уторак, 29. март 2016.

Kendall Jenner's street style


Heeej! Evo mene ponovo! Danas, dok sam razmišljala šta da vam pišem, sjetila da sam vam, negdje na početku, pisala post ''Selena Gomez's street style''. E paa, odlučila sam da nastavim tu seriju postova :) Dakle, od sada pa na dalje, imaćemo tu, da kazem rubriku ''Street style'' sa raznim poznatim osobama :) I da, neću pisati samo za celebrity djevojke već i momke :) Slobodno mi pišite u komentarima, koga bi voljeli sledećeg vidjeti u ovoj vrsti posta :)

Danas. kao što ste i mogli zaključiti iz naslova, radi o Kendall Jenner :) Pa, da počnemo...




Prvi outfit mi je jedan od njenih omiljenih. Prelijep je! Sve je sjajno uklopljeno. Pogotovo mi se dopada ovaj prsluk, ako ga tako mogu nazvati. Prelijep je. I boja mu je sjajna!
10+/10



Drugi outfit mi se takodje jako dopada. Sve je odlično uklopljeno. Jedino što mi je malo čudno jeste dno ovog džempera, koje je zaista čudno.
9+/10



Još jedan jako lijep outfit. Kendall je zaista sjajno ukolpila ovaj duks sa koznom jaknom. Jedina zamjerka jesu ovi predugi rukavi. To je zamjerka što se tiče ovog outfita.



Košulja i farmerke kod ogov outfita su jako lijepe. Medjutim cipele mi se ni malo ne dopadaju, kao ni ovi privesci koje je stavil ana torbu. Zaista su jezivi.


Ovaj outfit mi se jako dopada! Kaput je prelijep kao i svi oszali komadi odjeće. Kendall je sve ovo zaista prelijepo uklopila :)
10/10


Zaista ne znam šta da kazem u vezi ovo outfita. Majica, farmerke i patike su sasvim ok. Ovaj kaput jeste lijep, ali... Previše je širok i djeluje mi kao neko radničko odijelo. Još ta plava boja. Ne znam, svak ima svoj ukus, ali za moj, ovo nije perfektno.
7/10


I poslednji post, ali ne i manje važan :) Ovo je jedna ljetnja kombinacija :) Zaista je prelijepa. Sve je prelijepo uklopljeno!

10/10

To bi bilo to! Nadam se da vam se post dopao! U komentarima mi pišite kako su se vama dopali outfiti i koga bi sledećeg voljeli da vidite u seriji ''Street style'' postova :)
Do sledećeg posta! Bye!




































Prom Dresses London

13 коментара:

  1. Odlican post, draga! Ideja za rubriku ,,Street style" mi se bas jaako dopada. Ii, da, Kendallin stil mi se takodje mnogo svidio. :)

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Kendal se zaista dobro oblači, ali naravno ima neke detalje koje bih rado izbacila. Mnogo mi se dopada ova rubrika.☺

    Pametno dete ^_^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada :) Sto se tice Kendall, potpuno se slazem. :)

      Избриши
  3. Super post! Bilo bi odlično kada bi sljedeći put uradila Demi Lovato <3

    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo draga! :) Vrlo rado cu sledeci put pisati o Demi!

      Избриши
  4. Bas mi se svidja njen stil, odlicne fotografije si izabrala,post je odlican!
    Novi post je na blogu,hvala vam ako kliknete na sve linkove ---> MiljanaEasySkillful

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post,ja stvarno volim njen stil i najviše mi se svidja treći outfit jer je sportski stil moj stil :).

    mywonderland-xoxo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Nova rubrika 'street style' mi se jako dopada. :) ❤ Jedva čekam sledeći post iz nje. ;* Kendall - in stil je poseban, njen street style su uglavnom neke farmerke, majica/duks i kaput/džemper. :) ❤
    U sledećem postu iz ove rubrike volela bih da vidim neku od ovih poznatih ličnosti: Demi Lovato, Arianu Grande, Taylor Swift, Justin Bieber.. :) ❤❤❤❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. super post

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/04/essence-korektor-recenzija.html

    ОдговориИзбриши
  8. Svidja mi se tvoj blog kao i post.
    Ako zelis zaprati me nova sam pa bi mi to mnogo znacil.Ja sam tebe vec :) http://olivandafashionvorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...