четвртак, 04. фебруар 2016.

Winter outfits :)

Hii guys!

Evo mene ponovo! Danas sam vam pripremila jedan, onako opušten post. u pitanju su kombinacije sa sajta SheIn. Ja nijesma uzimala pojedinačno stavri pa ih sklapala, već sam pronašla kako su neke djevojke uklopile neku stvar sa sajta u svoj outfit. Smatram da je to cool i odlučila sam da to podijelim sa vama. inače, ovih dana vam spemam nešto jako, jako zanimljivo. Mislim da će vam se dopasti. Barem, se nadam :-)
No, sada da počnemo sa ovim postom...

1. Prva kombinacija  je ona kombinacija koju sam prvu ugledala i koja mi se jako, jako dopala. Sve je savršeno uklopljeno, jednimo, možda ja ne bih obula one cipele-sandale, kako već da ih nazovem.



2.Ova kombinacija je savršena. Zaisa nemam riječi. Sve je sjajno uklopljeno. Ne bih ništa mijenjala i vrlo rado bih nosila ovako nešto :-)


3. Ovo je više jesenja kombinacija, ali se meni jako jako dopala, pa sam je morala podijeliti sa vama. Prelijepa je. Ovo je zaista neštp što bih vrlo rado nosila. Savršenaaa jeee!



4. Pva kombinacija je jako lijepa. Posebno mi se dopao ovaj džemperić na pruge. presladak je!



5. Nemate riječi? Vjerujte mi, ni ja :)



6. I poslednja kombinacija, ali ne i manje važna. Meni se jako dopadaju ove boje i sviodja mi se kako je sve ukopljeno. Pogotovo mi se dopada kaput. presladak je!




To bi bilo to za ovaj post. Znam da je dosta kratak, ali ću nadoknaditi to. Uskoro vam pripremam i Sprong outfits- post, kao i još neke outfit postove, ali na malo drugačiji način :-)
Bye!

P.S.
Srećan rodjendan Harry Styles (01.02.)  sa zakašnjenjem :-)
Srećan rodjendan Shak (02. 02.) sa zakašnjenjem :-)
#DanBorbeProtivKancera (danas) Podrška svim oboljelima od kancera i njihovim porodicama! Budite jaki! Svi smo uz vas! #Pobijedićemo


P.S.S. U komentarima mi pišite šta biste željeli da vidite u nekom od narednih postova! :-)


24 коментара:

  1. Predivan post ❤️!sve kombonacije su divne ❤️!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Najviše mi se dopala ova jesenja kombinacija. :) <3 Prilično sam znatiželjna kada je u pitanju to što 'pripremaš'. :) Pošto se već polako pozdravljamo sa zimom, volela bih da počneš da pišeš prolećne postove, npr. o prolećnoj odeći, a mogla bi i blogu da daš prolećni izgled - naravno ne odmah sada, za možda jedno mesec dana. :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uskoro ces saznati sta je u pitanju :-) I da, slažem se sa tobom da treba da pocnem da pišem proljecne postove kao i da promijenig izgled bloga :-) Počela sam da pripremam banner, pa kada ga zavrsim, promijenicu izgled bloga :-) Tebi zaista hvala na savjetu, svakako da ću ga uvojiti :-)

      Избриши
  3. Odlican post. Najvise mi se svidja 5 kombinacija. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post,i kombinacija broj 6 je predobra:)

    http://lorenafashionblog.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Svi su divni, ali poslednji mi je najnajsladji bas! Divn post!

    Novi post je na mom blogu, volela bih da pogledas! Hvala <3
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/i-only-sleep-in-pink.html

    ОдговориИзбриши
  6. Sve kombinacije su predivne ali prva mi se najviše dopada! :) <3

    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/how-to-be-morning-person-collab-with.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/15th-episode-got-me-like.html

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post:) Sve kombinacije su super, a najvise mi se prva dopada:)

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post:)
    http://theebestofme.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Blog ti je super, a takodje i post, pogledaj moj blog i uclani se ako ti se dopada, ja sam se uclanila na tvoj.. <3

    ОдговориИзбриши
  10. Uclanila sam ti se na blog, stvarno je predivan svaka cast!!!
    Nadam se da ces se i ti uclaniti na moj<3
    Pozz

    Chocolatemuffin555.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Uclanila sam ti se na blog, stvarno je predivan svaka cast!!!
    Nadam se da ces se i ti uclaniti na moj<3
    Pozz

    Chocolatemuffin555.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Kombinacije su predivne ♥
    Novi post na mom blogu,znacilo bi mi kad bi pogledala i uclanila se ♥
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...