недеља, 30. октобар 2016.

Pet sajtova na kojima pronalazim inspiraciju

Pozdrav svima!

Odlučila sam da sa vama podijelim gdje ja to nalazim inspiraciju, kako za pisanje postova tako i za pisanje proze i poezije. U nastavku posta ćete moći da vidite koji su to sajtovi :)




1. Pinterest
   - Pinterest je zaista jedan jako zanimljiv sajt, gdje možete pronaći mnogo toga zanimljivog i inspirativnog. Dovoljno je da na njemu provedete samo par minuta i već ćete imati inspiraciju za novi post na blogu ili da odradite neki DIY projekat :)



2. We Heart It
   - Jedan od mojih omiljenih sajtova. Definitivno sajt na kome možete pronaći najljepše slike. Najviše vremena na njemu provodim jeseni i zimi, kada su gotovo sve slike predivne! :)



3. Blogger
   - I vi koje ste blogerke, a vi koje nijeste, redovno čitate blog postove. To je zaista bude velika inspiracija za sve koji čitaju. Onima koje imaju blog, za pisanje novih postova a onima koji ga nemaju za fotografisanje, pravljenje raznih DIY projekata i još mnogo toga :)





4. Youtube
   - Pored Bloggera, veliki inspiraciju možemo dobiti na Youtube-u, gledajući videe drugih Youtuberki :) Uz sve to, uvijek možemo saznati nešto novo :)




5. Instagram
   - Da, među tim opcijama je i instagram. Na njemu možete pronaći mnogo zanimljivih slika i dobiti inspiraciju. Lično smatram da su We Heart It i Pinterest daleko bolje mjesto gdje možete dobiti inspiraciju, od Instagrama :)






To bi bilo to! Nadam se da vam se post dopao!

Do sledećeg posta!

14 коментара:

  1. Odličan post:)
    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Sve ove sajtove i ja redovno posecujem,i svi su odlicni.Mogu reci da sam ja opsednuta Pinterestom i We heart It-om ali ni YouTube ne zaostaje ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista, svi sajtovi koje sam pomenula su sjajna mjesta za pronalaženje inspiracije :)

      Избриши
  3. Ja inspiraciju najvišepronalazim na you tube- u i tumblr- u kada su sajtovi u pitanju, ali najviše inspiracije ima u časopisima, sve u svemu divan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post draga! Odlična ideja za post, inspiracija ti je vrh *-*
    Ako nađeš vremena pročitaj moj novi post o Halloweenu: This is my life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo!

      Vise puta sam pokusavala da udjem na tvoj blog preko linka koji ostavljas, ali nikako nijesam uspijevala. Sada jesam i vrlo rado ću pročitati neki od tvojih postova :)

      Избриши
  5. Odličan post, od ovih stranica najviše volim blogger i instagram <3

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/10/autumn-pictures.html

    ОдговориИзбриши
  6. Ja inspiraciju dobijam uglavnom sa tumblra.Jako volim da citam citate tamo.Odlican post

    Ako zelis,pogledaj moj blog
    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post draga!I ja cesto koristim inspiraciju za crtanje bas na tim stranicama! <3

    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/2016/11/my-drawings.html

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...