уторак, 25. октобар 2016.

Black is a happy color

Pozdrav svima!

Evo još jednog posta!

Za danas sam odlučila da vam predstavim još jednu stvar sa sajta ZAFUL

U pitanju je crna kapa koju ste imali priliku da vidite u HAUL-u link OVDJE . Već sam vam pomenula da je kvalitet kape jako dobar, medjutim, kapa koja je meni stigla je jako mala. Ja se iskreno nadam da će se raširiti.  Evo nekoliko slika...
Inače, kapa je rasprodata , tako da je ne možete poručiti sa sajta. Ali, evo njenog linka. OVDJE









2 коментара:

  1. Meni su najomiljenije crne kape, imam skoro istu i jako ju volim, tao da šta reći, osim da je i tvoja divna :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post i kapa je prelijepa <3 :* pratim tvoj blog, posjeti moj blog i učlani se ako želiš <3 http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...