недеља, 15. новембар 2015.

My morning routine / Collab post

Heej! Kao što vidite, danas vam pišem post na temu ,,My morning routine''. U pitanju je collab post sa Šmizlicom sa bloga (ostaviću vam link njenog bloga na kraju posta) S obzirom da sam u školi prva smjena, pišem vam kako izgleda moje spremanje za školu :-)
Pa da počnemo!



U pola 9, počinju časovi, a ja od kuće moram poći u 8, eventualno u 8 i 10, što znači da moram ustati u pola 8, da bih se spremila. Iako to nije rano, svaki put mi je muka da ustanem. Slika ispod me u potpunosti opisuje :D




Nakon toga slijedi umivanje i pranje zuba. Kada se umijem, na lice obavezno stavim kremu. Zatim idem u kuhinju i pojedem nešto lagano, kao što je keks, neka žitarice,nešto od voća ili jednostavno popijem čaj :-)



Nakon jela, još jendom operem zube i idem u sobu da se obučem. Obično tek tada tražim šta ću da obučem, jer to nikada ne pripremim uveče. Zatim napravim neku frizuru. Ne češljam se, jer imam uvijenu kosu, sem kada je isfeniram, onda se, naravno i očešljam.



Sledeća stavr je pakovanje knjiga, koje, ni sama ne znam iz kog razloga, pakujem ujutru, a ne uveče.  Zaista mučan posao :-)



Zatim stavim stik, parfem kao i Baby Lips (Peach Kiss) i u koliko imam vremena, udjem na net. Obično udjem na blog, Famozu ili Twitter :-)

Na kraju, uzimam torbu, pozdravim se sa mamom i idem u školu :-)




To su te moje jutarnje rutine. Nadam se da vam se post dopao.
Šmizlicin blog  i pročitati njen post :-)

Za kraj ću vam postaviti nekoliko slika koje su mi se jako dopale :-)










24 коментара:

  1. Lijep post:)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post.Meni škola počinje u 7:30 tako da jedva ustanem ujutru.


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post <333 Mnogo su zanimljive slike :D Ja za skolu ustajem u 7 sati, posto mi casovi pocinju u 08:00 i potpuno te razumem sto jedva usatjes ujutru :D
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga :* <3 Ja iskrenoo, jedva ustanem iz kreveta kad se probudim i uvijek ustajem i spremam se u zadnjem monemtu :-)

      Избриши
  4. Odlican post!Rutine su nam slicne,samo ja uvece spremim sve!
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo! Pa, trebala bih i ja da sve spremim uvece. Ni sama ne znam zasto tako ne radim. bilo bi mi punoo lakse!

      Избриши
  5. Hello from Spain: great routine. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    ОдговориИзбриши
  6. christian louboutin pumps 12cm high heel sale online and free shipping http://www.clouboutinsneakers.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post :D
    Da li bi mogla da posetis moj blog ( http://missnupss.blogspot.co.ke/2015/11/unisti-dnevnik-craziest-book-of-all.html ) i uclanis se,nova sam :) Mnogo bi mi znacilo :D
    usput i ja sam se prijavila na tvoj,malopre sam naletela na njega,super je :D

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, a rutina... stara dobra rutina. :D

    Jasmina Di, x. | The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post,totally my life na ovim slikama hahah...Super si slike nasla i super si opisala svoju morning rutinu ;)

    Novi post kod mene----> beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  10. Super ideja za post, jako lepo! :) Ako hoces, uclani se kod mene, nova sam. :)
    http://insidethelifeofnina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Vec sam komentirala ovaj post hehh... Ugl novi post kod mene pa posjeti..Takoder se uclani (ako vec nisi) jer mi stvarno mnogo znaci ..
    Ly <3 beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...