субота, 16. јануар 2016.

30 facts about me

Heeey! Evoo i mene, konačno. I sada, ponovo počinjem sa  izvinjavanjem  zato što nijesam napisala post...  Ne, ovoga puta vas neću smarati puno sa tim, već ću samo reći da sam željela da provedem vrijeme sa porodicom i rodbinom.  Iz naslova možete zaklčjučiti o čemu ću pisati u ovome postu, so, let's start...


1.  Visoka sam 166 cm :-)
2. Moje omiljene boje su siva i plava
3. Omiljeni predmeti u školi su mi Srpski jezik, Engleski jezik i matematika.
4. Ja sam Selenator, Directioner i Shaki-fan :-)
5. Jako volim da gledam filmove, kao i crtane filmove (naravno ne crtane filmove za malu djecu, već one koji gledaju i stariji)
6. Omiljena serija mi je Farscape (pisacu vam post o njoj :-)
7. Mislim da ću do kraja života biti fan Gospodara Prstenova i Hobbita  (i Farscape-a, narvno)
8. Kada pišem pisanim slovima, pišem ćirilicu, ali kada pišem štampanim, onda pišem latinicu.
9. Od obuće najviše volim starke. Najbolje suu!


10. Postoje stvari koje bih da mogu da vratim vrijeme, ponovo uradila a postoje i one koje ne bih nikako.

11. Volim da čitam ispovijesti, na istoimenom sajtu.
12. Jako volim da pratim Youtuberke i voljela bih da jednoga dana budem jedna od njih.
13. Nemam omiljenu igricu :-)
14. Omiljeno slovo mi je M
15. Omiljeni brojevi su mi 3 i 21 :-)
16. Kad sam bila mala, grickala sam nokte. Hvala Bogu, sada to više ne radim i jako mi je drago zbog toga :-)
17. Omiljeno voće su mi breskve,banane i jabuke :-)
18. Omiljena pića su mi Sprite,Fanta i sok od breskve.
19. Omiljeno Baby lips labelo mi je Peach kiss. Imala sam jedno, a pošto sam ga potrošila, kupila sam isti takav.

20. Trenutno omiljena knjiga mi je ,,Kraljica sniženja'' od Keti Hopkins.
21. Poslednja knjiga koju sam pročitala, bila je ,,Koštana''.
22. Ja sam po prirodi veliki paničar i od muve pravim medveda.
23. Jako me je lako oraspoložiti.
24. Jako volim praznike. Omiljeni praznici su mi Božić, Vaskrs, naša slava, Sv. Jovan kao i rođenje presvete Bogorodice.
25. Imam povjerenja u ljude, i volim da stičem nova prijateljstva, ali mi treba više vremea da bih njima mogla reći apsolutno sve.
26. Jako volim da pišem u slobodno vrijeme :-)
27. Obožavam mačke i pse, to su mi omiljene životinje.


28. Imam dvoje mačke i psa, a voljela bih da imam još jednu mačku :-)Omiljene Youtube kanali su mi, od domaćih:Marija Žeželj, Andrea Stojanović, Jana Dačović, Ana2cats, a od stranih Zoella, Bethany Mota, My life as Eva, Nicki and Gabi :-)
29. Željela bih da odradim 100 stravi odjednom i tako nekada ne znam šta ću prije :-)
30. Omiljene Youtube kanali su mi, od domaćih:Marija Žeželj, Andrea Stojanović, Jana Dačović, Ana2cats, a od stranih Zoella, Bethany Mota, My life as Eva, Nicki and Gabi :-)




I to bi biloo too! Nadam se da vam se post dopao. Za sjutra vam spremam nešto zanimljivije. :-) Do sledećeg posta! Caooos!

P.S.  U komentarima mi pišite šta biste voljeli da vidite na mom blogu :-)

18 коментара:

  1. Divan post Milice! :) Slicne smo u nekim stvarima
    Imam anketu na blogu,pa ako nisi glasala molim te glasaj :D
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo draga :-) Posjetila sam tvoj blog i ucestvovala u anketi :-)

      Избриши
  2. Hello from Spain: I liked to know more about you.. We keep in touch

    ОдговориИзбриши
  3. Fenomenala post :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post I ceo dizajn bloga. Svidja mi se.

    Ako elis pogledaj moj novi post I zaprati me ako zelis, ja sam te vec zapratila. :)
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Zaista divan post, svaka cast :) Iz ovih 30 cinjenica sam shvatila mnogo toga o tebi i time te bolje upoznala, a moram ti reci i da sam se u mnogima pronasla :D <3
    P.S. Nominovala sam te za jedan tag na mom blogu koji sam sama smislila, ali ako ne zelis da ga uradis, stvarno ne moras (necu se ljutiti :D).

    http://neramisic.blogspot.rs/2016/01/moje-misljenje-o-skoli-tag.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Meni je zaista drago što smo slične u mnogo čemu :-) A što se tiče taga, odradiću ga, svakako :-)

      Избриши
  6. Super post draga! Imamo dosta zajedničkih osobina! <3 <3

    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/half-year-anniversary.html
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/book-review-you-can-be-happiest-woman.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Jako mi je drago da imamo dosta zajednickih osobina :-)

      Избриши
  7. Odlican post!!!Imamo puno zajednickih osobina ♥
    P.S. I ja sam kao i ti veliki Directioner i Selenator ♡

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Meni je jako drago što smo slične :-)

      P.S. Znaci sestra Directionarka i Selenatorka :-)

      Избриши
  8. Divan post, divne fotografije..
    Izbacile smo novi post,pa ako želiš pogledaj:http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...