петак, 29. април 2016.

Ester DIY projects | Vaskršnja dekoracija *_*

Hejjj! Evo još jednog posta!
Danas želim da svima koji slave, čestitam predstojeće praznike.
Za danas, sam vam pripremila DIY, projekte. Ja sam ih našla na internetu i svakako ću ih uraditi. Ali pošto zbog svetlosti neću moći da vam kasnije fotografišem, postaviću vam slike sa neta. A u nekom od narednih postova ću vam postaviti slike, kako sam ja to uradila :)
I da, iako nikada ne objavljujem postove dva dana za redom, sjutra ću objaviti, jer želim da objavim još jedan Vaskršnjim post.


Hajde da počnemo odmah...



POTREBNO:
-ulrasni papiri
-makaze
-lijepak
-mašnica
-trakica

Rezite ukrasne papire u obliku jaja, a zatim ih lijepite jedno preko durugog, kao sto ja na slici. Na sve to zalijetite ovu mašnicu i pozadi zalijepiti trakicu, pomocu koje cete zakaciti ovaj ukras :)



POTREBNO:
-papir
-marker
-lijepak
-bojice 


Ovo je jako lijepo, a ujedno i prosto za napraviti :) Od papira napravite ovaj, da ga nazovem kornet. Napravite uši i zalijepite ih, kao što vidite na slici. Na kraju, na ''kornetu'' nacrtajte flomasterom, oči, nos, usta i brkove :) I etoo, završili ste. Unutra možete staviti jaja kao i bombone.


POTREBNO:
-novine
-lijepak
-pletivo (kanap)



Kada skuvate jaje i ono se ohladi, uzmite lijepak (školski) i oblijepite oko jajeta. Zatim uzmite novine iscepkajte na manja parčad i zalijepite, tako da krajevi mogu prelaziti jedan preko drugog. Na kraju uzmite pletivo ili konac zamotajte oko jajeta, p ana kraju svežite mašnicu. :)


POTREBNO:
- školjka od jaja
-vodene bojice ili tempere
-kolaž papir
-makaze


Uzmite kutiju od jaja i izrežite dva dijela (mislim, izrežite one dvije podloge za jaje, ne znam kako da objasnim. Ali mislim da vidite na slici) , tako da budu pvezani. Zatim preklopite i napravite kao neku malu kutiju. Na kraju, obojite sve to u žutu boju i uz pomoću kolaž papira napravite kljun, stopala i oči (oči možete i nacrtati flomasterom). I etooo, imate malo kartonsko pile u koje možete staviti jaje :)


POTREBNO:
-Ukrasni papir
-marker
-zdjelica za jaja
-makaze
-lijepak


Uzmite jaje i markerom ili flomasterom iscrtajte oci, njusku i brkove na jaje. Zatim ubacite u onu zdjelicu za jaja i na kraju od ukrasnog papira napravite kapicu ili usi i stavite na jaje :) Kapicu ćete nappraviti tako što cete od cetvrtastog papira, zamotavati papir iz jednog ćoška, prema onom suprotnom i na kraju zalijepiti. I ne zaboravite isjeći višak papira.

9 коментара:

  1. Odlican post,najvise mi se svidja drugi DIY,zeke su prosto preslatke.Ja sam opsednuta DIY projektima,posebno za Vaskrs jer je to moj omiljeni praznik.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --poseti moj blog,i uclani se,ja sam vec tvoj clan ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Ja sam takodje opsednuta DIY projektima.
      Ja sam takodje, već član tvoj bloga :)

      Избриши
  2. Sjajan post! Bas mi se svidjaju dekoracije!Pohvalila ih je i moja sestra!

    mysecretworld22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo dtaga! Jako mi je drago da ti se kreacije dopadaju. I da, pozz za tvoju sestru :)

      Избриши
  3. Divan post,nas slatki DIY projekti ❤️!Najvise mi se svidja drugi DIY ❤️!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Presladak post! Divan DIY!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. fenomenalan post :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. predivan post! savršeno!

    ksendzi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...