среда, 06. јануар 2016.

Christmas-DIY projects

Heeej! Kako ste mi danas? Ja sam fenomenalnooo! Željela bih svim osobama Pravoslavne vjeroispovijesti, da čestitam Badnje veče kao i predstojeći praznik, Božić! Ja sam jako uzbuđena zbog praznika a takođe sam jako uzbuđena zbog posta koji pišem. U pitanju je moj prvi DIY post. Pa, da krenemo...


1. Ukras za jelku :)

  POTREBNO:
1.  Sjaj za jelku
2. mala kesica (vidjecete kakva na slici)

RAD:



Uzmite sjaj i zguzvajte ga. Zatim ga ubacije u kesu i ujednačite, tako da u svakom dijelu kesice bude jednako. Zalijepite otvore na kesici i to je to. Vaš ukras je spreman. Možda na slici ne izgleda lijepo, ali moram vam reći da uživo izgleda prelijepo!







2. Ukras za kuću

 POTREBNO:
 - jedna velika čaša (u mom slučaju pivska)
 -  sjajevi za jelku
 - ukrasi za jelku
 - mašna (ukrasna traka)


NAČIN RADA:





U čašu ubacite sjaj za jelku, zatim ukras a zatim ponovo sjaj. Nakon toga, ukrasnu traku svežite oko čaše i to je to. Napravili ste sjajan ukras za vašu kuću :-)





3. Ukrasna olovka (I)

 POTREBNO:
- grafitna olovka
- sjaj za jelku
- ukras za jelku

POSTUPAK:



Uzmite grafitnu olovku i premažite je tečnim lijepkom. Oko nje, zamotajte sjaj za jelku (mora biti tanak i kratak). Kada ga zamotate, sačekajte da se osuši. Nakon toga na kraju olovke zalijepite ukras :)





4.  Ukrašavanje kape :)

POTREBNO
-Kapa
-Bobice

POSTUPAK:


Ukoliko imate kapu koja vam izgleda boring, uzmite je i ušijte male bobice. Sigurno će izgledati ljepše :-)





5.Ukrasna olovka (II)

POTREBNO:
-Grafitna olovka (ili bojica)
-korektor
-Providni lak za nokte

POSTUPAK:


Uzmite bojicu ili grafitnu olovku a zatim počnite da preko nje prevlačite četkicu od korektora. Nemojte obojiti cijelu bojicu, vec samo neke djelove. Kada se to osuši,preko cijele bojice premažite lbezbojnim lakom za nokte, da vam se šare od korektora ne bi skinule :-) Vjerujte mi, izgkeda fenomenalno!



 -I poslednja stavr za danas, jeste jedan mali savjet, kako da poklon koji želite pokloniti nekome, izgleda ljepše.

Umjesto da poklone stavite u kutiju, zatvorite i posaljete učinite sve to ljepšim. Sve što treba da uradite jeste da u kutiju stavite sjaj za jelku, nekoliko ukrasa pa tek onda poklon. Takođe, nemojte zaboraviti neku malu posvetu :-)





 Na kraju, odlučila sam da vam pokažem kako sam ukrasila korpu za smeće (dječija korpa za smeće koju koristim za stavljanje papira)
:)
Samo sam stavila kapu Deda Mraza i tako učinila ovu korpu ljepšom :-)




To bi bilo too! Nadam se da vas nijesam smorila sa slikama konkretno sa ovim postom! Ne znam da li ću sjutra pisati post, zato što je praznik. Ništa ne obećavam :-) Vama želim sve najbolje i da se lijepo provedete sa porodicom i prijateljima, za vrijeme paznika!
Ljubim vas!

P.S. Izvinjavam se zbog kvaliteta slika. Fotoaparat nije htio da mi se upali, pa sam slikavala telefonom :-)

35 коментара:

  1. Great post dear! :) xx

    http://staliaisbae.blogspot.com/
    http://living-like-v.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post!Slike takođe :)
    Inace primetila sam tvoj telefon u roze ukrasu za jelku :D Radi se o ukrasevanju olovke :)
    Probacu nesto od ovoga .Srecno Badnje vece takođe ♥
    Pogledaj moj novi post:dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo, draga! Ahh, da. Vidi se na ukrasu :) I Narvno da cu posjetiti tvoj blog. Sjajan je!

      Избриши
  3. Fenomenalne ideje :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post!Diy su super,drugi je najlepsi!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nice Post~ and I love your blog!
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me. I’m also follow back <<

    Love xx
    Official Seol ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks :-) I've already followed you! Please, follow me back :-)

      Избриши
  6. Odličan post. Mislim da je ideja za olovku baš simpatična :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -ako zapratiš moj blog javi mi u komentarima kako bih ti uzvratila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tipunoo, draga! :-) Drago mi je da ti se ideja za olovku dopala :-)

      Избриши
    2. Nema na čemu :) Uzvratila sam ti follow :)

      Избриши
  7. Super post ♡
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako mozes uclani se uzvraticu
    vannja9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Ja sam na tvoj blog vec uclanjena :-) Voljela bih kada bi se i ti na moj uclanila :-)

      Избриши
  8. Hvala ti punoo! Ja sam na tvoj blog vec uclanjena :-) Voljela bih kada bi se i ti na moj uclanila :-)

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan post! Sve pohvale na diy ideje, lijepo osmisljeno i lijepo uslikano :)
    Posjeti moj blog i uclani se, javi da uzvratim naravno: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Ja sam se učlanila na tvoj blog :-) Zaista je sjajan!

      Избриши
  10. Sjajan post! Sve pohvale na diy ideje, lijepo osmisljeno i lijepo uslikano :)
    Posjeti moj blog i uclani se, javi da uzvratim naravno: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  11. Ideje su prelepe, moracu da iprobam neku :) Slike su super i pored toga sto si ih slikala telefonom, a najsladja mi je ova poslednja :D

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. zbilja pre dobri dy jako mi se svidaju mozda budem probala koji napraviti
    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/01/essence-stay-all-day-16h-tekuci-puder.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno:-) Jako mi je drago da su ti se DIY-evi dopali! :-)

      Избриши
  13. Svidja mi se tvoj post puno! Volela bih da posetis moj novi blog I slobodno komentarises, takodje sam te zapratila pa ako bi ti uzvratila bilo bi super . Kisses

    missbabybluelove.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo! Svakako cu posjetiti tvoj blog i komentarisati :-)

      Избриши
  14. Aw super cute.

    would you like to follow each other on Google Friend connect and google +?
    let me know if you follow me and i will follow you back.
    www.tomntins.com

    ОдговориИзбриши
  15. Bas puno DIY-a. Svaka ti cast, jako si kreativna. Ovo sa kapom i olovkom mi se posebno svidja. :)

    Na mom blogu je post "Kako postati streber" pa pogledaj. I uclani se ako zelis. :)http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...