недеља, 14. август 2016.

A day in my life + Starting with Back To School Posts



Konačno sam našla vremena da sjednem i otkucam post. Vrijeme mi zaista brzo prolazi. Poslednji dani su mi uglavnom prolazili u šetnji. U četvrtak sam išla u posjetu manastru Ostrogu. Zatm smo posjetli još dva manastira. Dugujem vam post  tome :) Juče oko 4 išli smo u posjetu manastiru Sv. Jovana.

Bila sam jako umorna kada smo se vratili  i planirala sam odmah da idem na spavanje, ali sam ipak odledala jednu epizodu serije :) I da, ako se pitate koju sam seriju gledala, u pitanju je serija El Barco :) Imate moje tople peporke za nju.

Zaspala sam tek negdje oko 2.




Jutros sam se probudila oko 12, što je isuviše kasno.

Dan mi je prošao gledajući TV i odmarajući. I ostatak dana ću vjerovatno tako provesti :)

P.S. Svma koji poste, želim srećan početak posta!

P.S. I da, kao što i piše u naslovu, počinjem sa serijom Back To School postova. :) Prvi post iz serije možete očekvati prekosjutra, jer će sjutra vjerovatno izaći collab post  sa pedivnom djevojkom sa bloga Maggi's Blog . Taj post inače kasni zbog problemčića koje sam imala sa fotografisanjem :)

Do sledećeg posta!



15 коментара:

  1. Divan post,pocela sam da gledam seriju El Barco i ni sama ne znam zasto sam prestala :)!Jedva cekam taj ost iz bts serije <33!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Serja je fenomenalna. Imaaš tople preporuke da ponovo počneš da je gledaš.

      Избриши
  2. Heeei,slučajno sam naišla na tvoj blog, i drago mi je da jesam!
    Postovi su odlični i ideje su extra kreativne i zanimljive :)
    Samo tako nastavi! <3
    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooooo! Ja sam tebe takodje zapratila! Imaš fenomenalne postove! Blog ti je sjajan!

      Избриши
  3. Sjajan post!Jedva čekam BTS seriju!♥♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastičan post! Jedva čekam back to school postove. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Are you from Ukraine or Czech Republic ? Cause I understand some parts of your post but I don't know what language it is haha :D You wrote on my blog that we can follow our blogs each other If you know what I mean because my english is little so ..:)
    I follow your blog I think I will understand about what you're writing :)
    Greetings from Poland! kikawww.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I am from Montenegro, and I write my blog n serbian. Thank yu for follow :) I will follow you :)
      And yes, you have a gadget on the right side, to translate blog :)

      Geetings from Montenegro!

      Избриши
    2. Ooo , I didn't saw that thank you !

      Избриши


  6. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  7. Draga, odličan post. Drago mi je što ćeš početi sa #BTS postovima. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...