недеља, 16. октобар 2016.

Zaful HAUL



Pozdrav svima!
Za danas sam vam pripremila jedan, meni veoma zanimljiv post. U pitanju je haul sa sajta Zaful. U nastavku posta ćete imati priliku da vidite šta sam ja to poručila sa sajta.


Na početku ću vam pokazati Kardigan OVDJE / HERE

Ne mogu da vam opišem koliko sam oduševljena njime. I na slici je izgledao sjajno, ali je uživo još ljepši. Zaista sam prezadovoljna. Kvalitet samog kardigana je sjajan. Prevazišao je moja očekivanja :)








Druga stvar jeste kapa. Click HERE

Još jedna stvar kojom sam oduševljena. Jedini problem je taj da je kapa dosta mala. Nadam se da će se malo raširiti. Inače je od predivnog materijala i jako jako je mekana :)
 I da, kapu više ne možete naći na sajtu jer je rasprodata :)










I na kraju, poručila sam šal. Mislila sam da je marama ali kada je stgao paket vidjela sam da je deblje. To je još jedan plus. Baš kao i kardigan i kapa, šal je takode odličnog kvaliteta. Predivan je! :) Click HERE






To bi bilo to! Nadam se da vam se post dopao!

Do sledećeg psta!

6 коментара:

  1. Odlicne stvari si narucila. Kapa je predivna, nadam se da ce se malo rasiriti i da ce ti biti fenomanalna. :) <3

    Moja svastarica

    ОдговориИзбриши
  2. Ajmee ovaj dzemper je takoo divan *_* Ja sam opsjednuta takvim dzemeprima (kardiganima). Nisam bas vidala da ih dosta osoba nosi tako da mi je drago vidjeti da nisam jedina xD

    Giveaway- beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako mi je drago da ti se dopada :) I jasam definitivno opsednuta dzemperima :)

      Избриши
  3. Sviđa mi se kapica, imam sličnu, i ostale stvari izgledaju jako kvalitetno ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada, Vjeruj mi da su sve stvari zaista jako dobrog kvaliteta :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...