понедељак, 01. август 2016.

7 Life hacks you should know



Heeej!
Evo još jednog posta.
Za danas sam vam spremila Life hackove koji će vam, nadam se, biti od koristi. Meni iskeno jesu. Pa, hajde da počnemo...

1. U koliko vam je četkica od maskare promijenila oblik i nije više kao prije, sve što treba da uradite jeste da je ubacite u vrelu vodu i na taj način skinete slojeve maskare sa nje. Vjerujte mi, djeluje. (:



2. Svi mi gubimo ukosnice i kada nam trebaju, nema ih. Rješenje za to je magnetna ploča, jednostavno, metalne šnalice zakačite na magnetnu ploču i stavite negdje gdje će vam biti pri ruci.



3. Da bi ste uštedjeli postor u ormaru uradite sledeće. Na vješalicu zakačite mali metalni dio sa limenke koji služi za otvaranje. Zatim na to zakačite još jednu vješalicu. I eto, uštedjeli ste prostor u ormaru :)


4. Da bi ste lako raspoznavali koji ključ vam je za šta, jednostavno, obojite ga lakom za nokte. Svaki ključ nekom drugom bojom.


5. U koliko želite da vam garderoba uvijek ljepo miriše, u fioku sa garderobom ubacite sapun. Vjerjute mi, osim što će garderoba prelijepo mrisati, kada god otvorite fioku, osjetićete preljep miris :)



6. U koliko bojice stavite u vrelu vodu nekoliko minuta, moci cete da ih koristite kao olovku za oči :)



7. U koliko želite da imate mat karmin, jednostavno, kada nanesete karmin, preko njega, četkicom nanesite baby puder ili puder u kamenu. I da, dobicete mat karmin :)



To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se dopao!

Do sledećeg posta!

Vaša





10 коментара:

  1. Predobar post,ja jos od kad drzim sapune po ormarima volim kada mi sve lepo mirise <3 :)!

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični saveti! Meni u ormanima stoje vrećice sa lavandom i drugim mirišljavim biljem, pa osim što imaju divan miris teraju nepoželjne bubice.☺

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  3. Savjeti su odlični. Moram probati ovo sa bojicama i za odjeću :D
    http://wefashionitxx.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Savjeti su odlični! Neke od njih sam već znala ali ima i tih koje nisam tako da hvala ti.
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    ОдговориИзбриши
  5. Odlični savjeti:) Nadam se da će biti još ovakvih postova!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...