недеља, 20. децембар 2015.

New Year Tag :)

Heeej! Kako ste danas? Ja njesam bas najsjajnije, ali ne želim da širim negativnu energiju :-)
Danas sam vam pripremila jedan Tag. za njega me je nominovala Lejla i hvala joj puno :-) Osim pitanja koja su vec postavljena u tagu, ja sam dodala jos neka. Nadam se da ce vam se dopasti :-)




 Sta bi željela da dobiješ za Novu godinu? 
Ove godine, zaista ne postoji neka stvar koju bih zeljela da dobijem. Jedino sto želim jeste, da moja porodica bude živa i zdrava i da nam se desi dosta lijepih stavri. Nekada, jednostavno dodje vrijeme da shvatite da su neke stavri koje ste željeli potpuno nebitne i da je bitno samo zdravlje :-)

Opisi 2015. u tri rijeci: 
-,,Nije toliko loša.''  U ovoj godini su mi se desile jako lijepe stavri ali se desilo i toliko loših stavri. Tako da...

  Gdje ćeš slaviti Novu godinu?
- Vjerovatno kući sa porodicom. Ne znam još ništa. :-)


Kome ćes dati poklon za Novu Godinu? 
-Vjerovatno svojim najbližima. Svojoj rodbini i najboljim prijateljicama :-)

Kada odkuca 00:00, kome ćeš prvo čestitati Novu Godinu? 
 - Ko bude pored mene, a zatim preko Viber-a svima redom :-)




Da li na jelku stavljaš samo ukrase ili ukrase i slatkiše?
- Stavljam samo ukrase iz razloga što kada bih stavila i slatkiše, izimala bih ih svakoga časa i vejrovatno obalila jelku :D


Nova Godina za pamćenje? 
- Hmm, pa i ne znam baš. Ni jedna nije ostavila neki poseban utisak na mene.


Da li poklone otvaraš odma čim ih dobiješ ili sačekaš 00:00?
 - Odmah, naravno. Ne mogu da izdržim ni minut, a kamoli ponoć :D Nažalost, takva sam :-)


Kada kitiš jelku?
 - 31. uveče. Nekako tada najviše volim da je kitim. :-)


 Koji ti je omiljeni Novogodišnji film?
- Iskreno, nemam omiljeni Novogodišnji film, ali imam omiljene Novogodišnje crtane. Jedan od omiljenih mi je ''Anabelina želja''. Zapravo, to je Božićni crtani, ali ok :-)


Da li voliš kada pada snijeg uoči Nove godine?

 - Naravno, ko to ne voli?!


 Da li ukrašavaš kuću za Novu godinu?
 

- Da. Trudim se da bude što ljepše ukrašena :-)
 




Do koliko ostaješ budna, uoči Nove godine?

 - Ehh, kako kad. Nekada zaspim u 9h pa se probudim u 11 i onda budem budna do 1. Nekada zaspim rano i ne budim se do ujutru, a nekada, kao na primjer prošle godine, bila sam budna do 2h :-)



To bi bilo to, nadam se da vam se tag dopao :-) Za njega nominujem Aminu , curu sa bloga Wednesday i Katarinu :-)
Bye! :-)

37 коментара:

  1. Super post. ♥
    - pogledaj moj post i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/moji-proizvodi-iz-avona.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Ja sam na tvoj blog vec uclanjena i bilo bi mi drago kad bi se ti uclanila na moj :-)

      Избриши
  2. Bas dobar tag,citala sam Lejlin post takođe ☺ .Pitanja su bas dobra,pogotovo tvoji odgovori :)
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Imas jako lep blog!Prvi put sam ovde i jako mi se dopada...od izgleda,do tvog nacina pisanja :) Divan post i zanimljivi odgovori :)

    Nadam se da ces posetiti moj blog i uclaniti se,ja u voj jesam
    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo! Ne mogu da ti opisem koliko si me usrecila sa ovim komentarom :-)
      Prijavila sam se na tvoj blog. Zaista je sjajan!

      Избриши
  4. Odlicni odgovori, hvala ti na nominaciji, bas si me iznenadila! Uskoro objavljujem post :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Jako mi je drago da ti se tag dopao i da ces ga odraditi :-)

      Избриши
  5. Predivan post draga! :) <3

    http://staliaisbae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Beautiful photos! Lovely post! Just followed! Would love for you to stop by my blog! :)
    ~Moll

    www.mollymac13.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. AAA This is super fun to read:)

    follow for follow?:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post!

    novi post na mom blogu:
    overthemoonwithvanjablogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post!

    novi post na mom blogu:
    overthemoonwithvanjablogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Post je odličan.
    Baš mi se sviđa ♥
    Pogledaj moj blog ako želiš ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  11. Super post, dusice! Hvala sto si uradila tag ♥ ♥ ♥

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. super post jako lepi odg!

    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/

    ОдговориИзбриши
  13. Jako zanimljiv tag, i odlicni odgovori, bas ti je sladak izgled bloga. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo draga! Zaista mi punoo znaci svaka vasa pohvala :-)

      Избриши
  14. Super sto si odradila tag. jako mi se dopao!Mozda ga i ja odrdim, super post!

    ОдговориИзбриши
  15. Super post.Imas dovan blog.Po prvi put sam na njemu i odusevljena sam.Radujem se novom postu,za koji se nadam da ce biti uskoro.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo draga! Zaista si me odusevila sa ovim komentarom :-)

      Избриши
  16. Moja pitanja za Q & A:
    1. Sta te motivise?
    2. U koga imas najvise povjerenja?
    3. Koji ti je omiljeni vic?
    4. Kakoubijas dosadu?
    5. Knjiga koja je ostavila na tebe jak utisak?

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Ovaj tag je zanimljiv,mozda ga i uradim !

    Pitanja :

    U cemu pronalazis najvecu motivaciju ?
    Opisi sebe u tri reci ?
    Koliko dugo imas blog i vidis li sebe na Zoellinom mestu ?
    Kako shvatas svoj blog ?


    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Bas su ti strava fotografije ! XD :)
    Uclanile smo se ! :D

    ОдговориИзбриши
  19. Interesting post cool photos :)
    follow for follow ?
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...