понедељак, 24. октобар 2016.

Favourite Cardigan | OUTFIT

Pozdrav svima!

Na samom početku ću se izviniti zato što post izlazi tek sada. Zaista mi je žao zbog toga. Kao što sam vam već ranije pomenula, moj monitor je u kvaru. Nekim čudom je bio proradio ali to je kratko trajalo. Sada u opšte ne radi, tako da će postovi izlaziti malo redje.

Nego, da se vratimo na temu posta. Naime, za danas sam vam pripremila jedan outfit. Ovo je moj prvi outfit post na blogu, i mogu vam reći da ga je bilo jako zanimljivo raditi . Možete vidjeti i da sam nosila kardigan koji sam vam pokazala u prethodnom postu. Malo je reći da sam oduševljena njime. Nego, da ne dužim na samom početku. Nešto više o kardiganu možete pročitati na kraju posta. Predjimo na fotografije...














Izvinjavam se što je kardigan malo izgužvan :D

Kardigan iz posta možete vidjeti  OVDJE / HERE
Pants: old, not baranded
Shirt : Old, not branded
Boots: Old, not branded :)


Inače, on je sa sajta ZAFUL . ZAFUL Kardigan sam dobila prije dvije nedelje. Kao što sam već rekla u prethodnom postu, kojji možete vidjeti klikom OVDJE / HERE  , ja sam njime oduševljena. Moram napomenuti da je kvalitet fenomenalan. I ne samo njegov, već i svih ostalih stavri koje sam poručila sa sajta. Sve pohvale!. Imate moje tople preporuke za kupovinu na ovom sajtu :)



Nadam se da vam se post dopao! Do sledećeg posta!


2 коментара:

  1. Fantastičan post! Cardigian je preljepi i odlično ti stoji u cijeloj kombinaciji *-*
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog jer uskoro 200 članova: This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Ja jako volim kadigane, i sama ih imam nekoliko, jednostavno su savršeni za ovo godine doba i ovaj tvoj je sladak, divan outfit :)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...