уторак, 03. новембар 2015.

Kylie Jenner's hair + My new Facebook and Twitter page :-)

Hejj! Danas sam vam spremila jedan zanimljiv post (barem se nadam da je tako). Pisacu vam o kosi Kylie Jenner, tj. o njenim bojama kose i iznijeću svoje mišljenje u postu a vi svoje u komentarima :-) Ovakvu vrstu posta ću pisati jednom mjesečno. Naravno, svakoga mjeseca o nekoj drugoj poznatoj dami :-)
Pa, da počnemo :-)

Kylie se zaista punoo puta farbala da više ne znam kakva joj je prirodna boja kose :-) U nastavku posta možete pogledati u kakve je sve boje ona farbala kosu :-)

1.

Meni se ova boja kose zaista dopada! Odlična jee! Mislim da je ovo najbolja boja kose koju je Kylie imala :-)

2.

Ovo mi se iskreno ne dopada. Ne svidja mi se ova pepeljasta boja kose. Nemam neki poseban razlog za to. Ali mi se ne svidja.

3.


Nijesam ljubitelj ovakvih boja kose, ali se meni ovo jakoo dopada. Ni sama ne znam zašto. Jako mi je simpatično vidjeti ovakvu boju na drugome. A za sebe baš i nijesam sigurna :-)

4.



Kasnije je ofarbala kosu u nešto tamnije, zelenu boju :-)

5.
Ovo je nešto što  mi se mnogooooo dopada. Mislim da ću se jednoga dana (kada odrastem) ovako ofarbatii, pa barem na dva dana :-) Preslatko je!

6.


Ova boja kose je prelijepa. Lijepo stoji Kylie, mada ipak mislim da je najljepša kao crnka :-)

7.


Evo jedne, skroz šašave boje kose. :D Po meni je ovo previše šljašteće i ne mogu sebe da zamislim sa ovakvom bojom kose :-)

8.
Već sam rekla da ne volim ovakve boje kose, ali... Neka mi neko objasni zašto mi se ovo jako, jako dopada :D Boja je savršena. No, ipak se nikada ne bih ofarbala ovako. Pod brojem 1 zato što ne mogu sebe da zamislim sa ovakvom bojom kose i jednostavno mi se ne sviđa takva boja kose na meni ( :D Ok, ni sama ne znam kako sam ovo napisala.) Zaista se nikada neću ofarbati ovako. To je poenta svega što sam htjela da kažem. I da, stavka br. 2 jeste da bi me svi gledali kao strašilo, pa čak i ja samu sebe :-)


To bi bilo to :-) Nadam se da vam se post dopao. Za zaključak bih samo rekl da nemam ništa protiv bojenja kose u neke šašave boje i simpatično mi je kada ih vidim na nekome. Ali što se tiče moje malenkosti, ipak ću ostati na prirodnu boju kose :-)

I zamalo da zaboravim nešto jako bitno. Sinoc sam napravila Fb-stranicu i twitter nalog, sa imenom bloga. U koliko zelite posjetite ih i zapratite me. Punooo bi mi zančilo :-)

Twitter nalog  i  Fb stranica

Unaprijed hvala!!!

Bye!!!

24 коментара:

  1. Obozavam sve njene frizure i divim joj se kako joj sve lepo stoji.Pogledaj moj blog, izbacila sam novi post.♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kylie zaista ima prelijepu kosu i kakvu god frizuru da napravi sjajno joj stoji :-) Nravno da cu pogledati tvoj blog :-)

      Избриши
  2. Kylie lepo stoje ove boje kose,ali kada bih se ja ovako ofarbala verovatno bi svi mislili da sam pala sa Marsa.I da slazem se sa tobom crna joj najbolje stoji

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Hvala punoo :-) Slažem se sa tobom, zeleni ombre je prelijep :-)

      Избриши
  4. Veoma zanimljiv post! Čestitam na pobedi na takmičenju!

    http://inmyownworld321.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punooo! Hehe, tek sam sad vidjela da sam pobijedila na takmicenju :-) Hvala ti sto si me obavijestila :-)

      Избриши
  5. Super post :) Izabrala si sjajne slike. U potpunosti se slazem sa tobom da je Kylie crna boja kosa najbolja, mada nije losa ni 6. slika :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo, draga! Crna boja kose joj definitivno najljepše pristaje :-)

      Избриши
  6. Divan blog,ako zelis postani clan mog bloga.Ja tvog vec jesam.
    Aleksandrascorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super ti je post, iako je noc, ja sam na telefonu, pa nemogu da ti se uclanim, ili mozda mogu, provericu, ukoliko ne zaspim.... Ako hoces uclani se i ti u moj blog, a ja cu jos videti da mozda uzmem laptop, pa ne pocnem s njim.... Veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ok, uclanicu se na tvoj blog, a ti kada budeš mogla, učlani se na moj :-)
      P.S. Hvala punooo :*

      Избриши
  8. odličan post♥
    anastazijaiemma.blogspot.com

    btw ako želiš follow-follow na blogu nappiši mi u komentaru na posljednjoj temi :)

    ОдговориИзбриши
  9. Ona je prelepa. Inace zapratila sam te
    Pogledaj moj blog ako zelis i novi post ---> Ideje za blog post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, Kylie je zaista lijepa :-) Hvala punoo što si me zapratila. I ja sam tebe :-)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...