среда, 23. март 2016.

We are talking about blogging: Part I

Heejj! I da, opet ja sa svojim opravdanjima zašto post nije izašao ranije. Ovoga puta nije do mene. Ni sama ne znam zašto i kako, ali nijesam nikako mogla da otvorim blog. Stalno je pisalo da je stranica nedostupna. To sto mogli i da pročitate na mom Twitter nalogu :) No, čim sam uspjela da otvorim blog, počela sam da pišem post.  Od danas, počinjem sa novom rubrikom ''We are talking about...'' ! Danas ćemo govoriti o blogovanju, prednostima i nedostacima bloga, o stavrima koje mozd anijeste znali o blogu a trebali biste a i napisaću neke savjete koji će dobro doći svim blogerkama ili onima koje planiraju otvoriti blog :-) Ovaj post će se sastojati iz više djelova. (Kada zavrsim sa ovom temom, prelazim na druge teme u ovoj rubrici)
So, lets go...



                                                  -Početak blogovanja-

Svaki početak je težak, pa tako i početak blogovanja. Na samom početku, vjerovatno, niko neće pratiti vaš blog. Međuti, vremenom, dobićete pratioce. Najbitnije od svega jeste da pišete što kvalitetnije postove i ono što će zanimati vaše čitaoce.




                                                     -Reklamiranje-
                                                  
Postoji mali milion blogova i da bi neko naišao baš na vaš blog, morate se reklamirati. Neko odvoji novac pa reklamira svoj blog preko Google oglasa, ali ipak, ne znamo kako će sve to ići i ne trebamo odmah investirati u blog. Najbolji način za reklamiranje jeste ostavljanje linka bloga u komentarima nekih drugih blogova. Naravno, nemojte samo napisati, ''Zapratite moj blog (link)''. Prvo pročitajte post i recte vaše mišljenje o njemu pa tek onda tu svoju ''reklamu''. Ipak trebate iskazati poštovanje prema toj blogerki i ispoštovati je.




                                                        - Hejtovi-

Ulazeći u svijet blogovanja trebamo shavtiti da smo izloženi hejtovima. Hejtova  i hejtera je uvijek bilo, ima ih i biće ih. Najbitnije je da se ne opterećujemo time previše. Na takve komentare ne treba odgovarati i treba ih iskulirati. Morate biti svesni da ljudi koji vas hejtuju, u stavri nemaju preča posla i onda žele da iznerviraju i ponize nekoga drugog.



                                                       -Inspiracija-

Kada počnete sa blogovanjem, dešavaće se da dođe do inspirativne blokade. Kada dodje do toga, ne treba se optrecivati. Jednostavno, napravite mali odmor. Čitajte druge blogove, gledajte slike na nekim inspirativnim sajtovima. Budite sigurni da će inspiracija doći sama od sebe :)





To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se dopao! U koliko sve bude u redu t. u koliko budem mogla da otvorim blog, sledeći post očekujte ubrzo! :) <3

Prom Dresses London

19 коментара:

  1. Totalno tacno.Sto se tice hejtera trebamo ih samo iskulirati.Odlican post.Svidja mi se nova rubrika ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Hejteri su skroz nebtni,neka gledaju svoje ziovte ako im se ne dopada nase pisanje.:D :D :D

    ОдговориИзбриши
  3. Divno napisano! :) ❤❤
    Blogovanje naravno ima i lepših i gorih strana, ništa nije savršeno. ❤ Hejteri ne dotiču veći broj blogerki, jer i one shvate da su hejteri potpuno nebitni. Svima nam se nekad desi "kreativna blokada", ali verujem da brzo i nestane, barem meni. :D ❤❤ ;* ;* ❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333333
    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Pa da, nista nije savrseno i u svemu postoji nesto lose. A sto se tice kreativne blokade ona se svima desava, ali brzo nestane :)

      Избриши
  4. Divan post, hvala na svim savjetima. Ja sam pocetnica i ovi savjeti ce mi biti bas od koristi, jedva cekam nastavke. :)

    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se (ako zelis), ja na tvoj jesam ♥

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo, draga! Jako mi je drago da ti s epost dopao i da ce ti biti od koristi.

      Избриши
  5. Skroz se slažem sa tobom! Odlični saveti, odlična rubrika.☺♥

    Pametno dete ^_^

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post,slazem se sa tobom. Najgore je to sto si hejteri anonimni...
    Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  7. Super post i odlični savjeti! Radujem se novim postovima iz ove rubrike! Keep going girl! <3


    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Veoma korisni savjeti☺♥

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post, sve si odlično objasnila ♥

    http://mybeautyempire.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala ti mnogo, ja sam pocetnica i ovo mi mnogo znaci. Ti si stvarno odlicna blogerka i htela sam da te pitam da uradim sa tobom jedan mali intervju koji cu objaviti na mom blogu.
    http://majinlittleworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...