субота, 07. мај 2016.

Favourite youtubers

Heej! Već duže vrijeme vam nisam pisaala. Kao što i sami znate, bili su praznici, zatim smo imali pripreme za dan skole i dan skole, zatim sam isla na slavu kod babe i dede, tako da nikako nisam mogla da nadjem vremena da napišem post.  Sada sam konačno našla vremena i pišem vam post o mojim omiljenim Youtuberima i njihovim omiljenim klipovila i serijalima.
Paa, da počnemo...

1. Bethany Mota

Da, ja jako volim Beth! Njeni videi su zaista sjajni! Sjajno su uredjeni. Sve je na svom mjestu. Ne postoji sad bas neki video koji najviše volim. Generalno, volim sve. Jako mi se svidjaju njeni outfit videi, koji su fantastični!


2. My life as Eva


Evu kao Evu ne volim. Nekako me iritira, medjutim, njeni videi su sjajni! Omiljeni serijal na njenom kanalu mi je ''How to survive high school''. Odlican je! Ona zaista se trudi dosta oko svojih videa. Puno ih edituje i trudi se da oni budu što zanimljiviji. Mislim da zaista može da oraspoloži sa svojim videima! :)



3. Yasserstain

Jako volim da gledam Yasserstain ekipu! Svi su sjajni! Najviše volim Milicu, tj. Leni, koja izgleda tako prirodno, koja je uvijek nasmijana i vesela. Divna je!
Na njihovom kanalu najviše volim serijal ''5 stavri''. Jako su zanimljivi videi iz tog serijala, a prije svega jako dobro editovani i osmisljeni.


4. Jana Dačović

Od naših domaćih youtuberki volim dosta njih. Ali, posebno izdvajam Janu Dačović, koju jako, jako volim da gledam. Ima jako zanimljive videe i jako je prirodna. Iskrena je kada su u pitanju proizvodi i nije se ni malo promijenila od kako je postala slavna. Ujedno je i preslatka! Jako se trudi oko svojih videa i daje sve od sebe da nas zabavi.
Nemam omiljeni video na njenom kanalu. Volim sve.



5. Jasmina Stambolić
Jasminu sam počela tek skoro da pratim. Nju mi je otkrila moja prijateljica koja je jako voli. Tačnije, neke od njenih videa sam gledala i prije toga, ali se nisam preplatila na njen kanal. Sada je pratim i mogu reći da je zaista dobra u tome što radi.



6. Cameron Dallas
Gledala sam neke Cameronove videe, a zatim sam se smijala kao luda. Zaista je jako smiješan u klipovima i gledajući neke njegove videe, nemoguće je da se ne nasmijete.:D



7.  Marija Žeželj
Pored Jane volim i Mariju. Marija se više nego trudi za svoje videe i zaista je zaslužila sve do jednog preplatnika na YouTube-u. Nemam neki omiljeni video na njenom kanalu. Većinu  njih volim!

To bi bilo sve! Nadam se da vam se post dopao!
Do sledećeg posta!

12 коментара:

  1. Odlican post,sve ove youtubere gledam i pratim,ada mi se ekipa Yasserstain vise svidjala pre ☺.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvaal ti punooooo! :* <3 Ja sam Yasserstain-a počela skoro da pratim i dopadaju mi se klipovi. Mada, slažem se da su stariji klipovi bili zanimljiviji. :)

      Избриши
  2. Super post! Znam sve yt-bere i sve ih pratim! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post! Sve youtubere pratim osim Eve. I svi su odlicni.

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. I ja pratim Yasserstaina, Janu, Mariju i Jasminu, super su. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post.Pratimo iste youtubere.I meni je Leni najsimpativnija iz Yasserstain ekipe.Takodje obozavam i Bethany i Camerona.

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo! Drago mi je da pratimo iste Youtubere :) I da, Leni je sjajna!

      Избриши
  6. Meni je Eva najdraža, predivna je! :) Super post <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...