уторак, 10. мај 2016.

Funny Questions | Collab post

Heeejjj! Evo mene ponovo!
Danas sam vam pripremila collab post sa Lejlom . U pitanju je post u kojoj je ona meni postavila 10 zanimljivih pitanja na kojih cu vam sada dati odgovore. Ja sam njoj takodje postavila pitanja i njene odgovore možete pročitati na njenom blogu. :)
So, lets get started...

I da, pitanja sam (Copy/paste) tako da izvinite zbog ,č' ,ć' ,ž' ,š'


,, Kako bi odreagovala da krene neki trac o tebi a da nije istina?''
   - Ne bih se mnogo sjekirala, zaista. Koliko god da se trudimo, nijesmo dragi svim osobama, tako da će se uvijek naći neko da govori loše o nama :)

,,Sta bi uradila kada bi se zaglavila u liftu?''
   - Uhh! Zaista ne znam. U koliko bih bila sa nekim, vjerovatno bih ostala mirna. Medjutim, aki bih bila sama, pa i ne znam baš. Bilo bi me malo strah, ali na sreću nijesam klaustrofobična, pa ne bi bilo većij problema. :)

''Da li bi radije zivjela sa dinosaurusima na dnu okeana ili sa kamilama u kanalizaciji?''
   - Sa dinosaurusima, na dnu mora :)

,,Da je smak svijeta i da moras da pozelis jednu zelju koju bi pozeljela?''
   - Da je sve to samo san :)



,,Da li bi prije odala najbolju drugaricu ili brata/sestru?''
   - Ne bih odala nikoga. Zaista.

,,Da li bi prije ubila covjeka ili zivotinju (moras nesto da izaberes)?''
   - Ne, ja ne bih mogla nikoga da ubijem. Čovjeka, nikako! Zivotinju, nikako! Aaah, imam odgovor. Ako se pod ovo zivotinju racuna neka muva, koje mrzim, onda svakako nju. Čovjeka, nikako!

,,Sta bi uradila da imas 1 milion eura?''
   - Prvo bih pomogla onima kojima je materijalna pomoć potrebna. Zatim bih pomogla osoba koje boluju od kancera i drugih, teških bolesti. Jedan dio novca boh donirala crkvama i manastirima :) Kupovala bih poklone za djecu širom svijeta, i na taj način bi ih malo oraspoložila.  Zatim bih kupila poklone svojim bližnjima. Od ostatka novca, nešto malo bih ostavila za sebe a ostatak boh dala svojim roditeljima :)



,,Da prelijepo crtas, a ne volis, dok sa druge strane, volis glumu, ali ne umijes da glumis. Za sta bi se opredijelila?''
   -Opredijelila bih se za crtanje, tj. ono što umijem i što mi ide od ruke, u ovom slučaju :)

,,Da od sada, pa do kraja zivota, mozes izgovarati samo 3 rijeci, koje bi to bile?''
   - Zdravo, hvala, izvini :)

,, Sta bi uradila da vidis Selenu Gomez kako jede pastetu na ulici? ''
   - Uhhh, zašto baš paštetu, gadi mi se od nje! Ne znam, zaista. Vjerovatno bih joj prišla, tražila da se slikamo i autogram :)

To bi bilo to! Nadam se da vam je post bio zanimljiv! Obavezni pogledajte i Lejlin post, na njenom blogu!

Do sledećeg posta!



7 коментара:

  1. lovely post and love the pics also
    simplylovebeingne.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post, draga! Jako mi je drago sto smo uradile collab post zajedno. Odgovori na moja pitanja su odlicna. :)

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punooo! Meni je takodje bilo zadovoljstvo saradjivati sa tobom :)

      Избриши
  3. divan post!
    zanimljiva pitanja i odgovori!

    ksendzi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Uživala sam dok sam čitala ovaj post. Pitanja su veoma interesantna i zanimljiva te znam kakvo je zadovoljstvo odgovarati na njih :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...