среда, 16. децембар 2015.

Winter photos on We heart it -Collab post | Knjige koje je vrijedno pročitati

Heeej!

Danas vam pisem jedan malo opušteniji post. U pitanju je collab post sa  djevojkom sa bloga Moj mali kutak :-) U pitanju je jedan sjajan blog i jako mi je drago što smo saradjivale :-)
 Dakle, kao što mozete zakljuciti  iz naslova danas ću vam postaviti zimske,slike sa We heart it-a, koje se meni mnogo dopadaju. Ipak, da se post ne bi sastojao samo od slika, na početku ću vam pedložiti neke knjige koje bi mogli da pročitate. So, let's start...


1. Dnevnik Ane Frank

Jedna jako znimljiva knjiga. Mislim da ste svi čuli za nju. Na kraju knjige postoji tzv. ,,epilog'' gdje piše šta se desilo sa Anom nakon 1. avgusta, kada je ona napisala svoju posledju stranicu dnevnika. Mene je to rasplakalo. Zaista je tužno. Tako da, u koliko ne želite da se rastužite, nemojte čitati epilog.

2. Glasam za ljubav  - Grozdana Olujić

Zaista interesantna knjiga. Priča prati dječaka Slobodana koji se zaljubljuje u djevojčicu Rašidu. I on i ona žive u teškim uslovima. Slobodanovi rodjitelji su razvedeni. Njegov očuh mu je zabranio ulazak u svoju kuću, otac mu je jako loš čovjek a maćeha ga ne voli. Ćerke njegove majke, tačnije, njegove polusestre su pakosne i prema njemu se ponašaju ko prema nekom zločincu. Jedinu podršku ima od očeve ćerke, koja mu u svemu pomaže i trudi se da bude tu za njega. Sa druge strane, Rašida živi u veoma patrijahalnoj porodici i biva tučena od strane oca. Njih dvoje obećavaju da će otići u inostranstvo, zajedno u potrazi za boljim životom, čim se završi školska godina. Ipak, neće baš sve ići po njihovom planu. Knjiaga je savršena. Ima možda nekih djelova koji nijesu za djecu od 14-15 godina, ali ok. Zanemarićemo to.

3. Gospodar Prstenova  -  J. R. R. Tolkien
Ja sam zaludjena tim filmom, pa je logično da sam zaludjena  i knjigom. Jako je zanimljiva, mozda čak i zanimljivija od filma. Neću vam pisati o čemu se radi, jr smatram da su svi čuli za nju :-)


4.Harry Potter i kamen mudrosti  -  J. K Rowling
Još jedna veoma poznata knjiga. Nema potrebe da pišem o čemu se tu radi, jerpretpostavljam da znate :-) Samo mogu reći da je knjiga veooma zanimljiva. Film nijesam gledala, a nadam se da ću naći vremena da ga pogledam :-)


A sada, uživajte u slikama...











































To bi bilo to. Nadam se da vam se post dopao. U komentarima mi napišite preporuke za knjige. Da li je neko od vas pročito gore navedene knjige? Kakav su utisak na vas ostavile?

I ne zaboravite da mi postavljate pitanja za Q&A
 :-)

35 коментара:

  1. Super ti je post dusice! Neke od ponudjenih knjiga sam vec procitala i ostavile su na mene dobar utisak. Slike su super, nemam rijeci!

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Savrsen post <3 <3 Ja sam procitala ,,Dnevnik Ane Frank'' i knjiga je super, ali je zaista mnogo tuzna. Izabrala si super slike, mnogo mi se svidjaju. Bilo mi je super saradjivati sa tobom i zaista se nadam da nam ovo nije poslednja saradnja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! I meni je takodje ,,Dnevnik Ane Frank'' veoma tuzna knjiga, ali je zaista dobra a i poucna. Naucila nas je da cijenimo mir, koji je jako dragocen. I da, ovo nam sigurno nece biti poslednja saradnja. Nadam se da ce ih biti jos mnogo :-)

      Избриши
  3. Odlični izbori! Ja sam pročitala prvu i četvrtu i slažem se da bi bilo vredno pročitati Dnevnik Ane Frank. :)

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, knjige si baš divno opisala, ja sam već napravila popis knjiga koje bih voljela pročitati ♥
    - pratim te, uzvrati ♥ http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/lakovi-za-nokte.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Uclanila sam se na tvoj blog i vrlo rado cu procitati post u kome sinapravila spisak knjiga koje si procitala :-)

      Избриши
  5. Hi, great blog I love it :)
    can agree on follow4follow?
    I like to be in contact with the great blog :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Post ti je vrhunskii! I hvala ti sto si ga napisala jer me svi pitaju koje knjige da mi kupe za Bozic a mislim da sam sad pronasla odgovor hehe...slike su prelijeoe i ja takoder obozavam We heart it. Mislim da si super opisala knjige i jedva cekam tvoj iduci post!

    Napravila sam natjecanje na svom blogu, radi se o smisljanju Bozicnih/Novogodisnjih prica pa ako te zanima pogledaj, sve pise u mom poslijednjem postu. ;) Stvarno se nadam da ces sudjelovati, jer mi je ovo prvo natjecanje i darivanje koje organiziram pa ne bih zeljela da propadne. :D
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Zaista mi je drago kada neko napise opsirniji komentar. Jos jednom ti punoo hvala! Post n tvome blogu sam procitala i mislim da cu ucestvovati u takmicenju, ako mi obaveze to budu dozvolile :-) Jako je zanimljivo i orginalno!
      Inace, uclanjena sam na tvoj blog i savrsen je!

      Избриши
    2. Nema na cemu i u potpunosti te razumijem jer i ja obozavam velike komentare haha...i hvaka ti za sve sto si rekla bas mi je drago da tako mislis. :) Inace posto su se svi razmisljali oko prijave jer nisu imali ideju odlucila sam preoblikovati natjecanje i sad sam odabrala 4 teme o kojima ce blogeri koje se prijave pisati. Pa ako si jos zainteresirana pogledaj post koji sam danas objavila i reci sto mislis. I stvarno se nadam da ces sudjelovati jer ovo mi je orvo natjecanje a i mislim da je ova ideja laksa za odraditi od prve jer ovdje sam vam ja vec dala teme i objasnjenja za postove. :D
      -Struja

      strujadreams.blogspot.com

      Избриши
  7. Beautiful post dear! Have a great weekend))
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure:) pinkrabbitbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much :-) I've followed you :-) Your blog is great. I like your posts :-)

      Избриши
  8. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!
    xxx

    ОдговориИзбриши
  9. Happy holidays!
    Let me know if you'd like us to follow eachother and keep in touch?
    Lyinyou blog & Lyinyou instagram

    ОдговориИзбриши
  10. Hi Milica would you like to follow each other?
    tweetykel.blogspot.com
    Facebook: facebook.com/simplylovebeingme
    Love your blog and the theme

    ОдговориИзбриши
  11. Imaš divan izbor knjiga i previše mi se sviđa ovaj post...Samo tako nastavi:)
    Poseti moj blog, nova sam: http://kikaa99.blogspot.rs/2015/12/dobrodosli.html?showComment=1450554264002#c1434912795590934024

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :-) Zaista mi znaci svaka vasa pohvala :-)

      Naravno da cu posjetiti tvoj blog :-)

      Избриши
  12. Oh your pictures are amazing!! Of course i followed your lovely blog, and i hope you will follow me back too, Merry christmas!

    http://www.simsaddiction.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much! I've just followed you :-) #300 :-)
      I don't celebrate this Christmas, I celebrate it 7th January, but in any case, thanks :)

      Избриши
  13. Wow so beautiful pictures.

    would you like to follow each other on Google Friend connect and google +?
    let me know if you follow me and i will follow you back.
    www.tomntins.com

    ОдговориИзбриши
  14. Halo!
    Love all those pictures! it's so so cute <3

    do you want to follow each other blog ? pls, let me know :)

    http://bunnyawn.blogspot.co.id/

    have a nice day!
    XOXO,
    -Icha

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you :-)
      I followed you, please, follow me back :-)

      Избриши
    2. yes, I just followed you too :)

      http://bunnyawn.blogspot.co.id/

      Избриши
  15. Divan post,prelepo ste obe napisale postove,svaka cast!:)))

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...