среда, 31. август 2016.

Moje omiljene aplikacije na telefonu


Zdravo!

U današnjem postu ću vam pokazati koje su to moje omiljene aplikacije. Nadam se da će vam se post dopasti!


1. Viber


Vajber je definitivno aplikacija koju najviše koristim. Mislim da je sjajna! Osim što stalno možemo da šaljemo pouke i razgovaramo popuno besplatno, moguće je i igrati igrice ( Nažalost, u mojoj zemlji ne) i slati one preslatke stikere. Ima tako slatkih i zanimljivih stikera. :)


2. Ispovesti

Da, jako volim taj sajt pa imam i instaliranu aplikaciju. Uvijek se slatko ismijm nekoj ispovijesti :)


Procitajte i moj post 'Top 10 ispovesti' OVDE
3. Twitter

Kad smo već kod čitanja ispovesti, jako volim da čitam i tweetove.  Postoji dosta profila koji imanu zaisra sjajne i smiješne tweetove. Baš se slatko ismijem čitajući ih.


I da, obavezno me zapratite na Twitter-u  (@BPositive211)

4.  Zedge

Vjerovatno ste čuli za ovu aplikaciju. Zbog vas koji niste, reći par rečenica o aplikaciju. Dakle, to je aplikacija preko koje možete preuzimati slike za pozadinu vašeg telefona, melodije itd. Ja je koristim zbog prelijepih slika koje tamo možete naći.



5. Pixlr O-matic

Od photoshopova imam instalirtan ovaj.  Mislim da je odličan i jako lagan za kotišćenje :)



To bi bilo  to!

Do sledećeg posta!

P.S.  I da, želim svima vama da se zahvalim na 10 000 pregleda. Hvala vam punooo! Hvala svakome od vas, ko je pročitao makar ejdan moj post, ostavio jedan komentar, učlanio se na moj blog ili ga jednostavno barem jednom otvorio! Hvala vam punoo! <3



17 коментара:

  1. Odličan post,samo je meni Whatsapp bolji od Vibera :)

    https://makzpi.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Ja sam koristila i Whats up ali mi je ipak Viber bolji :)

      Избриши
  2. super post, meni je whatsapp bolji od vibera, viber cak nemam ni instaliran

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Meni, je vajber bolji :) Još imaju stikeri koji mi se zaista dopadaju :)

      Избриши
  3. Od ovih koje si navela, koristim viber i ispovesti, dodala bih još instagram obaveeezno!
    Obožavam ga!

    A ja bih se složila, više volim viber nego wapp. ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nemam instaliran instagram, ali na njemu se svakako može vidjeti dosta zanimljivih stavri :)

      Ja takodje više volim Viber od Whats Up-a :) :) :)

      Избриши
  4. Super post!Od navedenih aplikacija sam koristila samo viber,sada ga vise namam! :) :D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post, i ja sam pravila sličan i volim ovakve postove, jer saznajem za nove aplikacije, za neke od ovih sam čula, za neke ne, ali nijednu od navedenih ne koristim, pa čak ni viber xd

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! Jako mi je drago da ti se post dopao! :) Po meni su pomenute aplikacije zaista dobre. Mislim da ih vrijedi instalirati :)

      Избриши
  6. Od svih aplikacija koje si pomenula koristim samo twitter i viber :D

    Ukoliko zelis da se pratimo, javi se na mom blogu
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. Od svih aplikacija koje si navela, ja jedino koristim Viber. :)

    Učlanite se na moj blog, uzvraćam-----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, svaka čast. Twitter i viber su život hehe...Poseti moj blog, tu je novi post.Nova sam, potrebna mi je podrška. http://kikaa99.blogspot.rs/2016/08/30-facts-about-me.html

    ОдговориИзбриши
  9. Odlicaan post! Svidja mi se tvojj blog! :)

    Pogledaj moj blog i zaprati me,uzvracam. :)

    http://macadamialover.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Aiiiii mnogo mi se dopada tvoj post kao i blog <3
    Divna siii <3 <3
    Poseti moj blog, nova sam, znacilo bi mi <3
    darkdiaryd.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...