петак, 22. јул 2016.

Sajt preko kojeg možete zaraditi novac | How to earn money on internet


Hola - ( Zdravo, na Španskom) :)

Evo još jednog novog posta!

U današnjem postu pisaću vam o sajtu preko koga možete zaraditi novac. I da, moram napomenuti da sajt nije laža, tj. da priča o zaradi nije lažna, jer i sama imam nalog na tom sajtu :)

Danas cu vam ukratko pokazati kako izgleda sajt i kako ga koristiti :)

Ime ovoga sajta je Tsu . On je u stavri društvena mreža. Dakle, na samom početku, potrebno je da imate nalog na ovome sajtu!

Nalog ćete napraviti, tako što ćete ući na njihov sajt i kliknuti na sing up!

Kada udjete tu, otvoriće vam stranicu gdje ćete unijeti svoje podatke.



I da, kao što vidite na slici, tražiće vam kod.

Kod koji trebate unijeti, možete vidjeti na slici ispod.





Kada ste napravili profil, možete postaviti liku na profilu, dodavati slike, statuse, prijatelje itd.


E sada, kako zaraditi.

Dakle, sajt je društvena mreža, jako slična Facebook-u, i vi zaradjujete na osnovu toga koliko ste aktivni. Koliko dodajete slika, koliko imate lajkova, komentara, dijeljenja, prijatelja, pratilaca itd :)

Dakle, dodajte što više prijatelja i pratite što više ljudi, da bi oni pratili vas. Lajkujte im postove, komentarišite i oni će vama.

Na taj način vi zaradjujete.

Zarada je dnevna, što znači da ćete zaradjivati svakoga dana. 

Da napomenem, ne očekujte da odma zaradite 100$ i sl. Dakle, na samom početku ćete dnevno zaradjivati 1 cenat ili manje, medjutim, kasnije, mozete zaradjivati i do 1$ dnevno.

Evo kako izgleda sajt.



Dakle, to je feed :) (slika gore)


Na samom vrhu imate opcije
 (slika ispod)



Nešto malo niže, je opcija za postovanje.
 (slika ispod)


Kada stisnete na ovaj mali znak foto aparata možete dodati sliku!

Evo kako izgleda kada dodate sliku:




Zatim, sa strane imate opciju Feed,  zatim ljudi, kanali na koje ste prijavljeni, kanale, banku i analitiku.
(slika ispod)



Mi ćemo se zadržati kod banke.

Dakle, kada kliknete na bank
Otvoriće vam vaš račun,  gdje možete vidjeti koliko ste ukupno  novca zaradili, koliko ste danas, juče itd.
Eto je moja analitika :D
Ali da, moram da naglasim da ja već danima ne ulazim na ovaj sajt, zbog obaveza. :)

A evo i moje ukupne zarade (slika ispod)





To bi bilo to za ovaj post. U koliko neko od vas bude napravio Tsu ili bude zainteresovan da pišem još postova o ovom sjatu, kao i nekim malim trikovima kako zaraditi više, pišite mi u komentarima :)

P.S. Imate tople preporuke za ovaj sajt. Ono vrijeme koje biste proveli na nekoj drugoj društvenoj mreži, provedite na TSU-u i tako zaradite nešto novca :)

P.S.S. Obavezno me zapratite na Tsu-u :)





16 коментара:

  1. Tražila sam jedno vrijeme sajtove preko kojih mogu zarađivati i baš si ti objavila post o ovome! Hvala ti :D Voljela bih da napraviš još ovakvih postova o tome jer me baš puno zanima :D

    Moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :) Jako mi je drago da sam ti pomogla u pronalazenju takvih sajtova :)
      Svakako da ću poraviti još ovakvih postova :)

      Избриши
  2. Hvala sto si podijelila ovaj sajt sa nama. Ocekujem post gdje ces nam otkriti jos vise. xo

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/2016/07/books-i-want-to-read-by-end-of-year.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu :) Nadam se dsa vam je ovaj post bio od koristi :)
      Svakako da će biti takvog posta :)

      Избриши
  3. Jaoojjj hvala ti do nebaaa.Duga sam trazila neki ovakav sajt.Obavezno napravi jos neki ovakav post.♥♥♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Ako je priča o novcu-tu sam!! :D Odličan post i sigurna sam da ćeš mnogima pomoći :*
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 -new post :)

    ОдговориИзбриши
  5. Post je veoma koristan i zanimljiv. Do sada, iskrenno, nisam znala za ovu društvenu mrezu, kako god već, ali odmah mi se dopala sigurno ču napraviti nalog. Hvala što si nam je otkrila i da, volela bih još postova na temu ovoga, neki trikovi i pojedinosti, snalaženje i uputstva za početnike i sl.
    <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333


    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na komentaru! Jako mi je drago da ti se sajt dopao. Svakako da ću pisati još neki post vezan za ovaj sajt :) <3

      Избриши
  6. Jako koristan post, hvala ti puno sto si podelila ovaj post sa nama :) Nikada pre nisam cula za ovu drustvenu mrezu, ali deluje mi bas primamljivo <333 Mogla bi da pises jos nesto o ovom sajtu, posto si me zaista zainteresovala <3

    ОдговориИзбриши
  7. Nista :) Drago mi je da ti je ovaj post bio od koristi :)
    Svakako cu još pisati o ovome sajtu :)

    ОдговориИзбриши
  8. Jako jako koristan post, ovim postom si nam pokazala kakva si ti zapravo osoba. Znači ako već znaš da može da se zaradi onda si to podjelila i s drugima, svaka čast ♥
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...