уторак, 26. јул 2016.

Šta mislim o trendovima na Balkanu

Heeej!

Evo još jednog posta.

U današnjem postu, pisaću vam svoje mišljenje o stavrima koje su trenutno u trendu, na Balkanu. Za ovaj post inspirisala me je Jasmina stambolić, sa videom na ovu temu :)



Na kraju posta, ostaviću vam link njenog kanala :)

Ovim postom ne zelim nikoga da uvrijedim, samo iznosim svoje mišljenje o određenim stavrima :)

Pa, hajde da počnemo!



1.   Tamni karmin i precrtavanje usana



Ovo je nešto što srećemo svakodnevno. Kako na internetu tako i u gradu. Što se tiče tamnih ruževa, oni mogfu izgledati jako lijepo. Naravno, u koliko olovkom ne precrtate usne i učinite da ličite na nakazu.
Još jednom ću ponoviti da ovim postom ne želim nikoga da uvrijedim, već samo iznosim svoje mišljenje. :)




2. Kim Kardashian pletenice ili ti riblja kost (:




Što se tiče ovih pletenica, oram vam reći da sam i sama zaludjena njima. Izgledaju prelijepo. Zaista volim kada vidim da ih neko nosi :)


3.  Dugu, šiljati nokti
Ja zaista ne znam šta ovo znači. Ok, shvatam da neko želi da ima duge nokte. Ali ovolike??? Ne, to ne mogu da shvatim. I da, nokti sa slike nijesu toliko šiljati. A znate one skroz šiljate, pa još nalakirane u crno. Menio takvi noktoi podjsećaju na nokte vještica iz crtanih filmova :D Baš me zanima da li su ljudi koji su u bajkama opisivali vještice i njene duge, šiljate nokte mogli da predpostave da će to jednoga biti u trend... :D


4.  Prstenje i tetovaze


Iskreno, meni se ove tetovaže (naravno, ove koje niejsu trajne, kao ove sa slike) dopadaju. Jako mi je slatko kada vidim da ih neko ima :)  Mislim da je ljeto pravo vrijeme za njih :) Što se tiče prstenova, za njih imam isto mišljenje :) Meni se lično dopadaju prstenovi kao sa slike ispod :)




5. Adidas patike



Što se tiče Adidas patika, zaista nemam ništa protiv njih. Dopadaju mi se :)  Mislim da se prelijepo uklapaju u većinu outfita :)


6. Cvjetni rajfovi


Cvjetni rajfovi su nešto što mi se posebno dopada. Naravno ne neki preveliki, sa prevelikim ružama ili sl. Ovakvi kao sa slike su prelijepi :)

To bi bilo to za ovaj post! Nadam se da vam se dopao!
U koliko jeste, pišite mi u komentarima da napravim ''Šta mislim o balkanskim trendovima #2'' :)

Toliko od mene!

Do sledećeg posta! :)




Pratite me i na društvenim mrežama:

Twitter

Instagram


Facebook stranica


P.S. Link Jasmininog kanala :) (:






14 коментара:

  1. Zanimljiv post,u svemu se slazem sa tobom.Adidas patike su #goalzaff 😁.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđa mi se post,napisala sam post na tu temu,samo što ga još nisam izbacila,haha.Ja obožavam duge nokte,i meni se ovo baš,baš sviđa..ali nikada ne bih imala takoo duge,ali sviđa mi se oblik i dužina,haha :D
    Stvarno si odlično opisala ove trendove. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Jedva cekam da i ti izbacip post na ovu temu. Svakako ću ga pročiatati :)
      Što se tiče noktiju, svak ima svoje mišljenje i sasvim je ok da se tebi to svidja :) Poštujem tvoje mišljenje :)
      Tebi hvala još jednom! :)

      Избриши
  3. Ja obozavam tamne ruzeve!
    Takoder obozvam duge balerina nokte :)
    Cvijece u kosi nisam nikada voljela, nekako mi je ruzno to haha
    Odlican post :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Svak ima svoje mišljenje i to je sasvim ok :) Tebo još jednom punoo hvala :)

      Избриши
  4. ovo sve navedeno mi se jako svidaaa osim cvijeca u kosi, valjda zato sto meni to ne stoji, tako da.. al kad na nekom lijepo stoji eee ondaa mi je super XD
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je cvijeće u kosi jako lijepo. Naravno ne previše veliko, već manje :) Mislim da prelijepo izgleda :)

      Избриши
  5. Gledala sam Jasminin video, ona je stvarno dobra za inspiraciju. :) Imam isto mišljenje o trendovima kao i ti, 'kandže nokti' su ubedljivo najgori. :/ I obavezno drugi deo! :)
    <333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako mi je drago da imamo isto mišljenje. Svakako da cu pisati i drugio dio :)

      Избриши
  6. Ne pratim trendove ako mi se ne sviđaju no u ove sam bukvalno zaljubljena :)
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja ne rpatim trendove ako mi se ne dopadaju. Mislim da je najbitnije da nam se dopaada ono što nosimo i da se u tome osjecamo lijepo :)

      Избриши
  7. Odličan post ❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...