понедељак, 10. октобар 2016.

5 stvari koje trebate uraditi ove jeseni

Svi znamo da je jesen idealna za ispijanje čajeva, čitanje knjiga i odmaranje. U današnjem postu sam odlučila da vam napišem 5 stvari koje biste, tačnije bismo trebali da uradimo ove jeseni. Pa hajde da počnemo...


1. Pročitati barem 3 knjige
   - Mislim da je jesen idealna za čitanje knjiga. S toga, mislim da moramo pročitati barem 3 knjige. U nekom od narednih postova, pisaću vam i preporuke za knjige koje biste trebali pročitati.



2. Pogledati barem 3 filma
   - Pored čitanja knjiga, jesen je idealna i za gledanje filmova. Knjiga, čaj, ćebe. Uživanje!  I takođe ću pisati post o filmovima koje biste trebali pogledati, pa ću vam ovdje ubaciti link :)




3. Pročitati dosta postova
    - Čitanje postova na blogovima je podjednako zanimljivo kao i čitanje knjige. Čitanjem postova možete otkriti milion korisnih stavri. Jednoistavno uzmite lap top, tablet ili telefon, nadjite blog koji vam se dopada i čitajte sve postove unazad. Ili jednostavno napravite listu blogova i čitajte njihove zadnje postove. Da naglasim, jesenji postovi su definitivno najljepši :)




4. Fotografišite što više
   - Jesen je tako predivno godišnje doba, puno šarenila, lišća... Osim što je sjajno vrijeme za čitanje knjiga, blogova, pisanje, jesen je doba kada fotografije prirode ispadaju najljepše. S toga, ne čekajte. Svaki minut lijepog vremena iskoristite fotografišući. A kada je kiša, ostanite kući i radite nešto od prethodno pomenutih stavri :)


5. Pravite što više DIY projekata
   - Ne znam da li sam jedina, ali ja sam prosto oduševljena svim onim jesenjim DIY projektima, Tako da, nijesam čekala , već sam odma napravila masu tih stvarčica. Vama preporučujem isto. Jesenji DIY projekti su preslatki a i jako ih je zabavno praviti :)



To bi bilo to. Nadam se da vam se post dopao!

Do sledećeg posta!

10 коментара:

  1. Odlicne ideje za jesen. Iskreno, zbog skole i ne stizem citati knjige i gledati filmove, ali se zato uvek nadje malo vremena za blog i za fotkanje. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Ja takodje zbog škole nemam toliko slobodnog vremena, ali mislim da kada prodje ovaj klasifikacioni period, biće bolje :)

      Избриши
  2. Fantastičan post draga! Odlično si napravila popis stvari koje definitivno svatko mora učiniti... jedva čekam naći vremena i pogledati neki odličan film *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Divan postić, definitivno sve što si navela bi se trebalo uraditi ove jeseni, ja sam za nekoliko stavki sigurna, a to je da ću pogledati dosta filmova, pročitati dosta postova i fotografisati, a iskreno nisam ljubitelj knjiga, inače fotkice su predivne, jesu tvoje?

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo, draga! Fotke nijesu moje, uzela sam ih sa we heart it-a :)

      Избриши
  4. Odlican post! Sve ove primere vec uveliko radim i bas se opustam. ♥♥♥

    GIVEAWAY na mom blogu! http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Knjige, knjige, knjižice haha :)
    Ja nikako, ali nikako da sebe natjeram da ih čitam, to mi jako brzo dosadi, na žalost.
    A sada kako je počeo faks opet... Čekat će opet neke bolje dane ahaha :)
    Sto se tiče DIY ideja, mislim da jesen mnogo toga pruza, ali mene je vec uhvatila Bpzicna groznica, iako je Bozic tek 25.12. hahahahah :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja baš volim da ih čitam. Totalno me opuštaju :)
      Mene je još u avgustu uhvatila jesenja groznica i nijesma mogla dočekati septebmar :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...