среда, 13. април 2016.

Celebrity Tag | Selena Gomez? Harry Styles? Mrzim Bethany Motu?

Ćaooo svima.
Da, znam, nije me bilo dugo. Ali, vejrujte mi, nmije do mene. Već duže vrijeme imam prioblem sa blogom, tj. kao i prije, nikao ga ne mogu otvorini, ni preko jednog web pregledača. Uz sve to sam i bila bolesna. Danas je konačno ovo proradilo a i ja se osjećam bolje, pa sam odma sjela za  i počela da vam pišem.

Kao što vidite, danas radim ,,Celebrity Tag''. Dakle, ja sma ovaj Tag sama osmislila. Većina pitanja sam ja sama potavila, ali neka sam našla na drugim blogovima (bila su im postavljena na Q&A-u). Svoja pitanja ću obilježavati sa slovom M a tuđa sa slovom N :)

Pa, da počnemo :)

I da, kao što vidite, na blogu sam napravila novu opciju, a to je da sa starne imate translate, tako da možete prevesti post na bilo koji jezik :)

A sada, konačno da počnemo...




1. Koju poznatu osobu voliš?  (M)
   - Volim zaista dosta njih. Volim Selenu G, Jessicu Albu, Shakiru, momke iz 1D-ja, djevojke iz little Mix-a, Claudiu Black, Saru Canning, Liv Tyler, Evangeline Lilly kao i još mnogo njih :)

2. Koju poznatu osobu ne voliš?  (M)
   - Hmmm, zaista ne znam. Iskreno ne volim Miley, baš nešto puno kao ni Lorde :)


3. Šta misliš o Seleni Gomez? Opširno. (N)
   - O njoj mislim sve najbolje. Zaista. Prelijepa je, ima prelijep glas. Nije uobražena. Ma sve najbolje!!!

4. Mrziš li Bethany Motu? (N)
      - Ne, naprotiv. Jakoo je volim!

5. Čiji ti se stil najviše sviđa? (M)
        - Selene Gomez i Bethany Mote :)


6. Koga sve pratiš od njih. (M)
     - Pratim ih zaista mnoogoo!

7. Da li ti je ružan Harry Styles kao i njegov stil oblačenja? (N) (Morala sam na ovo pitanje da odgovorim)
   -  Neee :D Naprotiv. Smatram da je on jedan od najbolje obučenih Britanaca :)  A što se tiče njegovog izkleda, odgovor je takodje ne, naprotiv :) :D


8. Da li pratiš domaće Youtuberke? (M)
   - Da! Pratim mnogo njih! Pratim Mariju Žeželj, Janu Dačović, Va Vanu, Leu, Andreu, Anju, Andjelu&Nadju, Zoranu, kao i još mnoge druge :)



To bi bilo to! Znam da je post jako kratak ali... :(  Sjutra idemo sa drugaricama, koje idu na takmičenje ( da im pružamo podršku), pa moram da se spremam :)

Na kraju, za ovaj Tag nominujem:

Lejlu sa bloga Make it shine
Milicu sa bloga My opinion
              &
Live Life in Style



11 коментара:

  1. Tag je veooma zanimljiv.Da li bi ti smetalo kada bih ga i ja uradila?

    mywonderland-xoxo.blogspot.com 🦄🦄🐖😍❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da mi ne bi smetalo! Naprotiv, biće mi drago ako ga uradis :)

      Избриши
  2. Tag je baš zanimljiv, divan post. :)

    Ako želiš zaprati me / uzvraćam https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/avon-haul.html?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Vec pratim tvoj blog. Bilo bi mi drago kada bi i ti zapratila moj! :)

      Избриши
  3. Interesamtan post! Ja obozavam bend R5! A ti? ♡
    Poseti, molim te:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Ja ne slusam R5, tako da nemam nko misljenje o njima :) Ja volim 1D :)

      Избриши
  4. Odlican poost, draga! Hvala puno na nominaciji.

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post kao i odgovori!
    Do sada jos nisam nigdje vidjela ovaj tag, ali mi se cini vrlo interesantan.
    Ps. tvoj sam novi clan <3

    Posjeti moj blog: beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga! Pa, tag sam ja izmislila :) U koliko ti se dopada, meni bni bilo drago da ga odradis na svom blogu :)

      Избриши
  6. Super tag draga, nisam čula za ovo prije ali je odlično! <3

    Vildana from Living Like V (I HAVE A GIVEAWAY ON MY BLOG SO BE SURE TO CHECK IT OUT) & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...