понедељак, 14. децембар 2015.

New Year-expectation VS reality + najava za Q&A



Hej! Evo mene ponovo! Zaista vam dugoo nijesam pisala post. Bilo mi je potrebno malo vremena za odmor a pored toga imala sam i mnogo problema + školske obaveze. Zaista neizdržljivo. Ipak, ja sam ponovo tu i potrudiću se da sve to nadoknadim.
Prije nego što počnem da pišem o temi posta moram vam reći da mi u komentarima ovoga posta možete potavljati pitanja za Q&A, sve do 23. decembra. :-) A sada, da počnemo...



                              -New Year-expectation VS reality-

Svi mi želim da nam poslednaj noć u godini bude za pamćenje bilo da je slavimo kod kuće ili negdje drugdje. Uvijek se trudimo da sve bude savršeno, ipak, nekada ne bude sve onako kako smo očekivali...

1. Prva stavr koju svi želimo je savršeno ukrašena jelka. Želimo da ona izgleda u tumblr  i da se njenom slikom možemo pohvaliti na društvenim mrežama. Ipak, stavrnost zna da bude skroz drugačija. Dešava se da kada okitimo jelku, koliko god da se trudimo, ona jednostavno ne izgleda lijepo.





2.  Svi koji proslavlaju Novu kod kuće, potrudiće se da naprave što bolju trpezu i da ona izgleda bogato. medjutim, nekad koliko god poslastica da smo spremili, ne možemo napraviti dobar raspored na stolu i onda sve to cjelokupno ne izgledao kao ono što smo zamišljali.







3. Ko ne voli DIY projekte? Svi mi smo barem nekada pokušali da napravimo nešto lijepo a onda to nije ispalo onako kako smo zamišljali. Takve stavri se dešavaju i kada pravimo novogodišnje DIY-eve.




4. Evo šta se dešava. Planiramo pidžama žurku sa prijateljima i želimo da sve bude savršeno. Soba je ukrašena sa raznim Novogodišnjim ukrasima i lampicama. Jastuci su na podu i sve je spremo. Napravili smo spisak aktivnosti koje treba uraditi. Osplanirali smo razne igrice, kvizove. Planiramo igrati istina izazov, gadjati se sa jastucima, ostati do kasno i na kraju se pokriti, i spavati na podu. I konačno, prijatelji su stigli. Ušli su u sobui sjeli na pod. Prvo smo svi zajedno grickali kokice malo se smijali i na kraju uzeli telefone u ruke. Uslikali smo nekoliko slika, zatim ih objavili na društeve mreže a zatim visili na net svo vrijeme. Ćutali smo, kadkad nešto rekli. U 11 svi smo legli i zaspali. Ovo je nešto najgore što moze da vam se desi. :-( (Nikada mi se nije desilo ništa slično, ali sam ni sama ne znam zašto, pisala u prvom licu množine :-)

P.S. Jedan mali savjet vam je, da, ukoliko pravite pidžma žurku na ulazu u sobu svima oduzmite mobilne telefone. Tako ćete izbjeći ove neugodnosti :-)




5. Svidjaju vam se Novogodišnji keksići? Meni takođe. Iako nam djeluje lako za napraviti, nije ni malo jednostavno. Svi bi mi željeli da se onakvi keksići nađu na Novogodišnjoj trpezi. Neko se odliči i počne da ih pravi. Očekuje kolačiće kao sa slika na We heart it-u , međutim oni možda neće ispasti ni približno lijepi kao sa slike. Šta da se radi, realnost :-( I da, ja sam jedna od tih koja je odluičila da proba da ih napravi. :D Pisaću vam u jednom od narednih postaova o tome kakvi mi budu ispali :-)






To bi bilo tooo! Nadam se da vam se post dopao. Pišite mi u komentarima kako vam se dopao post i ne zaboravite da mi postavite pitanja za Q&A :-)

35 коментара:

  1. Hello dear , I love your blog !! your posts are really interesting ! would you like to follow each other ? follow me and I will follow with pleasure !! kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you dear :-) I've just followed you :-) Your blog is fantastic :-)

      Избриши
  2. Odlican post!Ovo sa pidzama zurku jee grozno!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo! Slazem se sa tobom, mislim da je ovo za pidzama zurku nesto najgore sto moze da se desi.

      Избриши
    2. I da, u koliko zelis postavi pitanja za Q&A :-)

      Избриши
  3. Odličan post, ovo za žurke se u većini slučajeva desi.Ali ako je stvarno dobra atmosfera,onda se jednostavno zaboravi na telefone.
    http://girlwithstyle123.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo! Pa da, ako je atmosfera dobra, onda se ono sto sam napisala sigurno nece desiti :-)
      Inace, u koliko zelis postavi pitanja za Q&A

      Избриши
  4. Post ti je super.Iznova me iznenadjujes.Nedostajaloo mi je tvoje pisanje.drago mi je da si se vratila.
    Moja pitanja za Q&A:

    Sta najvise volis da jedes?
    Na sta si alergicna?
    Koji je tvoj cilj u blogovanju?
    Omiljeni praznik?
    Koji su ti omiljeni YouTuberi?
    Omiljena aplikacija?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo. Ovo mi zaista mnoogoo znaci! I punoo ti hvala za pitanja za Q%A :-)))

      Избриши
  5. Ahahah,koliko realaan post!
    Inače pitanjaa
    Kako,pa da kažem,saznala za blogove?
    Šta i ko te inpirisao u blogovanju?
    Da li si baš ovako zamišljala svoj blog?
    Koliko ljudi zna,i prihvata,tvoj blog?
    Eto hehe,nadam se da te nisam udavila ;D
    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo na pitanjima :-) Vrlo rado cu odgovoriti na njih! Nijesi me u opste udavila, zaista mi je drago sto si mi postavila ova pitanja :-)

      Избриши
  6. Superr tema za pisanje!❤
    Novi post - milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Veoma zanimljiv post, haha. Jedva čekam da vidim kako su ti ispali keksići. :)

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  8. Super post bas sam se nasmijala. Svake godine dogodi mi se upravo ovo s mojim ocekivanjima i stvarnoscu ;D

    Kako i kada si pocela pisati blog?
    Zelis li suradivati s nekim blogerima i kojima?
    dali ti je blog samo hobi ili bi voljela da postane i posao?

    Posjeti i ti moj blog http://lucciac.blogspot.hr/ <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa i meni se cesto desi ovako nesto. Ali sta da se radi, idemo dalje. Meni je drago da ti se post dopao i puno ti hvala za pohvalu kao i pitanja za Q&A :-)

      Избриши
  9. Hahah super post! :)
    Učlanila sam se na tvoj blog,predivan je i hvala ti na posjeti♥♥

    Pitanja :
    1.Najdraži blogeri iz različitih područja npr.1 fashion bloger, 1 lifestyle bloger i jedan uopćeno bloger iz neke druge oblasti?
    2. Zarađuješ li pomoću bloga i da li si ikada sklopila ikakvu suradnju?
    3. I za kraj malo osim bloga... Najdraži film i serija?


    http://staliaisbae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Super ti je post, dusice! Slike su super :D Evo mojih pitanja za Q i A:

    Sta najvise volis da radis u slobodno vrijeme?
    Film iz sjecanja...?
    Ko ti je omiljena bloggerka?
    Koji ti je omiljeni novogodisnji praznik?
    Koje ti je omiljeno doba godine?
    Koji ti je omiljeni broj?

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, potpuno si upravu! Imaš divan blog: izgled, način pisanja... Pa sam se učlanila! ❤❤

    Pa se nadam da ćeš i ti u moj:

    zarinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo, draga!Drago mi je da ti se dopada moj blog!

      Posjetila sam tvoj blog i uclanila sam se na njega. Zaista je sjajan!

      Избриши
  12. Jako zanimljiv post, svaka čast :) Hvala što si me nominovala za New Years Tag definitivno ću ga odraditi! Sad pitanja:
    1. Odakle si?
    2. Omiljeni praznik?
    3. Omiljena boja?
    4. Baviš li se nekim vannastavnim aktivnostima?
    5. Kakvu muziku slušaš/omiljeni umetnici?
    6. Koju bi zemlju želela da posetiš?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu da mi se zahvaljujes :-) Hvala tebi na pohvalama!

      Избриши
  13. Post je odličan.
    Baš mi se sviđa ♥
    Pogledaj moj blog ako želiš ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  14. Super ti je post.Ove slike si super odradila.
    Moja pitanja: Da li volis plisane igracke? Omiljeni kolac? Da li bi vise voljela da budes nevidljiva ili da mozes da letis? Sta ti smeta kod ljudi? Za koju od poznatih licnosti bi se najradije udala, moras jednu da izaberes? Omiljena domaca, poznata licnost?
    To je to,nadam se da ti nisam dosadila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo!Ne, nijesi mi ni malo dosadila :-) Vrlo rado c odgovoriti na tvoja pitanja.

      Избриши
  15. Super post! Imam 2 pitanja. Kom fandomu pripadas? Koje ti je omiljeno voce i povrce?

    ОдговориИзбриши
  16. 1.Kada bi mogla da biras u kojoj drzavi bi zeljela da zivis,koja bi to bila a da nije u Juznoj Evropi?
    2.Miami vs Las Vegas?
    3.Najsavrseniji svjetski par po tvom misljenju?
    4.Koju modnu blogerku si prvo zapratila?
    5.Omiljeni blog?
    6.Da li koristis sminku?

    ОдговориИзбриши
  17. Omiljena pjevačica? Bend?
    Selena G ili Ariana G?
    Austin Mahone ili Liam Payne?
    Harry Styles ili Justin Bieber?
    Cameron D. ili Harry S?
    Demi L ili Taylos S?
    Tini ili Anahi?

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...