субота, 07. новембар 2015.

Must do-list

Heey! Nijesam pisala post već 3 dana. Za to je zaslužna moja lijenost kao i inspirativna blokada. Nijesam znala o čemu da pišem. Imala sam dosta zapisanih ideja, ali mi se nije pisalo ni na jednu od njih. Plan je bio da vam post napišem i objavim sinoć ali.... Počela sam da ga pišem u pola 11, a s obizirom da sam bila jako umorna i iscrpljena, nijesam mogla da ga završim. A uz to, ni tema nije bila baš najbolja. Pa, danas sam konačno dobila ideju za post i našla vremena da vam ga napišem. Vikendom svi pišu postove, blog nekako živne, pa me je to valjda probudilo iz ovog sna. :-) Nego, da ne dužim u uvodu.
(Kasno sam se toga sjetila :D )
Danas ću vm pisati o tome šta sve ,,moram'' (planiram) da udradim do kraja ove godine. Let's start....

Moram da:

 ... obnovim prošlogodišnje gradivo.
   - Iako je ova školska godina u jeku i ima puno da se uči, ja ipak želim da obnovim ponešto iz prethodne godine. Ima nekih stavri kojih se i ne sjećam baš najbolje a želim da ih se prisjetim. Zato, već od sjutra startujem sa obnavljanjem. (Vjerovatno ću tako govoriti svakoga dana :D )





...kupim i pročitam knjigu poznate YouTube-rke Zoelle ,,Onlajn djevojka''.
   - To planiram već duže vrijeme. Međutim, nijesam baš sigurna da ću je naći u našem gradu :-(



 ... napišem puno potova na blogu.
   - Zaista želim da uspijem sa blogom. Za to ne neophodno napisati dosta kvalitetnih postova. Tako da za moju lijenost ovdje nema mjesta :-)


 ... uradim barem 5 Tag postova
   - Ja jako volim tag postove pa samim tim želim da odradim barem 5 takvih . Slobodno me možete nominovati na svaki tag koji odradite, ili mi samo napišite u komentar da ste ga odradile na svom blogu :-)

 ... skupim 60 pratilaca na blogu
   - Ok, ja na ovo ne mogu da utičem i ne mogu znati hoće li me neko zapratiti ili ne. Ovo je više neka moja želja, koja će se ispuniti, ili ipak neće :-)

 ... počnem da učim Španski jezik.
   - Ne znam ni sama zašto, ali mi se Španski jezik dosta dopada. Planiram da počnem da ga učim kod kuće, uz pomoć neta :-)

 ... spremim ručak za porodicu.
   - To je nešto što mogu uraditi svakoga dana, a ipak mi moja lijenost ne dopušta. Ipak, ovo definitivno moram odraditi do Nove godine. Iiiii, dobila sam novu ideju!!! Spremiću novogodišnju večeru, kao i cijelu trpezu za doček Nove godine. Zvuči sjajno, zar ne?



I to bi bilo to! Ima još mnogo stvari koje želim da odradim no kraja ove godine, ali mislim da sam napisala dovoljno :-)  Do sledećeg posta :-)











19 коментара:

  1. Trebala bih i ja napisati šta moram uraditi do kraja godine,odličan post.:)


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post :) Možda bih i ja mogla da napiše post na ovu temu..Inače što se tiče knjige obavezno je pročitaj jer je zaista fenomenalna :)

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo! U koliko napises takav post pbavezno mi u komentaru posalji link :-) A sto se tice knjige, jedva cekam da je kupim i pocnem da citam. :-)

      Избриши
  3. Super post
    Poseti moj blog http://girlsarestronger.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post,sigurna sam da ces uspjeti u svemu tome,a za blog se potpuno slazem,zelim i ja takoder biti sto aktivnija,sakupiti pratioce,uspjeti u blogu,no doci ce to valjda sa vremenom :)
    Ova knjiga izleda bas zanimljivo i ja bi ju takoder voljela citati,a ova zadnja slika..Ogladnih hahah :D

    Novi post kod mene pa posjeti i ako mozes uclani se,bilo bi mi drago :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo! Meni je jako drago kada vidim da neko zaista procita moj post od pocetka do kraja i to mi puno znaci. Zaista ne mogu da ti opišem koliko sam ti zahvalna! Svakako da cu pogledati tvoj post :-) I da, već sam učlanjena na tvoj blog :-)

      Избриши
  5. super post♥Ako zelis poseti i moj blog(i komentarisi ako zelis),pocetnik sam.:)
    https://ilanna07.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post <3 Sigurno ces uspeti da ispunis sve ove zelijice, samo strpljivo :)
    Na mom blogu je takmicenje, pa ako zelis mozes da ucestvujes :)
    www.neramisic.blogspot.com/2015/11/takmicenje.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo! I ja se nadam da ću uspjeti u ovome što sam nabrojala! :-) Svakako cu se prijaviti na takmicenje :-)

      Избриши
  7. WOW!!! Imaš baš inspirativan blog. Post je super, i mislim da ću i ja morati da napišem post na tu temu.
    Poseti moj blog:
    http://maki003.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo draga! Ovo mi punooo znaci :-) Naravno da cu pogledati tvoj blog :-)

      Избриши
  8. Super post. Baš mi se svidja tvoj način pisanja. Zamolila bih te da ako hoćeš posetiti, učlaniti se i komentarisati na mom blogu. To bi mi jako značilo. Hvala unapred.

    http://emilittleworld.blogspot.com/2015/11/q-and-odgovori-part-1.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo! :* <3 Ja tvoj blog vec pratim i redovno citam postove. zaista su sjajni! :-)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...