среда, 20. јануар 2016.

School Tag :)

Heeej! Evo i mene! Juče nije bilo posta jer slavim slavu (Sv. Jovan) , pa sam imala dosta obaveza oko toga. Za danas sam pripremila Tag post, za koji sam nominovana od strane Nera i jako mi je drago zbog toga. Ovom prilikom joj se zahvaljujem! Pa, lets start...


1. Da li voliš da ideš u školu?
- Da, definitivno. Ja sam neko ko zaista jako, jako voli da ide u školu. Kako zbog društva, tako i zbog učenja.(OK, znam da sam čudna, ali tako je)

2. Navedi bar 3 pozitivne stvari kod škole.
- Pa, to što stičemo novo znanje, što se družimo sa prijateljima i to što možemo učestvovati u raznim takmičenjima i pokazati svoj talenat. :-)




3. Navedi bar 3 negativne stavri kod škole.
- Pa to što nekada nastavnici znaju da budu jako nepravedni. Takođe i učenici (obično učenice) koji su utripovani da su najljepši, najbolji i da sui svi ostali niko i ništa za njih. A treća stvar je to što nekada nastavnike ne zanima to što imamo 2 pismena u toku sedmice, + kontrolne i zakažu još jedan. Užaas!

4. Najbolji i najgori predmet u školi?
- Najbolji predmeti su Srpski i Engleski, a najgori... Hmm, ajde da kažem da ponajmanje volim hemiju.



5. Koji je bio tvoj prosjek u prošloj godini i da li si njime zadovoljna?
- 5.00, naravno da sam zadovoljna njime :-)

6. Kakav tip učenika najmanje voliš?
- Pa onaj tip učenika koji sve želi na tanjiru. Ne uči i samo čeka da prepiše, a pritom se i ne zahvali i nakon toga časa se pravi da vas ne poznaje. Užaaaas!



7.  Koji ćeš događaj iz škole dugo pamtiti?
- Ima ih zaista punooo! Ali definitivno najviše njih je vezano za našu trodnevnu ekskurziju na Cetinju :-)

8.  Kako bi trebala da izgleda tvoja idealna škola?
- Pa, voljela bih da bude irtenat. Da ima veliko dvorište, dosta učenika. Da ima dosta sekcija, radionica i ekskurzija :-)


9. Da li užinu kupuješ u školi ili nosiš od kuće?
- Kupujem je u prodavnici u blizini škole mada planiram da od početka ovog polugođa, nosim od kuće :-)

10. Šta najviše voliš kod svoje škole?
- Društvo :-)




18 коментара:

  1. Moj omiljeni predmet je takodje Engleski a najgori matematikaa i istorijaa
    Citala sam ovaj tag dosta puta, ti si odlicno odradila
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis ---> MiljanaEasySkillful

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo! :-) Ja matematiku i istoriju volim, ali ipak Srpski i Engleski su najbolji :)

      Избриши
  2. Super post♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo sam ti zahvalna sto si uradila ovaj tag <333 Tvoji odgovori su bas zanimljivi i uzivala sam citajuci ih :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne treba da mi se zahvaljujes! Meni je jako drago da si me nominovala :-)

      Избриши
  4. Super tag i divni odgovori! xx

    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/5-favorite-nail-polishes.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/13th-episode-got-me-like.html

    ОдговориИзбриши
  5. Srecna slava sa zakasnjenjem! :P

    Novi post je na mom blogu, pa pogledaj kad stignes!
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/01/day-and-night.html

    ОдговориИзбриши
  6. Super tag!Imamo iste odgovore,hah :D..divan blog btw.
    Izbacile smo novi post,pa ako želiš pogledaj http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo! Jako mi je drago da su nam odgovori slicni :-)

      Избриши
  7. Odlican tag. I da, ja takodje slavim slavu Sv. Jovan tako da Srecna slava sa zakasnjenjem! :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Zanimljiv tag!Super su ti odgovori.

    Poseti moj blog : girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post!
    http://makeup468.blogspot.hr/
    nova sam na blogu pa bi puno značilo kada bi ostavila koji kom :*

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...