субота, 03. септембар 2016.

A day in my life: Prvi dan škole :)

Pozdrav svima!



Danas vam pišem još jedan post u rubrici - A Day In My Life :)
Tema današnjeg posta je prvi dan škole. Dakle, ja ću vam govoriti kako mi je bilo prvog dana škole i šta sam radila :)

Let's start...

Na samom početku moram reći da sam noć prije polaska u školu, zapala u pola 2. Ustala sam u 7 i 15. Da. Dakle, spavala sam 5 sati i 15 minuta :D Moram se pohvaliti da sam lako ustala i brzo se spremila. I da, nije mi trebalo ni puno vremena da se spremim jer sam sve pripremila uvece :)

U školu sam stigla u pola 9. Jedno 15-20 minuta smo stajali u dvorištu i razgovarali. Vjerujte mi, svi smo pričali kao ludi tako da su se svi borili za riječ :D Zatim je počeo program, povodom dobrodošlice prvaka, a onda su im uručeni i pokloni.



Zatim smo ušli u učionice. Saznali ko nam je razredni starešina i napisali raspored časova. Na raspored smo čekali dugo. Za to vrijeme, dok smo čekali, razgovarali smo, smijali se i prepričavali dogodovštine sa raspusta. Dobili smo i nove učenike, pa smo se i sa njima upoznali :)



Nakon što smo napisali raspored časova, pošli smo kući. Toga dana, kada sam stigla kući, nijesam osjećala umor. Uveče sam ponovo legla kasno. Medjutim, sinoć i nije bilo baš tako. Već u 10 mi se spavalo, a zaspala sam u pola 11 :) Danas nam je takodje bio radni dan, Tačnije, imali smo kros. Malo kasnije, išli smo i na Ratkovićeve Večeri Poezije :)
Trenutno sam jako, jako umorna i iscrpljena. Ni sama ne znam zašto :)

Toliko za ovaj post.
Do sldećeg posta!

P.S. Kako je vama bilo prvog dana škole?




16 коментара:

  1. Odlican post :) I moj dan prosao je slicno.I ja sam zaspala kasno haha xd

    mywonderland-xoxo.blogspot.com-novi post je wishlista pa bi mi znacilo da pogledas :)<3

    ОдговориИзбриши
  2. Super post!Moj prvi dan je protekao bas zanimljivo..Videla sam drustvo,sto je najbitnije i izgrlili smo se kao nikad u zivotu,haha!❤:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs <--new post

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, meni škola počinje tek sutra <3

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) :)
    http://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!Meni je škola već počela.Nisu mogli da nam daju teži raspored!Generalno mi je prvi dan prošao super!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo! Uhh, što se tiče rasporeda, moram reći da ni nama nikad nije bio teži. Ali dobro, već sam se navikla :)

      Избриши
  5. Želim ti divnu novu školsku godinu <3
    Zapratila sam te, ako mozes uzvrati. Hvala <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post,divno pises fotografije su predivne.Uclanila sam se u tvoj blog pa ako zelis pogledaj i ti moj i zaprati me ♥ http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/#_=_

    ОдговориИзбриши
  7. Sto se mog prvog dana u skoli tice, nista posebno, tako da nemam ni sta da kazem. :D Srecan pocetak nove skolske godine! ♥ ( sa malim zakasnjenjem hah :D). Odlican post. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - novi post, expectations vs reality! ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, ja tebi takodje želim lijepu i uspješnu školsku godinu!
      Još jednom hvala!

      Избриши
  8. Ao passar pela net afim de encontrar novos amigos e divulgar o meu blog, me deparei com o seu que muito admiro e lhe dou os parabéns, pois é daqueles blogs que gostaria que fizesse parte de meus amigos virtuais.
    Pois se desejar visite o Peregrino E Servo. Leia alguma coisa e se gostar siga, Saiba porém que sempre vou retribuir seguindo também o seu blog.
    Minhas cordiais saudações, e um obrigado.
    António Batalha.
    Peregrino E Servo.

    ОдговориИзбриши
  9. Divno opisano, zaista. :)

    Posjeti i zaprati me na: https://worldofjustanidem.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...