недеља, 21. август 2016.

Me VS Normal people | Collab with Youtuber



Pozdrav!


Evo i novog posta!
Za danas sam vam pripemila još jedan collab post. Medjutim, ovaj collab nije sa nekom blogerkom već Youtuberkom. U pitanju je sjajna Youtuberka Mina Maslakovic (Link njenog kanala i videa će vam biti na kraju posta, tako da obavezno pogledajte). Nas dvije smo se dogovorile da ona snimi video a ja napišem post na temu ''Me VS Normal people'' , gdje ćemo govoriti o nekim stavrima koje mi radimo savim drugačije, od onoga kako bi stavrno trebalo. O našim čudnim i smiješnim navikama.

Pa, počnimo...

''MUVE''

U letnjem periodu ima dosta muva koje su kada udju u kuću jako dosadne. Tačnije, nepodnošljive. Stvar je u tome da ja  muve ne ubijam, jer mi ih je žao. Ja uzmem krpu i tako izbacim muvu vani. Da, znam, luda sam!



'' IZ ŠKOLE''

Većina osoba, kada se vrati iz škole, prvo se presvuče, odmori, jede, pa zatim gleda TV ili nešto slično. Ja, kada dodjem iz škole, prvo sve dogodovštine ispričam mami, zatim se razvlačim po sobi a tek onda se presvučem, pa jedim i gledam TV.


''ČASOPISI''

Svi kada čitaju časopis, čitaju redom. Ja prvo sa početka, pa sa kraja, pa sa sredine. Tačnije, prvo čitam članke sa najzanimljivijim naslovima, pa onda ostalo. :)



''Jedenje šargarepe''

Da, sve osobe kada jedu šargarepu, normalno je grizu. Medjutim ja, je buklvalno grickam kao zec. Malo po malo. Naravno, to ne radim stalno, ali nekada, kada sam kući, da :D


To bi bilo to! Sjutra očekujete post iz Back To School serije :)

Do sledećeg posta!



Obavezno pogledajte Minin kanal :)




Prom Dresses London

3 коментара:

  1. Iskreno u svemu sam ista kao ti, osim u jedenju šargarepe hehe. Well, eto budi ponosna da nisi jedina luda sada hahah <3 Inače super ideja i super post! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Hahaha, svuda sam se pronašla osim kod muve. Uglavnom pokušam da je oteram, ali ponekad bude i nesrećni slučaj. :D

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...