уторак, 05. јануар 2016.

(Ne) ispunjene stvari sa ,,Must do-liste''


Heeejjj! Evoo i mene konačno. Znam da me nije bilo već duže vrijeme. Prvi razlog je zato što nijesam kod kuće i nijesam mogla pisati post neko vrjeme, a zaitm kada sam to htjela, imala sam problema sa logovanjem. Nadam se da se ne ljutite. Nadoknadiću :-)



Prije nego što počnem sa pisanjem, želim svima da čestitam Novu godinu (sa zakašnjenjem) i poželim sve najbolje!
A sada, let's start...

Sam naslov posta je malo zapetljan i ne znam da li vam je jasan. Pa, da objasnim. Sjećate li se mog posta ,,Must do list''   ?  Eee, u tom postu sam ja navela stvari koje sam planirala da uradim do kraja 2015-e godine. U ovom postu, napisaću šta sam od toga odradila, a šta ne :-) Paa, da počnemo...



-Prva stvar je bila ,,obnoviti prošlogodišnje gradivo''. Ja sam počela da ga obnavljam, ali njesam obnovla sve. Nadam se da ću to uspjeti u toku 2016-e godine :-)




-Zatim, planirala sam da kupim i pročitam knjigu ,,Online djevojka''. Moram da priznam da sam se jako trudila da je nađem, ali... nijesam uspjela, nažalost.  Ipak, odustajanja nema. I dalje ću je tražiti :-)



- ,,Napisati punoo postova na blogu''.  Mislim da ovo nijesam ispunla, jer sam za tih 2 ipo mjeseca napisala samo 25 postova, što i nije zadivljujuće. :-( Trudiću se da u buduće pišem u svakm slobodnom trenutku.

- Imala sam cilj da uradim barem 5 Tag postova. Hmmm, čekajte da prebrojm. Aaaaa, šokirana sam :O Tek sam sada shvatila da sam napisala samo 2 tag postaaa :O Huuuh, šta da se radi.



- Imala sam želju da skupm 60 pratlaca na blogu. Ta želja mi se ostvarila.Zaista sam presrećna zbog togaaa! Punoo vam hvala! Svaki vaš komentar i pregled mi punoooo znači.

- Planrala sam da počnem da učim Španski jezik. To sam i uradila.  Učim preko neta, občno učim na translate-u takoo što prevodim riječi sa našeg na Španski, a zatm ih učim :-) Kasnije ću, svakako početi da učim i gramatiku takođe preko neta.


- Imala sam u planu da sama napravim jedan porodičnii ručak. :O Plan je bio da to bude uoči Nove, ali ja je nijesam dočekvala kući, tako da... :-) Plan je da to bude za Božić!

To bi bilo to, što se tiče ovog posta. Na kraju reći ću vam par stvari. Prva je, da ću, planirane praznične postove pisati sve do Srpske Nove godine. Ipak, praznici su tek pred nama :-)


Zatim, druga stvar je to da ću od sada, najvjerovatnije  postovima stavljati fotografje koje sam ja fotografisala i nadam se da će vam se to dopasti :-)

Tooo bi biloo sve za sada! Nadam se da vam se post dopao. Uskoro ćete moći da pročitate novi :-)







8 коментара:

  1. Divan post,drago mi je sto ti se ispunila zelja za citaoce,a nadam se da i ostale hoces uskoro ❤!

    Novi post-->perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ma obnovices gradivo sigurno...
    drago mi je sto si ostvarila zeljenu brojku citaoca. :D

    Novi: DIY POST
    Prosli: Recenzija nivea kreme

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa, moram da ga obnovim :)
      Hvala ti punoo što čitaš moj blog i što komentarišeš. Zaista mi puno znači :-)

      Избриши
  3. Ajme kako dobar post ♥
    Objavljuj ovakve postove češće ♥
    Jedva čekam slijedeći post ♥
    POgledaj moj blog ako želiš
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post!!!Mnogo mi je drago sto si sakupila zeljeni broj citaoca,nadam se da ces i ostale zelje ispuniti uskoro ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuunoooo! Za skupljene pratioce ste zaslužni isključivo vi i punoo vam hvala zbog toga :-)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...