субота, 23. април 2016.

Be careful with... | Stvari koje radimo svakodnevno a one štete našem zdravlju

Hejj! Zdravo svima! Dobro došli u moj novi post! Danas vam pišem o stavrima sa kojima bismo trebali biti oprezni i koje nijesu dobre po naše zdravlje. Nadam se da će vam se post dopasti i da će vam prije svega, biti koristan :)



Paa, da počnemo...

Budite oprezni sa:

- Mobilnim telefonom
    Trebamo biti veoma oprezni sa mobilnim telefonom, čak i kada je isključen. On zrači non-stop. Nikada ga ne bismo trebali stavljati u džep. Takođe, ne bismo ga trebali stavljati u blizini glave kada spavamo.

Još jedna stvar vezana za telefon. Ako pričamo duže od 7 minuta, trebali bismo staviti slušalice, pa onda nastaviti razgovor, jer ćemo na taj način manje zračiti naše uvo.


 - Pranjem zuba
   - Da, možda vam zvuči čudno, ali ne trebate prati zube odmah nakon jela. Time ne činite ništa dobro, već samo uništavate vaše zube. Posebno ako ste jeli nešto kiselo, pili gazirano, ili neke mlečne proizvode. Trebate isprati usta vodom, pa tek nakon nekih pola sata, možete oprati zube :)



- Jelom čipsa, pomfrita, keksa ili prepečenog tosta
  - Naučno je dokazano da se u navedenim proizvodima nalaze materije koje se povezuju sa kancerom, tj. kancerogene su! Zato, pazite šta jedete! Naravmo, to ne znači da ne možete jesti navedene proizvode, naprotiv . Ali, budite umjereni.



-Mirisnim sprejevima
   - Da, da! I oni su štetni po naše zdravlje. Pretjerano prskanje mirisnih sorejeva za kucu, loše utiče na naše disajne organe.

-Zadubljivanja dok igramo igrice, ili gledmao film ili seriju
   - Kada se zadubimo u fiom, seriju, video igricu, dešva se da zaboravimo trepnuti. To je veoma loše po naš vid, jer se na taj način naše oko dodatno isušuje i može doći do iritacije oka ili smanjenja vida.




To bi bilo to! Nadam se da vam se post dopao i da ste nešto novo naučili! Sada znate neke stari, koje trebate izbjegavati!

P.S. Izvinjavam se što slike nijeus povezane sa temom teksta o kojem pišem :)  Ali nijesma mogla naći odgovarajuće :)


31 коментар:

  1. Jako zanimljiv i koristan post. Vecinu ovoga nisam znala, tako da, hvala ti. :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooooo, draga! Meni je drago što je tebi bio ovaj post od koristi i što si nešto novo naučila! :) :* <3

      Избриши
  2. Jako volim tvoj blog.Odlican je!Ti si mi omiljena blogerka.Imas prelep izgled bloga i pises najbolje postove.Pored tebe volim i Style on first pleace i Anja's diary.Super ste!Hocete li radite zajedno neki colab?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja prosto ne mogu da vjerujem da sam pocitala jedan ovakav komentar na svom blogu! Hvala ti punooooooo, ni sama ne znaš koliko me je oraspoložio tvoj komentar :) Hvala ti punooo!
      Što se tuče tvog pitanja, zaista ne znam. Ja bih jako voljela da odradim collab post sa Milicom i Anjom, pa eto, pitaću ih uskoro. U koliko one prihvate, onda će biti collab posta :)

      Избриши
  3. Odlican post!
    Blog ti je zbilja super :) Takoder za vecinu ovih stvari nisam znala tako da cu sada moci malo vise pripaziti na pojedino.

    Posjeti moj blog:
    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo! Meni je jako drago da ti se post dopao :)

      Избриши
  4. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuuunoooo draga! Naravno da cu se prijaviti na tvoj blog! Sjajan je!

      Избриши
  5. Super post,svidja mi se tema Koju si izabrala,a i slike su perff ❤️!Divno!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post! Neke stvari nisam znala tako da cu malo pripaziti.

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. wonderful post Milica, very informative have a great week
    simplylovebeingme.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Za telefon sam donekle i znala, ali za ovo ostalo, ne baš... :) Post je jako zanimljiv i poučan, uživala sam, zaista. ;* ❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    💜 eslyisworldview.blogspot.rs 💜

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooooo draga! Zaista mi je drago da ti se post dopao i d ati je bio od koristi.

      Избриши
  9. Interesting and helpful post, thx for sharing this info. You have a lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog and I follow you back.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thano you dear! Of course, I'll follow you! Please follw me back.

      Избриши
    2. Sorry to say but something must have gone wrong while you tried to join. You don't show up at my GFC list. Please would you pretty please be so kind and try following again. Meanwhile I started to follow you #83 so please try again. Thank you so much in advance, waiting for you. xoxo

      Избриши
  10. Hvala ti za mnoge stvari i nisam znala, a radim to stalno.
    Ako mozes, poseti moj blog http://majinlittleworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Za mnoge stvari nisam znala,hvala ti! :) Post je super!
    Uclanila sam se u tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti,hvala!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi, draga! :) Vrlo rado cu se uclaniti na tvoj blog! Sjajan je!

      Избриши
  12. Odusevio me je blog!Imas bas originalne postove poput ovog.Jako koristan post!Ja sam se odmah uclanila na blog,i evo procitala sam skoro sve tvoje postove i odusevila se.

    anjasworld1.blogspot.rs-poseti moj blog i uclani se ako ti se svidi <3

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...