субота, 14. новембар 2015.

Šta raditi u slobodno vrijeme


Heej! Evo još jednog posta. Danas ću vam predložiti neke stvari koje bi mogli raditi kada imate slobodnog vremena. Prije nego što počnem sa pisanjem, iako možda nije mjesto, moram pomenuti Francusku, u kojoj se desila velika tragedija. Zaista mi je žao zbog toga. Jedino što možemo učiniti je moliti se za nastradale, kao i za njihovu porodicu. Nego, da ne širim više negativnu energiju. Vratimo se na temu posta :-)
 Uz prijedloge šta možete raditi u slobodnom vremenu, postaviću vam i slike, koje su me zaista oduševile.
Pa, da počnemo!


1. Pročitajte neku knjigu
Ovo je definitivno nešto uz šta se možete potpuno opustiti, a pritom i pametno potroštiti slobodno vrijeme. Svaka pročitana knjiga nas nauči nečemu. A što više znamo, to bolje. Takođe, ne zaboravite čaj ili kafu, kao i neku vašu omiljenu grickalicu. Pokrijte se vašim omiljenim ćebencetom i užvajte!


2. Odgledajte omiljeni film, ili epizodu omiljene serije
Opuštanje uz film ili seriju je fenomenalno. Pogotovo u ovim, hladnim jesenjim danima. Topla čokolada ili neki drugi, topli napitak će sve to uoptpuniti i učiniti još ljepšim :-) U koliko želite, možete i pozvati prijetelje i zajedno odgledati nešto novije, što do sada nijeste gledali. :-)




3. Izadjite u šetnju sa prijateljima

U koliko je vrijeme lijepo, tj. ako nije puno hladno, šetnaj sa prijateljima je odličan izbor. Nemojte se šetati gradom, već idite negdje u prirodu. Šuštanje lišća i blagi povjetarac će vam definitivno prijati :-)



4. Budite kreativni i pravite razne stvarčice

 Na internetu imate puno DIY-eva i uvijek možete napraviti neki od njih. Napravljene stvari možete staviti u vašu sobu ili je pokloniti dragoj osobi :-)




5. Fotografišite (se)

 Fotografišite ili se fotofrafišite. U koliko se odlučite za broj 1, podjite sami u šetnju, jer ćete tako pronaći svoj mir, inspiraciju i islikati fantastične fotografije. A, ako se pak odlučite za broj 2, podjite sa prijateljima, tražite sjajno mjesto za fotografisanje i fotografišite se zajedno :-)




6. Pišite

U koliko volite da pišete i imate dara, onda to radite kada imate slobodno vrijeme. Bilo da pišete pjesme, priče, romane, postove za blog imajte uvijek pored sebe papir i olovku. Gdje god da ste. I kada vam je dosadno ili kada vam naidje inspiracija, sve to lijepo zapišite :-)




7. Pravite razne poslastice

 U koliko volite da kuvate a ujedno i da eksperimentišete, probajte napraviti neki novi kolač, tortu, napitak ili šta već. Tako će vam vrijeme brzo proći a i možete napraviti nešto veoma ukusno :-)



8. Režite novine

Uzmite stare novine, makaze i sve stavri koje vam se svidjaju isjecite ih. Bilo da su to neke odjevne kombinacije, neki komad odjeće, slika poznate ličnosti, ili slično :-) Sve to zalijepite na list od bloka, ukrasite flomasterom i zalijepite na zid od vaše sobe.
Slika nema veze sa rezanjem novina, ali sam morala da je postavim jer mi se mnogo dopada :-)


9. Napišite nekome pismo

Napišite pismo voljenoj osobi i izanadite je :-) Takođe, mozete početi kreirati čestitke za Novu godinu :-)




10. Kombinujte stvari iz vašeg ormara

Ovo je nešto što svaka djevojčica/ djevojka voli. Jednostavno uzmite odjeću oz ormara i sklapajte kombinacije za školu ili neku drugu priliku. Osim toga, na netu možete naći kombinaciju neke poznate ličnosti i prekopirati njen look :-)




To bi bilo to :-) Nadam se da vam se post dopao. Inace, sjutra ću vjerovatno objaviti svoj prvi collab post :-)  I na samom kraju, objaviću vam jednu sliku u kojoj sam se ja potpuno pronašla.


17 коментара:

  1. Odlican post i super ideje.Poslednja slika me totalno opisuje ♡

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo :* <3 Mislim da ova poslednja slika opisuje svakog tinejdzera :D Cast izuzecima :-)

      Избриши
  2. Odličan post i kod mene je ovakva situacija kad trebam da učim sve bih drugo radila osim učila... :)

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, dobre ideje :*
    http://smizlica11.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post i sjajne ideje <3 Inace, bas sam se nasmejala kada sam videla poslednju sliku, posto sam se i ja pronasla u njoj (a mislila sam da se samo meni ovo desava, tako da drago mi je sto nisam jedina) :D
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo! Mene je poslednja slika odusevila i morala sam da je postavim na blog :-)

      Избриши
  5. Odlican post!Savrsene ideje!
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Zadnja slika je fenomenalna, i ja se pronasla u njoj posto sam zavrsila fakultet :D Pogledaj moj blog, ako ti se svidja uclani se :D

    http://sashka91.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slika zaista opisuje sve nas. Ok, ima i onih koje ne opisuje, ali današnej generacije u vecini :-)

      Избриши
    2. Posjetila sam tvoj blog, alo ne vidim nigdje gum za prijavu na blog. U svakom slucaju, zapratila sam te na Google plus-u :-)

      Избриши
  7. Super post zadnja slika je najlepsa
    igormateja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...