среда, 20. јул 2016.

A day in my life | Posjeta Pešića jezeru

Heeej!
Da, evo i mene! Ponovo! Nije me bilo zaista jako dugo! Ja se zaista izvinjavam zbog toga! Potrudiću se da sve nadoknadim.

Kao što možete vidjeti po naslovu, u današnjem postu pisaću vam o mojoj posjeti Pešića jezera. . Nadam se da će vam se post dopasti.


Prije nekoliko dana, išli smo u posjetu Pešića jezeru. Moram vam reći da je zaista prelijepo. Inače, za one koji ne znaju, Pešića jezero je drugo po veličini jezero u NP Biogradska gora, na Bjelasici. I da moram napomenuti da se nalazi na nadmorskoj visini od 1838m.



Autom smo išli jedan dio, a onda smo se zaustavili na mjesto gdje je pripreman roštilj.  Neko vrijeme smo bili tu. Moram vam priznati da je priroda očaravajuća. Na livadama su se mogli vidjeti konji i sve je izgledalo predivno!



Nakon nekog vremena, uputili smo se prema jezeru. Isli smo pješke. Da, moram napomenuti da je toga dana bilo 35 stepeni. I da, ja sam zaboravila ponijeti vodu :D  Uz sve to, dok smo išli prema jezeru  mene je ujeo os :D

Pješačili smo tako, otprilike, jedan kilometar. Naišli smo na vodu :) Voda je bila toliko hladna, da nismo mogli držati ruku u njoj duže od 3 sekunde :)

Nastavili smo pješačenje :)

Ja sam se bila toliko umorila, da sam na nekih 200m od jezera htjela da se vratim nazad :D

Kada smo stigli na jezero,  shvatila sam se se zaista isplatio svaki korak na onoj vrućini. Jezero je prelijepo. Priroda je tako divna i očaravajuća. Tu smo bili neko vrijeme a zatim se uputili nazad do mjesta na kome se roštiljalo :)





Nešto kasnije, pošli smo kući.

To je zaista bio jedan prelijep dan, koji ću sigurno dugoo pamtiti.

P.S. Noge su me boljele naredna 2 dana :) :D

P.S.S. Mislim da nije bilo potrebe da komentarišem roštilj :D

(Slike ispod nijesu moje, već su preuzete sa interneta)




17 коментара:

  1. Vau,Pešić je prelepo mesto.Slike su očaravajuće,svaka čast ❤☺.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --novi post ✌💋

    ОдговориИзбриши
  2. Jezero je predivno i slike su odlične!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post! Slike su predivne, jako lijepo si napisala post *-* Izgled bloga je sjajan! ♡

    kreativanblog.blogspot.com - new post 💞

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post! Slike su predivne, jako lijepo si napisala post *-* Izgled bloga je sjajan! ♡

    kreativanblog.blogspot.com - new post 💞

    ОдговориИзбриши
  5. Fenomenalan post kao i fotografije!
    P.S.Pratim te :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Wooow kako je ovdje divno !!
    Zapratila sam te <3

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, predivno je!

      I ja sam zapratila tebe. Imas prelijep blog!

      Избриши
  7. Mesto na kom si bila deluje prelepo, nadam se da si se lepo provela i pored ujeda os-a i dugog pešačenja. ☺❤❤❤
    <33333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ujed os-a i dugo pješačenje nijesu uspjeli da pokvare moje raspoloženje i taj predivan dan! Zaista sam se prelijepo provela! :)
      Hvala ti punoo, na komentaru!

      Избриши
  8. Jezero izgleda predivno, baš mi je drago što nisi odustala.☺ Nadam se da ću imati priliku da ga posetim.

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...