среда, 11. новембар 2015.

Mjesec dana blogovanja + Stvari koje me nerviraju ili mrzim kada mi se dese



Heey! Danas je za mene jedan zaista bitan dan. Kao što vidite u naslovu, danas je mjesec dana od osnivanja ovog bloga. Možda vam zvuči potpuno nebitno, ali je meni jako, jako bitno. Za ovih mjesec dana sam naučila puno stvari. Biti blogerka je zaista divno i svaki put kada udjem na blog oraspolozim se. Morala bih da se zahvalim svima vama što me pratite, čitate moje postove i komentarišete ih. Hvala vam punooooo!
34 pratioca i skoro 2 000 pregleda je za mene zaista nešto veliko! Još jednom vam hvala!

Umjesto da napišem samo post zahvalnosti ja sam vam pripremila još nešto. Pored svih stravi koje volim kod bloga, ima i stvari koje me jako iznerviraju ili mrzim kada mi se dese. Danas ću vam pisati o njima : -) Pa, da počnemo!

1.

Kada vam na pamet pane neka neobicna ideja, na koju nikada niko nije napisao post, odhmah pišete post i objavite ga. Presrećni ste i jedva čekate da vidite reakcije vaših čitalaca, a onda... Vidite da je poslije vas neko napisao post na istu temu, sa praktično istim tekstom. Dakle, tekst prekopiran i malo izmijenjen. Ima li šta od toga gore. Ok i da se desi jednom, dva puta, tri. Ali ako se to dešava uzastopno, vrijeme je da preduzmete nešto. Ja sa sa to nijesam iskusila na svojoj koži, ali sam više puta vidjela to kod drugih i zapanila se.

2.

Ovo je nešto što me najviše nervira. Ok kada neko želi da mu blog uspije pa se reklamira tako što ostavlja link svog bloga uz neki kraći tekst gdje opisuje svoj blog i naravno, uz komentar o postu. Nemam ja ništa protiv toga, ali kada neko ostavi komentar tipa: ,,Super. Posjeti moooooj bloooooooog molim teeee.''
Meni je o zaista nekulturno. Zašto? E pa, to je čisto nepoštovanje prema osobi koja je napisala taj post. Imala sam priliku da vidim i kako je neko napisao komentar na postu o omiljenim knjigama: ,,Odličan DIY''. Ta osoba vjerovatno nije ni pročitala naziv posta, a kamoli sam post. Ja, iskreno, svaki post koji komentarišem, prvo pročitam. Čitanje tuđih postova me opušta čak i više nego samo pisanje. A pored toga morate znati da ako želite uspješan blo, osim pisanja, morate čitati tuđe :-)

3.

Meni se ovo desilo više puta, ali, šta da se radi. Nadjete neku drugu temu za pisanje ili jednostavmo napišete post na temu koju ste htjeli. Ipak, može postojati milion postova na istu temu. Praktično gledano isti su, a opet su skroz različiti. Svi imaju svoj način pisanja kojeg se trebaju pridržavati :-)

4.

Ovo se maltene dešava svakoj blogerki. Neka traje duže, neka kraće. A kada ona prodje, na pamet nam pane milion ideja :-)

5.

Pišete post, pišete i ona klik... Greškom stisnete neko dugme i sve ode. Ovo je definitivno moj strah. Svaki put kada pišem post vodim računa da ne pišem previše brzo, jer se u brzini takve stvari i dešavaju. Ali džaba, desi se :-)

To bi bilo to. Nadam se da vam se post dopao. Još jednom želim da vam se zahvalim, Hvala vam punooo! Do sledećeg posta!





8 коментара:

  1. Cestitam ti puno draga, bices ti mnogo uspesna blogerka! Vec imas mesec dana blog i to je jako velik uspeh..

    Sto se tice ovog drugog dela meni se nikada nije desilo da slucajno izbrisem post i tako nesto, obicno sam dosta pazljiva kada pisem. A sto se tice kopiranje ko to ne mrzi.Pre svega taj neko ko kopira ne treba ni malo da se nada uspehu. Svidja mi se kada neko komentarise moj post, napise nesto slatko i dobro pa ispod ostavi link svog bloga i kaze sta zeli da kaze, ali kao sto si ti rekla, kada neko samo napise super post, odlicno ili slicno, mene to strasno zivcira!! Odlicno je sve u svemu!

    Novi post: Miljana prica; One ordinary day in my life + good book
    Prosli post; My Autumn photography

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo. Zaista mi je drago da neko procita moj post :-) Ma kopiranej nervira apsolutno svakoga. No, sta da se radi. Koliko god da je nesto dobro, uvijek mora postojati i nesto lose u tome :-)

      Избриши
  2. Predivan blog <3 Csetitam ti mnogo i samo nastavi sa pisanjem bloga, posto ti ide odlicno. Sve stvari koje si napisala, mene ponekad mnogo iznerviraju, ali onda se setim pozitivne strane blogovanja i osecam se mnogo bolje :) Jos jednom, sjajna si blogerka i od sveg srca ti zelim da ostanes istrajna u pisanju bloga i da imas jos puno, puno ovakvih prelepih postova <3333
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja prosto ne znam kako daa ti se zahvalim. Toliko lijepih rijeci. Hvala ti mnoogooo, na pohvalama a i na zeljama :* <3 Zaista si mi uljepsala dan! Jos jednom hvala :* <3 <3 <3 :*

      Избриши
  3. Kao prvo želi da ti čestitam na dosadašnjem postignutom uspehu,iskreno ti želim da ti ove brojke budu još veće...Odličan post,slažem se sa svime što si napisala..I meni je bezveze kad neko prekopira bukvalno čitav tekst i nailazila sam na takve blogove,ali mi se još uvek nije desilo da neko prekopira moj post...A što se tiče komentara to stvarno i jeste glupo kad neko komentariše nešto što nije ni pročitao...
    Pozdrav! :D :*

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo,draga! Pa zaista nema smisla kada neko prekopira tudj post. Takvi blogovi brzo propadnu, a i ne vidim cemu svrha takvog blogovanja. Jos jednom ti hvala. Zaista mi uljepsate dan sa ovakvim komentarima :-) <3

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...