уторак, 02. август 2016.

7 stvari koje možete raditi kada vam je dosadno + Veoma važno obavještenje za sve vas


Hola!
Evo još jednog novog posta. Danas ću vam davati predloge, šta možete raditi kada vam je dosadno. Nadam se da će vam se post dopasti!

I da, vjervatno sada, kada vi ovo čitate, ja sa na izletu. Neću vam sada otkrivati ništa, ali biće narednih dana post o tome :)

I da, obavezno pogledajte kraj mog posta, gdje je obavještenje koje se tiče svh vas  jako je važno!


- Fotografišite-

Da, jednostavno izadjite vani i fotografišite. To može biti zaista zanimljivo kao i  opuštajuće.
Možete pozvati i nekoga od prijatelja da podje sa vama i zamoliti ga da vas slika, a zatim i vi njega :)



- Otvorite blog i pišite-

U koliko volite da pišete, otvorite svoj blog i na taj način podijelite svoje mišljenje sa drugima. Vjerujte mi, da je pisanje na blogu jako zanimljivo. I da, ako volite i da fotografišete, onda imate još jedan veliki plus  sve što vam je potrebno za pisanje bloga :)



- Počnite se baviti nekim sportom ili vježbajte-

Iskeno, ni ja nijesam neki sportski tip, ali zašto ne. Vježbanjem ili treniranjem nekog sporta možete smršati a izabaviti se. Osim toga, vježbanje je jako bitno, pogotovo za tinejdzere koji rastu i razvijaju se.




- Uradite neke DIY projekte-

Danas na internetu možete pronaći zaista punooo DIY projekata (Uskoro novi DIY projekti na mom blogu) i jednostavno izaberite šta vam se svidja i napravite. To može biti jako zanimljivo a i korisno.




- Kuvajte-

Još jedan dobar način za zabavu. Nadjite neki recept na internetu i napravite neki poslasticu. Na taj način ćete se zabaviti a i pojesti neku poslasticu.



- Organizujte piknik-

Pozovite prijatelje i rodbinu  i organizujte neki piknik u prirodi. Takodje, osim toga što ćete jesti, organizujte i neke igre. Vjerujte mi da tu nema mjesta da dosadu :)




- Istražujte-

Pod ovim 'istražujte' mislim na više stvari. Možete npr. istraživati okoliinu. Ici na mjesta u blizini vaše kuće na koja nijeste bili. Istraživati o prošlosti vašega mjesta, o vašim predacima. Takodje, možete uzeti neki dogadjaj i istraživati detaljno o njemu i uradite projekat. Npr. istražujte o Titaniku. O vremenu potonuća, o putnicima  itd. Na kraju, sve to vam može poslužiti  za školu :)



To bi bilo to za ovaj post!

Sada, na samom kraju pišem vam obavještenje, koje se tiče svh vas.

Dakle, došla sam na ideju da na neki način pomognem onima koji su novi u blog svijetu. To je možda   i  najbolji način da ljudi saznaju za vaš blog. Dakle, pravila su sledeća
U komentarima ovog posta stavljajte linkove svojih blogova sa haštagom 'Ucestvujem'.
Svak ko bude ostavio link svog bloga, ja ću ga zapratiti, u koliko već nijesam. Zatim, svak ko bude ostavio link svog bloga ispod, dužan je da napiše post u kome će obavijestiti svoje čitaoce o ovome i sve one koji budu učestvovali  i komentarisali njihov post, zapratiti. I tako sve u krug. Ovo je takodje jedan veoma dobar način da otkrijemo nove, sjajne blogove. Takodje, još jedno pravilo jeste da svak kada napiše post  o ovome ili pomene ovo na kraju posta, mora ostaiti link bloga koji je prije njega pisao taj post i gdje je on ostav komentar. (Npr. vi koji sada budete ucestvovali stavljete lnk mog bloga, zatim, oni koji budu komentarisali vas post stavljaju link vašeg bloga i tako sve  krug)

Lično se nadam da će dosta vas učestvovati, jer, vjerujte mi, svi imamo koristi od ovoga! :)

Toliko od mene!

Do sledećeg posta!










25 коментара:

  1. Predivan post!!Tu bih dodala jos gledanje serija,za one lenje haha.Obozavam da fotografisem,istrazujem i pravim DIY projekte.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Imala samm namjeru da dodam pomenuto ali nisam htjela da navodim iste primjere kao drugi blogeri. Željela sam da vam dam neke nove ideje :)

      Избриши
  2. Stvarno odličan post i naravno koristan!:)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicne su ideje. Mislim da je fografiranje i blog najbolja ideja za pobijediti dosadu :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlične ideje. I da, mnogo dobra ideja za to da se saznaju novi blogeri, stvarno se slažem sa time.

    Učestvujem; http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Ideje su odlične. Iskreno, ne volim da fotografišem, niti sam neki ekspert u tome, no svakako je zabavno u slobodno vreme. :-)
    https://xsparkleistax.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo draga! Ja nijesam neki eksper, ali volim da fotografišem! :)

      Избриши
  6. Koristan post i odlicne ideje!

    Ako mozes prijavi se na moj blog jer sam nova u blogovanju i znaci mi podrska :)
    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post,sad sam naišla na tvoj blog i odlična si.Čestitam na 100 pratitelja(guess who is hundredth :P )

    http://xdreaannx.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo draga! I ja sam se učlanila na tvoj blog! :)

      Избриши
  10. Odličan post. Saveti su odlični. Što se tiče obaveštenja, #učestvujem.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Jako mi je drago da učesttvujes :) Učlanjena sam na tvoj blog. Moram ti reći da je presladak. Prelijep dzajn i kvalitetni postovi.

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...