среда, 17. август 2016.

5 proizvoda bez kojih ne mogu - Collab + Q&A

Pozdrav svima!

Ovaj post je trebao izaći još prje nedelju dana, ali sam imala problema sa fotografisanjem. Tako da, izvinjavam se zbog toga.
Da, moram da naglasim da je ovo collab post sa predivnom Magdalenom sa bloga Maggi's blog . Dakle, mi smo odlučile da pišemo o proizvodima bez kojih ne bismo mogle.

Počnimo sa postom...

1.  Prva stvar je krema za tijelo. U pitanju je Rare Pearls. Dakle, odševljena sam njome. Prelijepo miriše  i nakon što je nanesete , koža postaje mekana i nježna. Pored kreme, postoji i parfem. Imala sam i njega i njime sam takodje oduševljena.








2. Druga stavar jeste maska za kosu. Ja imam uvjenu kosa, pa tako imam dosta problema sa mršenjem kose. Nakon što operem kosu nanesem masku, sačekam 5 minuta a zatim isperem. Kosa mi zaista omekša i manje se mrsi. Maske mi je ostalo još samo malo, ali ću svakako oponovo kupiti istu.






3. Treća stvar jeste roll-on iz Garniera. Moram da prizna da predivo miriše. Dakle, on pruža 48 sati zaštite i ne ostavlaj tragove prilikom nanošenja. Zaista  daje osjećaj svježine. Oduševljena sam njime.






4. Sledeća stvar je takodje jedna krema za tijelo. U pitanju je 'Little Black Dress' i mriše kao istoimeni parfem. Parfem nijesam imala, ali sam kremom oduševljena.






5. Poslednja stvar je Baby Lips 'Peach Kiss'. Meni je on sjajan. Odlično hidrira usne. Posebno mi se dopada što ne ostavlja veliki trag. Što se tiče mirisa i nije baš najbolji. Inače, ovo je treći 'Peach Kiss' koj imam :)


To bi bilo to, nadam se da vam se post dopao!

 I da, u komentarima mi postavljajte pitanja za Back To School Q&A! :)


Do sledećeg posta!


P.S. Izvinjavam se zato što poslednje dvije slike nijesu  moje! Nikako nije moglo da ih učita!




15 коментара:

  1. Super tema za post! Divan post i slike su odlične :*

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični proizvodi.
    Probala sam samo baby lips, jedan mi je od dražih, inače imam Little black dress parfem i obožavam ga ! ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) I da, parfem je odlican. Moja drugarica ga je imala :)

      Избриши
  3. Odlican post,i ja ne mogu bez baby lipsa ali je moj omiljeni 'Pink Me Up-Doctor Rescue'.Evo pitanja:

    1.Kakva si presla ove skolske godine?
    2.Cemu se najvise radujes kod skole osim drustvu?
    3.Omiljeni predmet?
    4.Koji predmet ti najvise ide a koji najmanje?

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo draga <3 Taj Baby lips nijesam probala, nadam se da ću ubrzo! :)

      Избриши
  4. Super tema, probala sam sve ove stvari, i meni se dopadajuu
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Divni proizvodi:D

    1. Koji si razred?
    2. Voliš li čitati lektire?
    3. Koliko sati učiš na dan?
    4. Čemu se najviše raduješ oko škole (osim društvu)?

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. super post
    odlicne proizvode si izabrala

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post draga <3
    Ako želiš zaprati me na GFC pa mi javi da ti uzvratim .


    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! :)


    NA MOME BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...