna za dane, kakvi su sada kod nas. Ako ste obučeni ovako, biće vam toplo a i osjećaćete se komotno. Kombinacija je prelijepa, kao i sve prethodne, ali neću to više da pišem o kombinacijama ,,prelijap je'' jer imam osjećaj da smaram  :-) Ipak sve kombinacije koje postavim mi se jako sviđaju i nema potrebe da to naglašavam ispod svake :-)


Tako je to kada gledate Kenzin blog. Svaka kombinacija je prelijepa i prosto ne znate koju da izaberete. Prosto sam morala da objavim sve ove kombionacvije koje su savršene. Ova i nije baš za hladne dane, kakvi su sada kod nas, ali je svakako jesenja kombinacija.


Na red je došla i Zorana. Birala sam izmedju nekoliko kombinacija i odlučila se da ovu postavim. Jako mi  se dopada prsluk koji je sjajno uklopljen sa majicom :-)

Ovo je poslednja kombinacija koju sam vam pripremila. Outfit je opušten a opet izgleda savršeno. Sve je odlično uklopljeno! Inače, svi koji ne znaju, a slici je Tamara Kalinić :-)

26 коментара:

  1. Odlican post, kombinacije su stravaa :D

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!Zoranin outfit je presladak!
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Kombinacije su predobre,najviše mi se sviđa Kenzina.Stvarno super! :)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post <333 Najvise mi se svidjaju treci outfit i outfit Zorane :) <3

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! Super su ovi outfiti,i naravo kako sam citala odmah sam uocila Zorannu :D
    Inace bas sam sad isla baciti oko i na blog od ove tamare kalinic koju si spomenula i odlicna je hehe :)
    Outfiti su odlicni,i bas po mom ukusu,tako da se slazemo definitvno u svemu hehe,odlicno!

    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Tamarin blog je zaista super. Obozavam njene outfite. Zaista mi je drago što imamo sličan ukus :-)

      Избриши
  6. Divan post draga! Svi outfiti su apsolutno savrseni i definitivno bi nosila sve ovo sto si nam pokazala. Zorana je kao i uvijek najljepsa, obozavam njen stil :)
    Posjeti moj blog i pretplati se, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo! Drago mi je da su ti se outfiti svidjeli. Inace, htjela sam da postavim jos jedan Zoranin outfit, bio je pelijep, ali i ne bas za hladnije dane :-) Inace, vec sam preplacena na tvoj blog i zaista je odlican :-)

      Избриши
  7. Odlican post! <3 Svi outfiti su savrsenii
    Poseti moj blog http://peworld88.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Predivno :)♥

    pogledaj moj novi je ako hočeš http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2015/11/tipovi-profesora.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  9. Kombinacije mi se jako dopadaju. Posebno od Zporannah jer je ona moj uzor i ima stvarno i premnogo smisla za modu! ♥♥♥

    giveaway na blogu!

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ne mogu izdvojiti najbolju kombinaciju, sve su predivne! Odličan ideja posta, željno očekujem i outfite iz tvoj ormara! ☺

    fandbportal.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo! Ista stvar je i kod mene, zaista ne mogu odabati najljepsi outfit iz posta. :-) Inace, post sa kombinacijama iz mog ormara nece biti u skorije vrijeme, ali ce svakako biti :-)

      Избриши
  11. Slike su divne, mada lično ne bih nosila ni jednu kombinaciju odavde sem ovu sa suknjicom jer nekako nije moj stil, ne volim ove krznene prsluke jer ih svi furaju. Inače post je odličan, veselim se daljim postovima. Kiss

    Makeupnroses.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo. Zaista mi znaci tvoja pohvala! Pa, svak ima svoj ukus :) Meni su se ove kombinacije jako dopale i nosila bih ih. Mada se i meni ponajvise dopada kombinacija sa suknjicom :-)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...