понедељак, 22. август 2016.

First Day VS Last day at school | #BackToSchool + Q&A

Pozdrav svima!

Evo i novog posta!
Kao što sam i obećala, danas počinjem sa serijom #BackToSchool  postova. Prvi post iz ove serije jeste ''First day VS Last day at school'' ili ti ''Prvi dan VS zadnji dan škole''.
Iskreno se danam da će vam se post dopasti .

Let's start...

1.  ' Outfit'

Prvog dana škole smo svi lijepo obučni, sredjeni. Odjeća je ispeglana i izgledamo uredno.



Medjutim, na kraju školske godine i ne izgledamo baš tako...






2.  'Torba'

Prvog dana škole sve lijepo spakujemo u torbu. Sve je lijepo složeno i tačno znamo gdje šta stoji. Sve izgleda predivno.


Zadnjueg dana škole torba nam je u potpunom haosu. Ništa nije rasporedjeno. Po torbi nam se nalaze papirići, kesice od užine koje su nam tu već 2 meseca. Kesice od čokoladica, ostaci od oštrenja olovke, slomljenej olovke, bojice, markeri... :D



3. ' Kosa '

Prvog dana škole imamo preliepu frizuru. Bilo da su u pitanju kokne, pundje, pletenice, ona izgleda sjajno. Medjutim, poslednjeg dana školske godine... Slika govori sve...





4. ' Organizacija '


Ovo se odnosi na početak školske godine. Na početku smo jako organizovani. Sve smo unaprijed isplanirali. Imamo tačno vrijeme kada učimo, odmaramo, sjedimo za kompjuterom itd. Medjutim, pred kraj školske godine nemamo nikakav raspored. Učimo u 12 sati uveče,  Na internetu smo do 11, jedno za kompjuterom ili gledajući TV itd :D





5.   ' Sveske '

Pred početak školske godine smo jako inspirisani. Pravimo razne DIY projekte za sveske, ukrašavamo ih i kada počne škola, sve pišemo uredno.  Medjutim, na kraju školske godine nam je sveska nam je jako jako takna, s obzirom da smo čupali listove i pisali na njima. Cijepali smo neke listove. Korice koje smo ukrasili su nam otpale :D



6. ' Rukopis '

Prvih dana škoske godine  se trudimo da nam rukopis buide što ljepši. Međutim na kraju i mi  sai jedva pročitamo ono što smo napisali.





7. ' Užina'

Prvog dana u školi imamo sjajnu užinu. Ona je jako lijepo zapakovana, ukusna... Međutim, zadnjeg dana škole ćemo jesti sendvič koji smo napravili 2 minuta prije polaska u školu. :D





To bi bilo to. Nadam se da vam se post dopao.

Do sledećeg posta!




Prom Dresses London

36 коментара:

  1. zaista super post, jako je realistično sve što si napisala, ali ovdje gdje je kosa sam pukla od smijeha hahah

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Hvala ti punoo!

      Ja bih tebe svakako zapratila, aloi neće nikako da mi optvori tvoj blog. Probacu ponovo kasnije :)

      Избриши
  3. Post je pomalo i smjesan, ali je itekako istina.<3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) Hvala ti punoo što si pročitala post i hvala ti na komentaru :)

      Избриши
  4. Post je pomalo i smjesan, ali je itekako istina.<3

    ОдговориИзбриши
  5. Hahah baš se slatko nasmijah, zaista je ovako.
    Ako želiš pogledaj moj blog i pretplati se, uzvraćam :)
    https://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je ovaj post izazvao osmjeh na licu :)

      P.S. Imaš sjajan blog!

      Избриши
  6. ma prvi dan je svima tip top... odlucno krecemo u nove pobjede... a vec drugi dan mi se neda ustat za skolu.. hvaala bogu pa sam prosla to razdoblje u zivotu XD

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe :) Moj najveći problem je ustajanje. A nače školu volim :)

      Избриши
  7. Hahhaha ovo je sve tako istina!
    Pogotovo za ruksak, iznenadim se šta sve na kraju pronađem u njemu!
    Super ideja za post. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo. Joooj, ne mogu da ti opišem koliko je moje iznenadjenje kada vidim šta sve imam u torbi :D

      Избриши
  8. Fantastičan post! Predivno si to napisala i potpuno se slažem sa tobom *-*

    Ako imaš vremena, pročitaj moj novi post i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post hahah ♥
    Za mene je sve istina osim što se i za zadnji dan škole sredim hahha ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/
    XoXo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Pa da, i ja se trudim da poslednjeg dana škole ne obučem trenerku, ali sam ipak ovo postavila jer smatram da ima dosta osoba koje su, baš kapo što sam gore rekla :)

      Избриши
  10. Sa skoro svime se slažem :D odličan post ♥

    Pridružila sam se tvom blogu ako želiš uzvrati → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. ODlican post!Slike su genijalne hahah


    Predplati se na moj blog,uzv- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  12. Kod mene je nekad ovako bilo, sad je i prvi i zadnji dan isti - ne znam gdje mi je glava.Jedina razlika je što zadnji dan blistam od sreće. ;) <3
    Odlična ideja za post.

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post! Ja sam se totalno pronašla haha :D Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post. Kod mene nije ovakav slučaj, jer ja pomoću moje organizacije stižem da isplaniram ostale danove, moju torbu, da se probudim na vreme... Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka ti cast na tome! To je zaista sjajno!
      I da, hvala ti punoo!

      P.S. Imas odlican blog!

      Избриши
  15. lol 1st ..and last day..so funny
    new post
    http://www.melodyjacob.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Ovaj post je pun pogodak! Znaci bukvalno relate-am na svaku od ovih stavki, totalno sam se pronasla. Torba mi je na pocetku uredna i cista, a na kraju godine je sve pobacano, puno smeca i papira ... Isto je i s rukopisom, u jednoj biljeznici imam po pet predmeta jer ih konstantno zaboravljam lol. O frizuri da ne pricamo ... Svaka cast, uistinu si me nasmijala :)
    Posjeti moj blog i uclani se ako nisi, uzvracam svima: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvla ti punoo! Jako mi znaci tvoj komentar i jako mi je drago da te je post nasmijao :)

      Избриши
  17. Ovaj post je pun pogodak! Znaci bukvalno relate-am na svaku od ovih stavki, totalno sam se pronasla. Torba mi je na pocetku uredna i cista, a na kraju godine je sve pobacano, puno smeca i papira ... Isto je i s rukopisom, u jednoj biljeznici imam po pet predmeta jer ih konstantno zaboravljam lol. O frizuri da ne pricamo ... Svaka cast, uistinu si me nasmijala :)
    Posjeti moj blog i uclani se ako nisi, uzvracam svima: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Odličan post, pogledaj moj i pretplati se, uzvraćam . Nova sam na blogu.
    https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...