недеља, 17. април 2016.

6 stavri koje mrzim kod mobilnih telefona

Heeeej! Evo i novog videa. Znam da ste malo duže čekali na naovi post, ali , prvo nijesma imala ideju za dobar post a  onda mi je na pamet palo mnoštvo stavri i nijesam znala šta od toga da izaberem.
Dakle, od sada počinjem sa novom rubrikom. U pitanju je rubrika -6 stavri koje mrzim kod..- .  Ovakav vid postova će izlaziti jednom u mjesecu. Dakle, izlaziće svakog 17. :) Nekada će se možda i desiti da ne napišem post baš toga dana (u koliko budem jako zauzeta), ali, zato ću ga izbaciit dan ranije ili dan kasnije. :)

Danas vam pišem o stavima koje mrzim kod mobilnih telefona!
 Paa, da počnemo...



       ~Baterija~
Prva stvar koja me jako nervira jeste baterija. Dakle, prosto mrzim kada treba da pošaljem neku poruku i kada je nešto bitno u pitanju, a baterija je pri kraju. I da, moža i uspijete da pošaljete poruku, ali ne i da dobijete odgovor...




   ~Bagovanje~
Jednostavno, nikada ne znate kada će telefon zabagovati. To je zaista užasno. Često mi se dešava da baš kada hocu nekome nešto da pokažem, telefon zablokira. Ima li šta gore od toga?


(izvinjavam se sto nisam ispravila sat na screenshot-u, na slici poviše. Ali nisam imala toliko vremena :)



   ~Puna memorija~
Znate ono kada hoćete da uslikate nešto što se ne vidja svakoga dana. I taman fokusirate to, sve iozgleda sjajno, a onda... Pritisnete dugme za slikanje i pojavi vam se ''Puna memorija''. Aaaaaaa, užaaas!



 
   ~Ne učitava poruke~
Da li vam se nekada desilo da vam poruke stižu, a vi ih jednostavno ne vidite. Telefon ih ne učitava. Postoji li neko ko je dovoljno smiren da se ne iznervira za nešto ovako?  Mislim da ne :)


   ~ ''Poblesavi'' ~
Meni se ovo iskreno nije dešavalo (za sada :-) . Dakle, riječ je o tome da vam telefon jednostavno '' poblesavi''. Počne sam da salje pouke, stikere, smajliće. ulazi u aplikacije sam, poziva brojeve i sl. Mislim da je ovo nesto nagore što može da vam se desi kada sta u žurbi i kada hitno treba da pošaljete neku poruku, ili da se javite nekome :)


   ~Netačan sat~
Znate ono, kada izvadite bateriju, pa je onovo vratite, pa vam datum i vrijeme budu ovakvi '' 19. 6. 1980 - 4:01am'' a u stvari je ''17. 04. '16 - 2:53pm'' . (Naravno, ako niste povezani na net pa vam se vrijeme  podesi automaski. I da,  vi  sa tako podešenim vremenom krećete negdje. Kasnite i želite da pogledate na sat. I da, da ne pričamo o vašoj reakciji na ono što vidite :)



To bi bilo to. Nadam se da vam se post dopao! I da, nadam se da vam se dopada nova rubrika na mom blogu!
Do sledećeg posta!
Byeeee!


P.S. I da, što  se tiče slika, sve sam ih sama kreirala. Nadam se da će vam se dopasti, jer zaista sam se mnogo trudila!

12 коментара:

  1. Svaka cast za slike,bas su suupeer.Meni se ove stvari nisu desavale na novom telefonu,ali na starom,..Posebno me je nerviralo kad zabaguje i ne pomera se pola dana.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com
    uclanila sam se ukoliko zelis uzvrari ❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Jako mi je drago da su ti se slike dopale :)
      Najgore je kad zabaguje pa moramo da ga restartujemo! :(

      Избриши
  2. Super post i ideja. Uff, jako poznate situacije. :) :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Veoma originalna ideja,najvise mrzim kad mi koci ili kad mi je prazna memorija,pa moram da brisem starije slike.
    Miljana Easy Skillful <---- outfit post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada moja ideja za rubriku :) Aaaa, mislim da od svega, to najvise mrzim i to mi se najcesce desava.

      Избриши
  4. Sjajan post!Mene nervira kada mi baguje!

    Nominovala sam te za Liebster Award--->http://mysecretworld22.blogspot.rs/2016/04/the-liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
  5. Uff, mrzim kad mi se nesto od ovoga desi, stvarno je iritirajuce.
    Kul post!☺♥

    http://beautytipsbymt.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga :) Ko ne mrzi kad mu se desi nešto od pomenutog!

      Избриши
  6. Sve slike su odlične,kao i post!I mene sve stvari koje si navela straašno iritiraju .
    Ako si za f4f , javi mi se na mom blogu ♥
    bogdanascupcakes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvaal ti punoo! Mislim da ne postoji osoba koju ne nerviraju pomenute stavri. Zaista je uzasno kada se desi nesto od ovoga! Inace, zapratila sam tvoj blog! Bilo bi mi jako drago kada bi uzvratila! :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...